چادر مسافرتی 3 نفره آبی مدل 8870

Travel Tent 8870

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره آبی مدل 8870 یکی از مجهز ترین و زیبا ترین چادرهای مسافرتی می باشد که بسیار ایده آل برای استفاده در شرایط کمپینگ و کوهنوردی است . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که املا ضد آب بوده و در شرایط نامساعد جوی همانند بارش برف و باران عملکرد ایده آلی را از خود نشان می دهد . پارچه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی کاملا ضد آب بوده و با خیالی راحت می توانید از این محصول در زیر بارش شدید باران استفاده نمایید . شرکت سازنده این چادر مسافرتی آن را مقاومت و قابل استفاده در دمای 15- درجه سانتی گراد معرفی کرده است . همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از آلومینیوم با ضخامت 8.5 میلی متری است که استحکام فوق العاده ای را در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد ، شایان ذکر است که این چادر مسافرتی کاملا مقاوم در شرایط طوفان است . ساختار این چادر مسافرتی کاملا مهندسی شده می باشد و در بدنه آن از دو عدد درب برای ورود و خروج راحت تر ، دو عدد پنجره مجهز به پشه بند ، دو عدد هواکش ، دو عدد جیب داخلی برای نگهداری وسایل شخصی و همچنین آویز از سقف برای نگهداری روشنایی استفاده شده است که تمامی امکانات  اسکان را در داخل چادر برای شما فراهم می آورد . همچنین یک عدد ساک حمل نیز به همراه این چادر مسافرتی برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول در مسافرت های خود نمایید . چادر مسافرتی 3 نفره آبی مدل 8870 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل ویا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع مسافرتی
 طول 310 سانتی متر
 عرض 225 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 3 الی 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2 عدد
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر باران
مقاومت کامل در برابر طوفان
 دارای دو عدد هواکش برای تهویه هوا
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی 3 نفره آبی مدل 8870 یکی از مجهزترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پارچه پلی استر می باشد که کاملا ضد آب بوده و از همین رو بهترین گزینه برای استفاده در کمپینگ های کوهستانی می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 3 نفره آبی مدل 8870 همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این چادر مسافرتی با توجه به استانداردهای جهانی انجام شده است و فضای ایده آلی را برای اسکان سه الی چهار نفر فراهم می آورد . این چادر مسافرتی در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان رنگ آبی و دلفینی که از پر فروش ترین رنگ ها می باشد را فراهم آورده ایم . ساختار این چادر مسافرتی کاملا مهندسی شده می باشد و در بدنه آن از دو عدد درب برای ورود و خروج راحت تر ، دو عدد پنجره مجهز به پشه بند ، دو عدد هواکش ، دو عدد جیب داخلی برای نگهداری وسایل شخصی و همچنین آویز از سقف برای نگهداری روشنایی استفاده شده است . همچنین به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی این محصول حتی در مسافت های طولانی و پیاده روی نمایید .

جنس بدنه :

جنس پارچه استفاده شده در ساخت بدنه این چادر مسافرتی از پارچه پلی استر ضد آب می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه نیز برخوردار است . در راستای ضد آب کردن این چادر مسافرتی ، درزهای آن نیز با استفاده از نوارهای مخصوص دوخت شده اند تا از ورود آب در هنگام باران های شدید نیز عملکردی فوق العاده را از خود به نمایش بگذارند . لازم به ذکر است که ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم با ضخامت 8.5 میلی متری است که استحکام بسیار بالایی دارد و از همین رو این محصول را کاملا مقاوم در برابر طوفان های شدید نیز کرده است . این چادر مسافرتی یکی از پیشنهاد های ویژه ما برای استفاده در شرایط نامساد جوی و کوهستانی می باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

ابعاد چادر مسافرتی 3 نفره آبی مدل 8870 به مشخصات ( طول : 310 سانتی متر ، عرض : 225 سانتی متر و ارتفاع : 120 سانتی متر ) می باشد که فضایی ایده آل را برای اسکان 3 الی 4 نفر به صورت خوابیده فراهم می آورد . همچنین وزن این چادر مسافرتی برابر با 2.7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و با توجه به ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی با توجه به طراحی مهندسی شده ای که دارد کاملا مقاوم در برابر بادهای شدید و باران می باشد . کمپانی تولید کننده این چادر مسافرتی قابلیت استفاده از این محصول را تا دمای 15- درجه سانتی گراد اعلام کرده است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . در بخش بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب و در ستون بندی آن نیز از آلومینیوم با ضخامت 8.5 میلی متری استفاده شده است . این چادر مسافرتی مجهز به دو عدد درب ، دو عدد پنجره مجهز به پشه بند و همچنین دو عدد جیب داخلی برای نگهداری وسایل شخصی می باشد که نشان از طراحی مهندسی شده این محصول دارد . چادر مسافرتی 3 نفره آبی مدل 8870 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...