چادر مسافرتی 3 نفره آرال فرینو

FERRINO ARAL 3 TENT

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره آرال فرینو یک محصول زیبا و با کیفیت ساخت شرکت فرینو بوده که جزو شکیل ترین چادر های کوجود در بازار می باشد. این محصول با طراحی بی نظیرش مناسب برای استفاده در تمام فصول می باشد. از این محصول می توانید برای کوه نوردی ، کمپینگ و هم چنین برای استراحت درجنگل و دیگر مناطق استفاده کنید. این محصول ساخته شده از جنس پلی استر می باشد که فوق العاده مستحکم بوده و به راحتی اسیب نمی بیند.

این چادر تمامی استاندارد های موجود در طراحی و ساخت را رعایت کرده است. هم چنین درون این محصول جیب داخلی نیز تعبیه شده است که می توانید وسایل کوچک خود را درون ان قرار داده و نگران گم شدن ان ها نباشید. علاوه بر این ها بدنه این محصول ضد اب بوده که از نفوذ و ورود اب باران به داخل چادر تا حدود زیادی جلوگیری می کند. هم چنین راه اندازی این محصول در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد که می توانید در کمترین زمان ممکن به استراحت بپردازید. اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 نوع مسافرتی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 365 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها الومینیومی
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 مناسب سفر های مختلف
 ابعاد بسته بندی: 63 در 20 سانتی متر
 وزن : 5.2 کیلو گرم
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 3 نفره آرال فرینو

چادر مسافرتی 3 نفره آرال فرینو یکی دیگر از چادر های مسافرتی این شرکت می باشد که به خاطر داشتن قیمت مناسب و کیفیت عالی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول به خاطر داشتن نوع طراحی منحصر به فرد و هم چنین رنگ جذاب و چشم نواز در بین مصرف کنندگان از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول بپردازیم پس تا انتهای مطلب ما را دنبال کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

نوع طراحی این محصول به صورت هلالی می باشد که مانند بسیاری از محصولات مشابه موجود در بازار است. این کالا دارای پوش دوم و محافظ می باشد که می توانید ان را بر روی چادر نصب کرده و در جلوی ان قرار دهید تا از تابش مستقیم نور خورشید به داخل چادر جلوگیری کند. پوش دوم این محصول به رنگ مشکی ساخته شده است که بر روی ان یک عدد هواکش قرمز رنگ هم قرار گرفته است.

هم چنین ناحیه جلوی درب این محصول هم به رنگ مشکی ساخته شده است. در کنار این موارد باید به رنگ بخش های کناری این محصول هم اشاره کرد که ساخته شده از رنگ قرمز می باشد. علاوه بر این ها در قسمت بالایی بخش کناری این چادر و با رنگ سفید نام تجاری سازنده این چادر و لوگو ان نقش بسته است که نشان از اصالت این محصول دارد. علاوه بر این ها درب ورود این محصول هم در جلوی این چادر و به صورت نیم دایره ای شکل ظراحی شده است که عبور و مرو از طریق ان انجام می گیرد. تمام این موارد با ظرافت و زیبایی خاصی طراحی و تولید شده است.

جنس بدنه

از دیگر مواردی که در این مطلب باید به ان اشاره کنیم جنس بدنه این چادر است. این محصول بدنه ای از جنس پارچه پلی استر دارد که فوق العاده مقاوم و مستحکم است. این بدنه به صورت ضد اب طراحی و تولید شده است که در برابر بارش باران و هم چنین نفوذ ان به داخل بسیار مقاوم است. در کنار این موارد باید به جنس پایه های این محصول هم اشاره کرد که از نوع الومینیومی ساخته شده اند که مقاومت و انعطاف پذیری خوبی دارند.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد این چادر هم باید عنوان کرد که این محصول دارای طول 200 سانتی متر و هم چنین عرض 365 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 135 سانتی متر است. در کنار این موارد باید به ظرفیت این چادر هم اشاره کرد که به صورت هم زمان 3 نفر به صورت دراز کش می توانند از ان استفاده کنند. هم چنین این محصول در ابعاد بسته بندی 63 در 20 سانتی متر تولید شده است. این چادر تنها 5.2 کیلو گرم وزن دارد که به سادگی می توانید ان را با خود حمل و جا به جا کرده و در مکان مناسب اقدام به نصب و راه اندازی ان نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ارتباط با راه اندازی این محصول هم باید در ابتدا عنوان کرد که کافی است این چادر و تجهیزات ان را به طور کامل از داخل بسته بندی خارج نمایید. سپس با توجه به نوع قرار گیری پایه ها و همین طور محل عبور طناب ها بر روی چادر اقدام به راه اندازی این چادر نمایید. نکته مهم این است که این محصول را باید به طور کامل و دقیق نصب نموده و میخ های نصب را محکم نصب نمایید. هم چنین بهتر است برای مراقبت از این محصل اشیا نوک تیز را از کنار این چادر دور کنید تا دچار اسیب نشود. علاوه بر این ها از ضربه زدن به این محصول جدا خودداری نمایید چون این کار باعث افت کیفیت این کالا می شود. در کنار این محصول دفترچه راهنما هم قرار گرفته است که می توانید در هنگام نصب و راه اندازی این محصول به ان هم مراجعه کرده و اموزش های لازم را فرا بگیرید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 3 نفره آرال فرینو محصولی فوق العاده زیبا و چشم نواز می باشد که دارای بدنه ای مقاوم و وزن معقولی می باشد. هم چنین این محصول به صورت دو پوش و ضد اب طراحی شده است که از خصوصیات مهم این چادر به شمار می رود. اگر قصد خرید یک چادر مسافرتی با کیفیت بالا را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...