چادر مسافرتی 3 نفره با سایه بان عصایی

bestway 68012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره بست وی با سایه بان عصایی از سری چادر های مسافرتی عصایی این شرکت بوده که از دو رنگ در آن استفاده شده است. محصولی که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی بوده و در برابر برخورد آب و همچنین شرایط جوی مختلف مقاوم خواهد بود. چادری که می تواند با داشتن ارگونومی و طراحی ساخت بسیار زیبا و جا دار خود برای استفاده خانواده های کم جمعیت در هر نوع سفری بخصوص سفر های جنگلی بسیار مناسب باشد. این چادر در بدنه خود هیچ پنجره ای نداشته اما دارای یک درب بزرگ همراه باد پشه بند سرخود و یک روکش از جنس بدنه اصلی چادر مس باشد. از سایر ویژگی های بسیار خوب این کالا داشتن سایه بانی از جنس پارچه شمعی بوده که توسط پایه هایی آلومینیومی نصب و راه اندازی می شود تا در برابر نور و حتی برخورد باران به داخل و درب اصلی چادر محافظت کند. همچنین یک کیسه مخصوص نگهداری اشیا نیز در داخل چادر به صورت سرخود قرار داده شده است.

 نوع عصایی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 2.3 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 دارای پشه بند
 دارای سایه بان
 دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

شرکت بست وی از برترین تولید کنندگان محصولات بادی و همچنین چادر های مسافرتی می باشد که در این زمینه از شرکت های محبوب و رده اول محسوب می شود . محصولات این شرکت توانایی رقابت با برند های اینتکس و کلمن را داشته و محصولاتی با کیفیت بالا تولید می کند . چادر مسافرتی سه نفره بست وی نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به توضیح درباره آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی مربعی شکل این چادر بسیار زیبا و مهندسی بوده و در نگاه اول توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد . ترکیب رنگ قرمز ، آبی و مشکی نیز زیبایی خاصی را به چادر بخشیده است . در روبروی این چادر درب ورودی بزرگی وجود دارد که علاوه بر درب ، دارای یک لایه توری جهت جلوگیری از ورود حشرات و گرد و غبار می باشد . همچنین بالای درب ورودی سایه بان عصایی مخصوصی طراحی و قرار داده شده است که می تواند از تابش مستقیم آفتاب به داخل چادر جلوگیری می کند . در قسمت های دیگر این چادر پنجره ای وجود ندارد و این امر موجب این می شود تا در هنگام سرما ، گرمای داخل چادر از بین نرود و با خیال راحت از آن استفاده نمود . در داخل این چادر نیز پشه بند مخصوص قرار داده شده است که از ورود حشرات به داخل آن جلوگیری می کند . 

جنس بدنه

بدنه ی این چادر مسافرتی سه نفره از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد که در مقابل آب و باران بسیار مقاوم می باشد . پوش دوم همراه این محصول نمی باشد اما می توان جداگانه تهیه نمود و بر روی چادر قرار داد . الیافت داخلی این پارچه به گونه ای طراحی شده است که در مقابل فشار زیاد و همچنین ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می دهد . پایه های این محصول نیز از آلومینیوم مستحکم می باشد که قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود . 

ابعاد و ظرفیت

طول و عرض این چادر مسافرتی 3 نفره حدود 210 سانتی متر بوده و دارای 120 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی بسیار مناسبی برای یک چادر مسافرتی کمپینگ می باشد . از تمامی فضای این چادر به خوبی استفاده شده است و قسمت اضافی بر روی آن مشاهده نخواهید کرد . ظرفیت این چادر مسافرتی نیز برابر با 6 نفر به صورت نشسته و 3 نفر به صورت درازکش می باشد که البته با کمی مدیریت فضا می توان این فضا را کمی افزایش داد . در داخل چادر نیز محلی برای قرار دادن اشیاء تعبیه شده است که از ویژگی های این محصول محسوب می شود . 

نحوه مراقبت و راه اندازی

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه ی خود ، بر روی سطحی صاف قرار داد و اقدام به باز نمودن آن نمود . پایه های این محصول به وصرت عصایی می باشد و راه اندازی آن بسیار ساده می باشد و می توان در کمتر از یک دقیقه آن را برپا نمود و در همین زمان نیز آن را جمع کرد . مراقبت از این محصول نیز کار ساده ای می باشد و می بایست از وارد شدن ضربه شدید و یا پاره شدن آن جلوگیری نمود . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

چادر مسافرتی 3 نفره سایبان دار بست وی محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا می باشد که مناسب برای استفاده در کوهستان و ارتفاعات زیاد نیز می باشد . بدنه ی مستحکم ، پشه بند داخلی و سایبان عصایی از ویژگی های این محصول محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولا دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...