چادر مسافرتی 3 نفره حرفه ای کلمن

Coleman 22023

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره حرفه ای کلمن از نمونه چادر های مسافرتی دوست داشتنی و محبوب کمپانی بزرگ و معتبر کلمن است که برای استفاده مسافرین طراحی شده و قابلیت استفاده در هر نوع شرایط آب و هوایی را دارد . همانطور که اشاره شده است این چادر مسافرتی کاملا حرفه ای است به همین دلیل برای مناطق کوهستانی نیز قابل راه اندازی و استفاده می باشد . رویه ضخیم و مقاوم چادر مسافرتی فوق می تواند افراد را در برابر سرما محافظت کند ، همچنین بدنه آن که از پلی استر می باشد می تواند در برابر نفوذ آب به داخل چادر جلوگیری کند . فضای داخلی این چادر مسافرتی تاریک است و می تواند فضای آرامی را در اختیار شما برای خوابیدن و استراحت کردن ایجاد کند ، البته دو پنجره در قسمت جلویی و در کناره های درب طراحی شده اند که می توان با باز گذاشتن آن ها اجازه ورود نور را به داخل چادر مسافرتی بدهید . جنس لایه زیرین پنجره های چادر مسافرتی 3 نفره حرفه ای کلمن از pvc شفاف می باشد که آن نیز در برابر باران مقاوم است و اجازه عبور سرما و آب را به داخل نمی دهد . سازه این چادر مسافرتی نیز به صورت عصایی ساخته شده است . شما می توانید با خرید چادر مسافرتی فوق از فروشگاه اینتکس صاحب چادری با قیمت مناسب و ارزان اما بسیار مقاوم و کاربردی در تمامی شرایط آب و هوایی شوید و بستر را برای استفاده 3 نفر فراهم کنید .

 نوع عصایی
 طول 330 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر و pvc شفاف
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمن
 وزن : 5 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 دارای فضای داخلی آرام
 قابلیت ایجاد فضای داخلی تاریک و بدون نور
 دارای یک درب
 دارای پنجره های pvc شفاف و ضد آب جهت نور دهی
 ابعاد بسته بندی : 58*16*16 cm
 اقلام همراه ساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 3 نفره حرفه ای کلمن بی دریغ یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی شرکت پر آوازه و بزرگ Coleman می باشد که توانسته به فروش بسیار خوبی در سراسر دنیا داشته باشد . این چادر مسافرتی به دلیل فضای داخلی آرامش بخش و تاریکی که دارد بسیار معروف شده است به طوریکه در روز نیز فضای داخلی این چادر مسافرتی در صورت تمایل شما تاریک خواهد بود . این چادر مسافرتی علاوه بر ویژگی گفته شده ویژگی های بسیار زیاد دیگری نیز دارد که در ادامه با نقد و بررسی بیشتر به آن ها خواهیم پرداخت .

 

 

طراحی و آرگونومی ساخت

 

این چادر مسافرتی دارای طراحی بسیار زیبا و شیکی دارد و برای ساخت آن از پارچه های زرشکی و مشکی استفاده شده است که تلفیق این دو رنگ محصولی شیک و دوست داشتنی را به ارمغان آورده است . این چادر مسافرتی 3 نفره همانطور که نامگذاری شده است واقعا در دسته چادر های حرفه ای قرار دارد چرا که می توان از آن برای ورزش کوهنوردی و سفر های کوهستانی بهره مند شد چرا که ساختار کشیده و سقف کوتاه و گنبدی مانند این چادر باعث شده است تا بتوانید از چادر مسافرتی 3 نفره حرفه ای کلمن فوق در هر شرایط جوی مانند کوهستان نیز استفاده کنید . در قسمت جلویی این چادر مسافرتی دو پنجره ای به با ساختار دولایه شفاف و غیر شفاف طراحی شده است که در صورت نیاز می توانید از آن طریق بتوانید به داخل چادر خود نور برسانید و فضا را روشن تر کنید . این محصول دارای یک درب و فاقد پنجره می باشد .

 

جنس

 

شرکت کلمن برای ساخت بدنه این چادر مسافرتی از جنس پارچه شمعی پلی استر با کیفیت استفاده کرده است چرا که پلی استر در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و طول عمر بسیار بالایی دارد ، به همین دلیل به سختی پوسیده می شود و همچنین می تواند عایق بسیار خوبی برای اشعه های مضر خورشیدی باشد . لازم به ذکر است که دو پنجره جلویی چادر مسافرتی دارای یک لایه زیرین از جنس pvc شفاف می باشد که اجازه ورود نور را به داخل چادر مسافرتی می دهد ، این در حالی است که پی وی سی خود نیز جنسی ضد آب است و می تواند در برابر رطوبت و ورود باران و همچنین حشرات مقاومت کند . از پی وی سی برای محصولات بادی چون استخر بادی ، مبل بادی ، وان بادی و ... استفاده می شود . جنس پایه ها یا همان فریم چادر مسافرتی فوق نیز از آلومینیوم ضد زنگ و مقاوم ساخته شده است .

 

ابعاد ، وزن و ظرفیت

 

ابعاد چادر مسافرتی 3 نفره حرفه ای کلمن فوق برابر با ( طول : 330 سانتی متر ، عرض : 200 سانتی متر و ارتفاع 130 سانتی متر ) ساخته شده است که مساحت بزرگ محصول بستر را برای استفاده 3 فرد بالغ به صورت همزمان در حالت های نشسته و دراز کش در درون خود جای می دهد که البته می توان تعداد بیشتری را نیز در درون خود جای دهد ، اما کلمن استفاده از آن برای 3 نفر را استاندارد دانسته است . ارتفاع 130 سانتی متری این چادر مسافرتی فضای خوبی را برای نشستن حتی بر روی زانو را فراهم کرده است به طوریکه سر شما به سقف برخورد نخواهد کرد . وزن کلی این چادر مسافرتی 5 کیلوگرم می باشد که نسبت به ابعاد بزرگ آن ، این وزن بسیار کم است . ابعاد بسته بندی محصول نیز برابر با 58*16*16 سانتی متر می باشد .

 

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

 

لازم به ذکر است که هر چادر مسافرتی نسبت به طراحی و آرگونومی ساخت سازه ای که دارد راه اندازی می شود . نوع سازه این چادر مسافرتی نیز به صورت عصایی می باشد چرا که میله های آن که توسط یک نخ به یکدیگر متصل شده اند به مانند عصای نابینایان راه اندازی و استفاده می شوند ، پس شما در ابتدا می بایست دو میله را راه اندازی کرده و سپس به بدنه چادر مسافرتی متصل کنید . روند نصب و راه اندازی چادر مسافرتی عصایی فوق در دفترچه راهنمای محصول و همچنین مقالات مرتبط با راه اندازی صحیح چادر مسافرتی در دسته بندی چادر مسافرتی فروشگاه اینتکس آورده شده است . از آن جا که اجسام تیز و برنده می تواند به بدنه چادر مسافرتی آسیب برساند توصیه می کنیم که در محیط های بیرون از یک زیر انداز استفاده کنید و حدالامکان چادر مسافرتی خود را بر روی شاخ و برگ درختان ، زمین های سنگی و ... راه اندازی و استفاده نکنید .

 

سخن پایانی

 

فروشگاه اینتکس بزرگترین فروشگاه اینترنتی چادر مسافرتی در ایران است که این چادر مسافرتی یعنی چادر مسافرتی 3 نفره حرفه ای کلمن را با قیمت مناسب و ارزان برای فروش گذاشته است تا هموطنان عزیزی که به دنبال خرید چادر مسافرتی 3 نفره با کیفیت بسیار بالا هستند بتوانند گزینه های بیشتری را پیش روی خود داشته باشند تا از داشتن چنین محصولات بی نظیری در مسافرت های خود ف سفری راحت تر و لذت بخش تری را داشته باشند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...