چادر مسافرتی 3 نفره شنگيوآن ساده

SY-007

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره شنگيوآن ساده یک چادری است که در عین سادگی در رنگ و ظاهر ، بسیار پر طرفدار است. این چادر بیشتر مناسب برای مناطق سردسیر می باشد زیرا افتاب گیر ، هواکش و پنجره ندارد و محیط داخل را گرم نگه می دارد. هم چنین اغلب افراد از این چادر برای کمپینگ ، کوه نوردی و طبیعت گردی نیز استفاده می کنند. یکی از خصوصیات مهم این محصول مقاومت در برابر باران است و خیال شما را بابت خیس نشدن و نفوذ اب به داخل چادر را تا حد زیادی راحت می کند. جنس پارچه این چادر از پلی استر و ستون بندی ان نیز از نوع فایبر گلاس می باشد که مقاومت و استحکام بالایی دارند و به راحتی فرسوده نمی شوند. این محصول برای استفاده هم زمان 2 تا 3 نفر به صورت دراز کش مناسب می باشد. هم اکنون می توانید این چادر مسافرتی را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 200 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر باران
   راه اندازی اسان
  ابعاد بسته بندی: 59 در 14 در 8 سانتی متر
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی 3 نفره شنگيوآن ساده یک چادر ساده و در عین حال زیبا و با کیفیت می باشد که در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند عملکرد بسیار فوق العاده ای را در مناطق سرد سیر به علت ساختار مهندسی شده ای که دارد از خود نشان دهد . این چادر مسافرتی از جنس پلی استر می باشد که از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر محصول به طور کلی راحت می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی این چادر مسافرتی بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی 3 نفره شنگيوآن ساده راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل این محصول همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که از ارتفاع پایینی برخوردار است و به همین دلیل در شرایط باد و طوفان به خوبی از خود واکنش نشان می دهد . این چادر مسافرتی دارای ساختار دو لایه می باشد که از همین رو می تواند ب صورت فوق العاده ای از نفوذ آب به داخل چادر جلوگیری کند . این چادر مسافرتی در رنگ بندی زیبایی روانه ی بازارهای جهانی شده است که از زیبایی منحصربفردی برخوردار است و هر کدام از این رنگبندی ها دارای طرفداران خاص خود می باشد که در این بخش برای شما عزیزان دوتا از پر فروش ترین رنگ ها که رنگ های سبز و نارنجی می باشد را فراهم آورده ایم تا با برترین قیمت چادر مسافرتی خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که یکی از برترین ویژگی های آن ضد آب بودن می باشد و از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و همچنین در تست های انجام شده بر روی این محصول ، کیفیت فوق العاده ای را در برابر سایش توسط جسم های سخت از خود نشان داده است . پایه های این محصول از جنس فایبرگلاس می باشد که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و از همین رو می تواند مورد استفاده در شرایط نامساعد جوی قرار بگیرد و محیطی امن و گرم ا برای شما و خانواده فراهم آورد . روکش بیرونی این چادر مسافرتی علاوه بر پایه هایی از جنس فایبرگلاس ، توسط طناب هایی نیز بسته می شود تا مقاومت آن در برابر باد و طوفان دو چندان شود .

ابعاد و وزن :

ابعاد این چادر مسافرتی به اندازه های ( طول : 200 سانتی متر ، عرض : 200 سانتی متر و ارتفاع : 135 سانتی متر ) می باشد که از فضای بسیار ایده آلی در دسته بندی چادر های مسافرتی سه نفره برخوردار است و خیال شما را از بابت فضای ایجاد شده به طور کلی راحت می کند . همچنین از دیگر ویژگی هایی که در  هنگام خرید وسایل کمپینگ به خصوص  چادر های مسافرتی باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید ، وزن محصول می باشد که تاثیر بسزایی در جا به جایی و حمل و نقل آن دارد . این چادر مسافرتی به همراه ساک حمل و لوازم جانبی که دارد وزنی بالغ بر 2.2 کیلو گرم دارد که به یکی از برترین گزینه ها برای به همراه داشتن در سفر می  باشد .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر می باشد که از مقاومت و کیفیت فوق العاده ای در برابر فشار و همچنین سایش برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند . پایه های استفاده شده در این محصول از جنس فایبرگلاس می باشد که علاوه بر استحکام بالا دارای انعطاف پذیری قابل قبولی نیز می باشد . چادر مسافرتی 3 نفره شنگيوآن ساده با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...