چادر مسافرتی 3 نفره ضد اب فرینو

LIGHTENT

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره ضد آب فرینو از محصولات با کیفیت این شرکت بوده که تمام نیاز افراد برای طبیعت گردی و کمپینگ را بر طرف کرده است. این محصول با استفاده از جدید ترین فناوری ممکن بالا ترین کیفیت را در بین چادر های مسافرتی به خود اختصاص داده است. این محصول ساخته شده از جنس پارچه پلی استر بوده که همان طور که از نامش پیداست ضد اب می باشد و از ورود اب باران به داخل چادر جلوگیری می کند. مقاومت فوق العاده این محصول در برابر شرایط محیطی و جوی مختلف از دیگر مزایای مهم این محصول است.

سازه ها و میخ های این چادر نیز همگی ساخته شده از جنس الومینیوم می باشند که انعطاف و مقاومت بی نظیری دارند. سیستم تهویه این چادر از نوع CAMERA AIR بوده که تهویه و گردش هوا را به نحو احسن برای شما فراهم کرده است. هم چنین به دلیل سبک بودن و حجم کمی که این محصول اشغال می کند باعث شده تا بتوانید به سادگی ان را با خود حمل کرده و در مکان مناسب اقدام به راه اندازی ان کنید. در کنار این محصول کیت تعمیرات و کیسه حمل هم وجود دارد که جزو محتویات این چادر است. اگر قصد خرید یک محصول فوق العاده را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این چادر را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

 نوع مسافرتی
 طول 260 سانتی متر
 عرض 235 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها الومینیومی
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 مناسب سفر های مختلف
 دارای ساک حمل
 وزن : 2.35 کیلو گرم
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

چادر مسافرتی 3 نفره ضد اب فرینو

چادر مسافرتی 3 نفره ضد اب فرینو از محصولات خاص این شرکت می باشد که نوع طراحی و رنگ بندی ان باعث شده تا بسیار چشم نواز باشد. این محصول کاملا ضد اب بوده و دارای وزن کمی است که جا به جایی این محصول را بسیار اسان کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی کاملی از این محصول پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی خود قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این محصول بسیار متفاوت بوده و بسیار زیبا و چشم نواز است. در ابتدا باید گفت که این محصول تقریبا ظاهری مستطیلی شکل دارد. اگر بخواهیم به طور دقیق تر به ان بپردازیم باید گفت که درب ورود این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و عبور و مرور به داخل چادر از طریق ان انجام می گیرد. در بالای ان نیز پنجره ای کوچک طراحی شده است که با باز کردن ان می توانید هوا را در داخل چادر به جریان بیندازید. در دو طرف این درب نیز با یک زاویه مشخص و شیب منظم باعث شده تا این چادر عریض تر به نظر بیاید. ته این محصول نیز موازی با هم پیش رفته است و به صورت کاملا ساده طراحی و دوخته شده است. در جلوی این محصول نیز نام کارخانه تولید کننده این چادر یعنی فرینو با حروف لاتین و با رنگ سفید حک شده است که نشان از اصالت این محصول دارد.

هم چنین در طرف دیگر این محصول مدل این چادر نوشته شده است که در هنگام خرید بتوانید ان را به سادگی تشخصی داده و انتخاب کنید. در رابطه با رنگ بندی این محصول نیز باید عنوان کرد که نواحی داخلی و طناب های این چادر همگی مشکی رنگ هستند. نوشته های روی این محصول نیز همگی با رنگ سفید نوشته شده اند. علاوه بر این ها سقف و همین طور پارچه های جلوی درب ورود این محصول و همین طور نواحی کناری که طناب ها از داخل ان عبور می کنند نیز با رنگ خاکستری طراحی شده است. هم چنین رنگ بدنه اصلی این چادر هم کاملا قرمز رنگ بوده و به صورت چشم نواز تولید شده است به گونه ای که از دور ترین نقاط نیز می توانید ان را رویت نمایید. تمامی این موارد باعث شده تا یک چادر مسافرتی زیبا را مشاهده کنیم.

جنس بدنه

این محصول از مقاوم ترین و محکم ترین چادر های مسافرتی موحود در بازار می باشد. اگر بخواهیم بیشتر در این ارتباط صحبت کنیم باید گفت که بدنه این محصول ساخته شده از جنس پارچه پلی استر می باشد. این پارچه به گونه ای طراحی شده است که کاملا ضد اب بوده و به راحتی نیز دچار اسیب نمی شود. علاوه بر این ها این محصول دارای سیستم تهویه از نوع CAMERA AIR بوده که تهویه و گردش هوا را به نحو احسن برای شما فراهم کرده است. هم چنین پایه های این چادر نیز ساخته شده از نوع الومینیومی می باشند که مقاومت و انعطاف پذیری بالایی دارند.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد این محصول در ابتدا باید گفت که طول این چادر 260 سانتی متر و عرض ان نیز 235 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این چادر نیز 120 سانتی متر می باشد. این چادر مناسب برای استفاده 3 نفر بوده که به سادگی می توانند در کنار هم به صورت دراز کش به استراحت بپردازند. علاوه بر این ها این محصول تنها 2.35 کیلو گرم وزن دارد که جا به جایی و حمل ان بسیار راحت و اسان شده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

نصب و راه اندازی چادر های مسافرتی بسیار ساده می باشد. در ابتدا کافی است که شما این محصول را از بسته بندی خارج کنید. سپس هر یک از پایه ها را با استفاده از نوع قرار گیریشان جا زده و طناب ها را نیز از داخل پارچه های تعبیه شده بر روی چادر رد کنید. پس از انجام این کار ها چادر را سر پا کرده و میخ ها را بر روی زمین محکم کنید تا چادر استحکام خود را حفظ کرده و در برابر باد نیز مقاوم باشد. این کار در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. گفتنی است که در کنار این محصول دفترچه راهنما هم قرار دارد که می توانید در مواقع ضروری از ان ها نیز استفاده کرده و اموزش های لازم را فرا بگیرید.

در ارتباط با مراقبت از این چادر نیز باید عنوان کرد که از میخ ها ، طناب و همین طور پایه های این محصول مراقبت کافی را به عمل اورید و فشار بیش از اندازه به هر یک از ان ها وارد نکنید تا دچار اسیب شوند. هم چنین مواد اشتعال زا و یا وسایل تیز که امکان اسیب رساندن به بدنه و پارچه این محصول را دارند نیز از ان دور کنید تا دچار اسیب های احتمالی نشود. رعایت این نکات باعث می شود تا یک چادر با کیفیت را سالیان سال در اختیار داشته باشید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 3 نفره ضد اب فرینو محصولی زیبا دارای رنگی شاد بوده که در روحیه شما تاثیر بسزایی دارد. این محصول ساخت شرکت فرینو بوده و مناسب برای استفاده 3 نفر می باشد. از این محصول می توانید در سفر های خود استفاده کرده و به استراحت بپردازید. هم چنین در کنار این محصول ساک حمل نیز قرار دارد که جا به جایی را بسیار اسان کرده است. اگر قصد خرید یک چادر مسافرتی مقاوم و زیبا را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...