چادر مسافرتی 3 نفره فرینو مدل اسوال

Ferrino SVALBARD 3 Tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره فرینو مدل اسوال از سری محصولات زیبا و با کیفیت کمپانی فرینو که پیشتاز در عرصه تولید چادر های مسافرتی می باشد است . این چادر مسافرتی در سال جاری وارد بازار شده است و به خوبی جای خود را در میان هواداران چادر های مسافرتی باز کرده است . ظرفیت این چادر 3 نفر می باشد که بسیار مناسب برای شرایط کمپینگ و استفاده در  سفرهای شما عزیزان می باشد و عملکرد فوق العاده ای را در شرایط مختلف جوی از خود نشان داده است . جنس بدنه این چادر مسافرتی زیبا از پلی استر می باشد که از مهمترین ویژگی های آن ضد آب بودن آن می باشد و از همین رو می توانید از این چادر مسافرتی در شرایط مختلف جوی نظیر بارش برف و باران استفاده کنید . جنس پایه های این چادر مسافرتی از فایبرگلاس می باشد که مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است . چادر مسافرتی 3 نفره فرینو مدل اسوال با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

 نوع کمپینگ
 طول 190 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 دارای بدنه مقاوم
 ابعاد ساک حمل: 19*54 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 3 نفره فرینو مدل اسوال یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی تولیدی توسط برند ایتالیایی فرینو می باشد که در تولید محصولات کمپینگ از جمله پیشتازان می باشد و با وجود این برند که به تولید محصولات با کیفیت می پردازد ، کوهنوردان و ورزشکاران در خرید چادر مسافرتی دیگر دغدغه ای نخواهند داشت . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و با یکدیگر نکات ضعف و قوت چادر مسافرتی 3 نفره فرینو مدل اسوال را بررسی کنیم ، پس در ادامه این راه همراه ما باشید با نقد و بررسی این چادر زیبا و با کیفیت از برند ایتالیایی فرینو ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

در ساخت این محصول تمامی نیازهای مصرف کنندگان عزیز در کنار ایجاد امنیت در چادر برای آن در نظر گرفته شده است ، به همین منظور برای مقاوم کردن چادر در شرایط طوفانی ، ارتفاع آن را به حداقل رسانده اند تا مقاومت این محصول در بادهای شدید نیز به شدت افزایش پیدا کرده و هیچ گونه خطری شما را تهدید نکند . همچنین در راستای بالا بردن کیفی این محصول از پایه های آلومینیوم برای نگهداری این چادر استفاده شده است و علاوه بر آن توسط تناب هایی نیز قسمت های مختلف چادر را به زمین محکم کرده تا بهترین حالت را برای بالا بردن استحکام چادر فراهم کنید و در کنار خانواده روزی سرشار از شادی و نشاط را در سایه آرامش سپری کنید . رنگبندی این محصول یکی از منحصربفرد ترین و زیبا ترین رنگ ها می باشد که می تواند توجه هر مصرف کننده ای را به خود جلب کند . همچنین در جلوی درب ورودی چادر می توانید با استفاده از پلی استری که برای آن فراهم شده است لایه ای محافظ در برابر آب در شرایط بارانی به وجود آورده و از خیس شدن درون این چادر جلوگیری به عمل آورید که کی از نکات کلیدی و مثبت این محصول به حساب می آید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر 3000 میلی متر با دوخت الماسی می باشد که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است و به جرعت می توانیم این تضمین را بدهیم که کیفیت بسیار بالایی را برای استفاده در شرایط بحرانی برف و باران می تواند برای شما فراهم آورد و خیال شما را از بابت نفود آب به داخل چادر به طور کلی راحت کند . همچنین درزهای این محصول به خوبی آب بندی شده اند تا از نفوذ قطره ای آب به داخل این محصول جلوگیری به عمل آید . جنس پایه های این چادر مسافرتی از آلومینیوم ضد زنگ و مقاوم می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و این چادر را به بهترین گزینه برای استفاده در شرایط طوفانی تبدیل کرده است . ترکیب استفاده از پلی استر و پایه ای آلومینیومی که این محصول را از لحاط نفوذ باران و همچنین مقاومت در برابر باد به یکی از پیشتازان تبدیل کرده است باعث محبوبیت هر چه بیشتر این چادر مسافرتی شده است .

 ابعاد و وزن :

ابعاد این چادر مسافرتی در اندازه های استاندارد ساخته شده است تا علاوه بر اسکان مصرف کنندگان فضای امن و جا دار را برای استفاده آن ها فراهم آورد .  ابعاد چادر مسافرتی 3 نفره فرینو مدل اسوال به مشخصات ( طول : 190 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر و ارتفاع : 140 سانتی متر ) می باشد که در دسته بندی چادر های مسافرتی فضای ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . همچنین از دیگر ویژگی هایی که در هنگام خرید چادر های مسافرتی باید به آن توجه شود ، وزن چادر مسافرتی می باشد زیرا در سفرهای شما گاهی این چادر باید به مسافت های طولانی حمل شود ، وزن این چادر مسافرتی برابر با 4.9 کیلو گرم می باشد که با توجه به قابلیت های ویژه ای که در این چادر مسافرتی تعبیه شده است ، وزن ایده آلی به حساب می آید .

جمع بندی :

چادر مسافرتی 3 نفره فرینو مدل اسوال یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین چادر های مسافرتی تولید توسط برند ایتالیایی فرینو می باشد . جنس رویه این چادر مسافرتی از پلی استر 3000 میلی متر با دوخت الماسی می باشد که درزهای آن به خوبی آب بندی شده اند . چادر مسافرتی 3 نفره فرینو مدل اسوال با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس که نمایندگی برند های مشهور در حوزه فروش چادر مسافرتی در ایران می باشد وجود دارد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...