چادر مسافرتی 3 نفره فرینو مدل Shaba

Ferrino 3P

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره فرینو مدل Shaba یکی از سری چادر های مسافرتی تولید شده توسط شرکت فرینو می باشد که از کیفیت و طراحی بسیار زیبایی بهره می برد. شرکت فرینو یکی از بهترین کمپانی های چادر مسافرتی می باشد که این بار هم توانسته با تولید محصولی با طراحی منحصر به فرد، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و این محصول را به یکی از پر فروش ترین محصولات خودش تبدیل کند. بدنه این چادر به صورت دو پوش بوده. جنس آن نیز از پلی استر با روکشی از پلی اورتان می باشد که دارای خاصیت ضد آب و ضد اشعه نیز است تا شما بتوانید در هر گونه شرایط آب و هوایی از چادر خود استفاده کرده و دیگر نگران نفوذ قطرات باران و اشعه ماورا بنفش به درون چادر خود نباشید. همانطور که گفته شد بدنه این چادر به صورت دو پوش می باشد که این خود یک نوع مزیت نسبت به چادر های مسافرتی دیگر محسوب می شود. شما می توانید در هوای گرم تابستان برای این که هوای بیشتری درون چادرتان به جریان بیافتد پوشش بیرونی چادر را از آن جدا کرده و از لایه توری این محصول استفاده کنید. بدنه آن نیز مقاومت بسیار خوبی در برابر پاره شدن و کشیدگی دارد.

این محصول در ابعادی همچون طول: 390 سانتی متر، عرض: 210 سانتی متر و ارتفاع: 180 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. ابعاد این محصول به گونه ای می باشد که 3 نفر به طور همزمان می توانند درون آن دراز بکشند. همچنین ارتفاع این چادر بلند بوده و می توان به راحتی درون آن ایستاد. ستون های آن نیز از جنس فایبرگلاس بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر شکنندگی دارد و استحکام بالایی به چادر می بخشد. از این چادر مسافرتی می توان در طبیعت گردی، کوهنوردی، کمپینگ و مسافرت استفاده کرد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی تهران اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

 نوع مسافرتی
 ابعاد بسته بندی51 × 22 سانتی متر
 وزن بسته بندی6.8 کیلو گرم
 گنجایش 3 تا 4 نفر
 جنس ستونفایبرگلاس
 جنس بدنهپلی استر
 دوپوش بله
 پنجره خیر
 آفتاب گیر خیر
 ضد آب بله
 تعداد در 1 عدد
 سایر ویژگی ها مناسب برای کمپینگ 
 مقاوم در برابر باران
 ضد اشعه
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی 3 نفره فرینو مدل Shaba

چادر مسافرتی 3 نفره فرینو مدل Shaba یک محصول منحصر به فرد می باشد که شرکت فرینو به طور فوق العاده خلاقانه ان را تولید و روانه بازار کرده است. این محصول کیفیت بی نظیری داشته و بدنه ای مقاوم را در بر دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از موارد مهم در انتخاب یک محصول به جرات نوع طراحی و ارگونومی ساخت ان است. در ارتباط با این چادر هم باید عنوان کرد که نوع طراحی این محصول دقیقا مانند اکثر چادر های مسافرتی موجود در بازار می باشد. درب ورودی این محصول در جلوی ان قرار گرفته است به گونه ای که عبور و مرور به داخل ان از طریق ان به سادگی انجام می شود.

این محصول به صورت دو پوش می باشد و از تابش مستقیم نور خورشید به داخل چادر جلوگیری می شود. هم چنین در ارتباط با رنگ بندی این محصول این نکته را باید یاداور شد که بدنه این محصول دارای رنگ اصلی ابی می باشد. بخش های داخلی و دهانه های اصلی این چادر نیز مشکی رنگ می باشد که به زیبایی این محصول افزوده است. هم چنین طناب های این محصول همگی نارنجی رنگ می باشند. دیگر نکته مهم در ارتباط با این محصول بخش پایینی این چادر می باشد که نام برند تجاری کارخانه سازنده ان بر روی این محصول حک شده است که نشان از اصالت این محصول داشته و با خیال راحت می توانید به این محصول اطمینان کنید.

جنس محصول

یکی از مهم ترین نکات در ارتباط با این محصول جنس ان است. در همین ارتباط باید عنوان کرد که بدنه این محصول ساخته شده از نوع پلی استر ضد اشعه می باشد که فوق العاده مقاوم می باشد. هم چنین این محصول در برابر بارش باران مقاوم بوده و از نفوذ اب به داخل چادر جلوگیری می کند. هم چنین ستون های این محصول به صورت مقاوم می باشد که به سادگی دچار اسیب نخواهد شد.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید این نکته را یاداور شد که بسته بندی این محصول در ابعاد 22 در 51 طراحی و تولید شده است که به راحتی می توانید ان را جا به جا نمایید. هم چنین این محصول در طول 390 سانتی متر و عرض 210 سانتی متر طراحی و تولید شده است. هم چنین ارتفاع این محصول هم 180 سانتی متر می باشد. در رابطه با وزن این محصول هم باید به این نکته اشاره کرد که کلا 6.8 کیلو گرم وزن دارد که به سادگی می توانید ان را حمل و نقل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول راه اندازی و نصب اسانی دارد. در ابتدا کافی است این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و تمام ستون ها و پایه های این محصول را از داخل بسته بندی خارج نمایید. در ابتدا باید ستون های این محصول را نصب کرده و سپس اقدام به سر پا کردن بدنه اصلی این محصول نمایید. پس از ان نیز با محکم کردن طناب ها و میخ های نصب این محصول اقدام به مقاوم سازی این کالا کنید. در انتها نیز می توانید پوش دوم این محصول را بر روی ان نصب کرده تا امنیت و مقاومت این چادر افزایش یابد. هم چنین برای مراقبت از این محصول نیز باید به این نکته اشاره کرد که از ضربه زدن به بدنه اصلی این محصول و همین طور وارد کردن اشیا نوک تیز به داخل این محصول جدا خودداری نمایید. هم چنین بهتر است که به ارامی اقدام به نصب این محصول کنید و فشار زیادی را به پایه ها و ستون های این محصول وارد نکنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 3 نفره فرینو مدل Shaba محصولی فوق العاده مقاوم و زیبا می باشد که مناسب برای استفاده تمام افراد می باشد. این کالا به صورت دو پوش بوده و مناسب برای استفاده در کمپینگ می باشد. هم چنین مقاوم در برابر باران و ضد اشعه می باشد که از خصوصیات خوب این کالا می باشد. این محصول منحصر به فرد را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...