چادر مسافرتی 3 نفره مدل سولو

ST-CD-6

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره مدل سولو از سری چادر های مسافرتی کاملا دو پوش که برای انواع مسافرت های کم جمعیت خانوادگی تولید شده است. این محصول بدنه ای از جنس پارچه شمعی پلی استر داشته و از روکش پلی اورتان برای آن استفاده شده است. البته بدنه اصلی این چادر از نوع توری بوده که پوشش اصلی برای به صورت دستی قابل استفاده خواهد بود. پوشش در نظر گرفته شده برای این کالا از مقاومت بسیار خوبی در برابر برخورد آب بهره مند بوده و در برابر نور و گرمای آفتاب مقاوم خواهد بود. برای این چادر یک درب و پنجره بزرگ همراه با پشه بند در نظر گرفته شده و در قسمت های مختلف بدنه اصلی هواکش های سرخود تعبیه شده است تا محلی مناسب برای تهویه هوای داخل چادر باشد. این کالا داراd فریم های آلومینیومی بوده که علاوه بر ضد زنگ بودن وزن سبکی را نیز دارند. بدنه این چادر نیز توسط این فریم ها به شکل عصایی قابل راه اندازی خواهد بود. 

 نوع عصایی
 طول 224 سانتی متر
 عرض 138 سانتی متر
 ارتفاع 115 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها دارای روکشی از جنس پلی اورتان
 دارای بدنه توری با روکش
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 40 در 22 در 12 سانتی متر
 دارای هواکش و پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 3 نفره مدل سولو از سری چادرهای مسافرتی با کیفیت و مناسب برای استفاده در سفرهای و کمپینگ هایی با جمعیت کم می باشد . این چادر مسافرتی دارای وزنی بسیار سبک می باشد و از نظر قیمت می توان آن را یکی از مقرون به صرفه ترین چادرهای مسافرتی برند هاسکی دانست . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی کمپینگ راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 3 نفره مدل سولو همراه ما باشید . 

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی بدنه این چادر مسافرتی کمی متفاوت تر از چادر های مسافرتی خانوادگی می باشد . بدنه این محصول از دو بخش توری که بدنه اصلی می باشد به همراه بدنه ای از جنس پلی استر همراه با روکش پلی اورتان ضد آب تشکیل شده است و در شرایط جوی مختلف به منظور تهویه هوا و یا در شرایط بارانی به منظور جلوگیری از نفوذ آب می توانید از مدل های مختلف بدنه استفاده نمایید . به عنوان مثال بدنه اصلی این چادر مسافرتی از جنس توری می باشد و در شرایط آب و هوایی گرم و تابستانی به خوبی می تواند گردش هوا را در چادر به جریان بیندازد . همچنین در شرایط آب و هوایی بارانی و برفی می توانید روکش ضد آب ین چادر مسافرتی را بر روی آن کشیده و با خیالی راحت درون چادر خود سفر لذت بخش را سپری نمایید . این چادر مسافرتی دارای یک عدد درب و پنجره که مجهز به توری می باشد است و این پشه بند های درب و پنجره می تواند به خوبی از ورود حیوانات موذی به داخل چادر مسافرتی جلوگیری به عمل آورد . لازم به ذکر است که تمامی لوازم نصب چادر مسافرتی که شامل میخ ها و طناب نصب می باشد به همراه این محصول برای شما عزیزان ارسال می شود .

جنس بدنه :

جنس بدنه این چادر مسافرتی از دو بخش تشکیل شده است که بدنه اصلی آن از نوع توری می باشد که در جهت تهویه هوای داخلی کمک شایانی می کند و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط آب و هوایی گرم باشد . همچنین این چادر مسافرتی به صورت دو پوش می باشد و پارچه رویه آن از نوع پلی استر با روکش پلی روکش پلی اورتان است . یکی از مهمترین خصوصیت های این روکش دوم ضد آب بودن آن است که خیال شما را در شرایط آب و هوایی بارانی و برفی راحت می کند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

ابعاد چادر مسافرتی 3 نفره مدل سولو به مشخصات ( طول : 224 سانتی متر ، عرض : 138 سانتی متر و ارتفاع : 115 سانتی متر ) می باشد که همانطور که از اسم این محصول پیداست فضای ایده آل و استانداردی را برای اسکان دو الی سه نفر به صورت همزمان فراهم می آورد . این چادر مسافرتی در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی با توجه به قابلیت های ویژه و کیفیت ساخت بالایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران کمپینگ و کوهنوردی باز کند . وزن این محصول بالغ بر 2.8 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی می توانید از آن در شرایط مسافرت و کمپینگ هایی که نیاز به پیاده روی زیاد دارید استفاده نمایید .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی دارای بدنه ای دو تکه می باشد که در بدنه اصلی آن از حالت توری مانند استفاده شده است و روکش دوم این محصول از جنس پلی استر همراه با روکش پلی اورتان می باشد که کاملا ضد آب بوده و خیال شما را در شرایط آب و هوای زمستانی راحت میکند . این چادر مسافرتی توسط برند هاسکی روانه بازارهای جهانی شده است و به دلیل قیمت مقرون به صرفه و کیفیت ساخت بالایی که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران کمپینگ و کوهنوردی باز کند . چادر مسافرتی 3 نفره مدل سولو با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی مرکزی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...