چادر مسافرتی 3 نفره مدل 8870 رنگ

Travel Tent 8871

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره مدل 8870 رنگ دلفینی را می توان یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط جوی نامساعد و کمپینگ های کوهستانی دانست . پارچه استفاده شده در ساخت بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب می باشد که کاملا مقاوم در برابر نفوذ آب است و خیال شما را به طور کلی در هنگام بارش باران و برف راحت می کند . همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم با ضخامت 8.5 میلی متری می باشد که بهترین عملکرد را در شرایط طوفانی از خود نشان میدهد .

لازم به ذکر است که این چادر مسافرتی قابلیت استفاده در دمای 15- درجه سانتی گراد را دارد . همچنین وزن این چادر مسافرتی 2.7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و با استفاده از ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد . در بدنه این چادر مسافرتی از دو عدد درب برای ورود و خروج راحت تر ، دو عدد پنجره مجهز به پشه بند ، دو عدد هواکش ، دو عدد جیب داخلی برای نگهداری وسایل شخصی و همچنین آویز از سقف برای نگهداری روشنایی استفاده شده است که تمامی امکانات  اسکان را در داخل چادر برای شما فراهم می آورد . چادر مسافرتی 3 نفره مدل 8870 رنگ دلفینی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که می توانید آن را همین حالا سفارش دهید .

 نوع مسافرتی
 طول 310 سانتی متر
 عرض 225 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 3 الی 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2 عدد
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر باران
مقاومت کامل در برابر طوفان
 دارای دو عدد هواکش برای تهویه هوا
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی 3 نفره مدل 8870 رنگ دلفینی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در سفرهای دوستانه و یا کمپینگ و کوهنوردی می باشد . این چادر مسافرتی در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و دارای دو رنگ آبی و دلفینی نیز است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 3 نفره مدل 8870 رنگ دلفینی همراه ما باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

این چادر مسافرتی مطابق  با استاندارد های جهانی می باشد و در طراحی آن از ستون های ظربدری استفاده شده است که استحکام فوق العاده ای را به این چادر مسافرتی داده است و از همین رو کاملا مقاوم در برابر بادهای شدید و طوفان نیز می باشد . در ساختار داخلی این چادر مسافرتی از دو عدد جیب داخلی استفاده شده است که می توانید از آن برای نگهداری لوازم شخصی خود استفاده نمایید ، همچنین در سقف این چادر مسافرتی یک عدد آویز نیز وجود دارد که می توانید از آن برای نگهداری روشنایی استفاده نمایید . لازم به ذکر است که در بدنه این چادر مسافرتی نیز از دو عدد پنجره مجهز به پشه بند و دو عدد درب برای ورود و خروج راحت تر استفاده شده است . همچنین این چادر مسافرتی به صورت دو پوش می باشد و در صورت بارش برف و یا باران می توانید از آن برای جلوگیری از ورود آب به داخل چادر استفاده نمایید . یک عدد ساک حمل نیز به همراه این چادر مسافرتی برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن می توانید به راحتی اقدام به جا به جایی این محصول نمایید .

جنس بدنه :

یکی از مهمترین بخش ها برای چادر های مسافرتی مقاوم در برابر طوفان ، ستون های آن می باشد که نقش اصلی مقاومت چادر در شرایط وزش بادهای شدید را بر عهده دارد . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم با ضخامت 8.5 میلی متری می باشد که نشان از استحکام بالای این محصول دارد و خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند . همچنین پارچه استفاده شده در ساخت بدنه این چادر مسافرتی از جنس پلی استر ضد آب می باشد که در همین راستا درزهای آن به خوبی دوخت شده است و کاملا مقاوم در برابر نفوذ آب است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

این چادر مسافرتی از استانداردهای جهانی برای اسکان راحت تر افراد استفاده کننده پیروی می کند . در همین راستا ابعاد این چادر مسافرتی به مشخصات ( طول : 310 سانتی متر ، عرض : 225 سانتی متر و ارتفاع : 120 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای 3 الی 4 نفر به صورت خوابیده فراهم می آورد . همچنین این چادر مسافرتی با توجه به قابلیت هایی که دارد یکی از سبک ترین چادرهای مسافرتی کمپینگ به شمار می آید و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط سفر باشد . وزن این چادر مسافرتی 2.7 کیلو گرم می باشد و توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی است .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی از سری چادرهای مسافرتی با کیفیت و مجهز می باشد که مناسب برای استفاده در کمپینگ ها و کوهنوردی می باشد . در ساختار بدنه این محصول از پارچه پلی استر استفاده شده است که کاملا ضد آب می باشد ، همچنین برای نگهداری این محصول نیز از ستون های آلومینیومی با ضخامت 8.5 میلی متری استفاده شده است که نشان از استحکام بالای آن دارد . چادر مسافرتی 3 نفره مدل 8870 رنگ دلفینی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...