چادر مسافرتی 3 نفره نورث فیس

North Face 3 Person

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره نورث فیس یک چادر مسافرتی فوق العاده مناسب برای کمپینگ ، طبیعت گردی و کوهنوردی است که با توجه به ابعاد و هم چنین وزن و کیفیت خوبی که دارد قطعا می توان به این محصول به دید یک چادر مسافرتی حرفه ای نگاه کرد. در ابتدا باید اشاره کنیم که این چادر مسافرتی دارای گنجایش 2 الی 3 نفره می باشد که قطعا برای سفرها و افراد کم یک گزینه ایده آل به شمار می رود. این محصول با توجه به بهره مندی از بدنه پلی استر و رویه پلی اورتانی که دارد در برابر باران مقاومت فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشته است. هم چنین این محصول دارای سه عدد درب ورود می باشد که از هر سمت این محصول می توانید به راحتی به داخل این محصول عبور و مرور کنید. از ویژگی های خوب این محصول می توان به بهره مندی از جیب داخلی این محصول اشاره کنیم که شما می توانید وسایل کوچک خود را در داخل این جیب قرار داده و نگران گم شدن ان ها نباشید. هم چنین پنجره های این محصول هم از نوع پارچه مش طراحی شده است که در مواقعی که هوا بارانی نباشد می توانید با خیال راحت اقدام به باز کردن آن ها کرده و به گردش هوا در داخل چادر کمک کنید.

 نوع کمپینگ
 طول 231 سانتی متر
 عرض 264 سانتی متر
 ارتفاع 125 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پلی استر با روکش پلی اورتان
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت نورث فیس
 دارای بدنه مقاوم
 ابعاد ساک حمل: 17*52*23 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

فروش چادر مسافرتی 3 نفره نورث فیس قطعا یک محصول ایده آل و عالی برای افرادی است که به دنبال خرید یک چادر مسافرتی خارجی و با دوام می گردند. خصوصیات و شیوه طراحی این محصول به گونه ای است که قطعا هر فردی با مشاهده ویژگی های این محصول می تواند به بهترین شکل ممکن اقدام به خرید کند. در همین رابطه باید عنوان کنیم که بهره مندی از ابعاد ایده آل ، جنس پایه و کیفیت بدنه و همین طور نوع راه اندازی این محصول همگی از مواردی است که قصد داریم در این مطلب به صورت کامل به بررسی آن ها بپردازیم....

ساختار خاص طراحی بدنه

بخش اول از این مقاله به بررسی ساختار این محصول تعلق می گیرد. قطعا می توانید مشاهده کنید که این چادر مسافرتی حداقل از بابت نوع طراحی و شکل گیری یک محصول ایده آل و عالی می باشد که از این نظر قطعا می تواند یک محصول خاص به شمار رود. در واقع شما می توانید در داخل تصاویر این محصول مشاهده کنید که بدنه اصلی این چادر مسافرتی از یک ساختار و الگوی شش ضلعی شکل گرفته است که از این بابت قطعا در میان چادر های مسافرتی یک محصول خاص به شمار خواهد رفت.

در واقع این ساختار به گونه ای است که بخش جلویی و انتهایی این محصول عریض تر از دیگر بخش های این محصول است و همین امر سبب شده تا شما فضای ایده آلی را برای قرار گیری در داخل این محصول در اختیار داشته باشید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که رویه این چادر مسافرتی هم به صورت طرح دار شکل گرفته که یکی دیگر از نقاط قوت این محصول به شمار خواهد رفت. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این بدنه دارای طرح های نوستالژی می باشد که با طیف رنگی تیره و روشن ترکیب شده و سبب شده تا جلوه این محصول بیشتر شود.

علاوه بر این ها باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بخش درب اصلی این محصول و هم چنین لایه زیرین این چادر مسافرتی هم از رنگ یکدست سبز طراحی و تولید شده است که این عامل هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این محصول به شمار خواهد رفت. در کنار بحث رنگ بندی شما می توانید لوگو شرکت نورث فیس را هم بر روی بدنه این محصول به راحتی مشاهده کنید که این عامل باعث شده تا خیال شما از بابت انتخاب برند و جذابیت های این محصول راحت باشد.

هم چنین شما می توانید بر روی بدنه اصلی این محصول محفظه هایی را هم مشاهده کنید که از درون این حفره ها ستون بندی اصلی این محصول عبور کرده است. این عامل سبب شده تا شما بتوانید به راحتی هر چه تمام تر نوع راه اندازی این محصول ، طناب های عبور کرده از درون این حفره ها و هم چنین شیوه قرار گیری آن ها بر روی بدنه اصلی این محصول را به راحتی مشاهده نمایید.

ویژگی های چادر مسافرتی

از ویژگی های فوق العاده ای که این چادر مسافرتی در اختیار شما قرار داده است سعی داریم تا به صورت کامل در این بخش صحبت کنیم. اولین نکته ای که باید به آن اشاره کنیم بحث مقاومت فوق العاده این محصول می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که بده اصلی این چادر مسافرتی از رویه ای با جنس پلی استر و روکش پلی اورتان طراحی و تولید شده است. کنار هم قرار گرفتن این دو جنس سبب شده تا شما یک چادر مسافرتی با دوام را شاهد باشید که محصولی بی نظیر به شمار خواهد رفت. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که پایه های این محصول نیز از نوع فایبرگلاس طراحی و تولید شده است که هم انعطاف پذیری بالایی دارد و هم قادر خواهید بود تا به راحتی اقدام به نصب و راه اندازی این محصول کنید.

نکته دیگری که باید در خصوص این چادر مسافرتی به آن اشاره کنیم بحث ضد آب بودن بدنه اصلی این محصول می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای ساختاری فوق العاده مقاوم است و این امر سبب شده تا شما بدون نگرانی از این بابت بتوانید به سادگی هر چه تمام تر از این محصول در فصل پاییز و زمستان هم استفاده نمایید که نکته ای مهم خواهد بود. علاوه بر این نکته باید به این عامل هم اشاره کنیم که پنجره های این چادر مسافرتی و حتی درب اصلی ورودی این محصول هم دارای پارچه ای از جنس مش می باشد. این عامل باعث شده تا شما بتوانید در هر فصلی و به راحتی با باز کردن درب اصلی و همین طور بستن توری محافظ این محصولات هم باعث شوید تا هوا به راحتی در داخل چادر به جریان بیفتد و هم کاری کنید که از ورود حشرات هم به دور باشید.

در بخش داخلی این چادر مسافرتی نیز شما می توانید یک عدد جیب کوچک را هم مشاهده کنید که این جیب نیز باعث شده تا شما بتوانید وسایل کوچک خود را به راحتی در داخل این محصول قرار داده و از گم شدن آن ها جلوگیری کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بهره مندی از سه درب ورود می باشد که شخص می تواند از هر سمتی که دلش می خواهد به داخل این چادر ورود کند که این نکته هم فوق العاده مهم خواهد بود. تمامی این موارد ویژگی های مهمی است که می توان در خصوص این چادر مسافرتی به آن اشاره کرد. هم چنین شما قادر خواهید بود تا در سریع ترین زمان ممکن اقدام به خرید این محصول از فروشگاه مرکزی اینتکس کنید که با تخفیف ویژه و ارسال درب منزل در سریع ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...