چادر مسافرتی 3 نفره هاسکی مدل Beast

Beast 3

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره هاسکی مدل Beast از دیگر مدل های تولید شده از چادر های سفری حرفه ای شرکت هاسکی بوده که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار می باشد. این محصول بدنه ای ساخته شده از جنس پارچه پلی استر با روکش پلی اورتان داشته و از لایه نایلونی برای قسمت داخلی آن استفاده شده است. بدنه ای با ساختار دو لایه و ضخیم که به خوبی در برابر نفوذ آب و همچنین نور و گرمای آفتاب و یا سرمای بیش از حد جلوگیری لازم را خواهد داشت. این بدنه دارای هواکش و پشه بند بوده تا به خوبی عمل تهویه را بدون ورود حشرات موزی به داخل چادر انجام دهد. علاوه بر این 2 درب برای این کالا طراحی شده تا به راحتی در آن رفت و آمد داشته باشید. چادری حرفه ای و استاندارد که از مقاومت لازم برابر نور ماورا بنفش آفتاب نیز برخوردار بوده تا با خیالی آسوده در هر نوع سفری استفاده شود. از دیگر ویژگی های خوب این محصول می توان به داشتن فریم های آلومینیومی ضد زنگ برای راه اندازی چادر به صورت عصایی و همچنین داشتن ساک حمل مخصوص اشاره کرد. گفتنی است که جنس کف این محصول نیز از نوع بدنه اصلی بوده اما از مقاومت بالاتری نسبت به بدنه اصلی برخودار خواهد بود.

 نوع عصایی
 طول 300 سانتی متر
 عرض 185 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها دارای روکشی از جنس پلی اورتان
 لایه زیرین از نوع نایلون با قابلیت تهویه
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 45 در 15 سانتی متر
 دارای هواکش و پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 3 نفره هاسکی مدل Beast

چادر مسافرتی 3 نفره هاسکی مدل Beast یکی از چادر های خاص این شرکت می باشد که طراحی ان شهره خاص و عام می باشد. نواحی مختلف این چادر به صورت فوق العاده خاص طراحی شده و رنگ سبز فوق العاده این محصول هم بسیار چشم نواز است. در ادامه این پست قصد داریم به طور کامل این محصول را بررسی کرده و نکات کاملی از ان را برای شما بازگو کنیم تا در هنگام خرید ان به مشکل بر نخورید پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به گونه ای است که قسمت بالایی این محصول به صورت برامده بوده و قسمت جلویی ان هم به صورت شیب دار طراحی و تولید شده است که از این بابت نسبت به چادر های دیگر موجود در بازار متفاوت است. لبه های اصلی این چادر هم به صورت مشکی رنگ بوده که به زیبایی های این محصول افزوده است. هم چنین رنگ اصلی بدنه این محصول هم سبز بوده که می توانید از ان در سفرهای کمپینگ ، طبیعت گردی و مناطق کوهستانی هم استفاده کنید. علاوه بر این ها این محصول دارای هواکش و پشه بند می باشد که از ورود حشرات مضر به داخل چادر جلوگیری کرده و در فصول گرم بسیار به کار شما خواهد امد. هم چنین بر روی بدنه این محصول اویز هایی قرار گرفته است که می توانید در هنگام جمع کردن دهنه اصلی این محصول از ان ها استفاده نمایید. هم چنین هواکش های این محصول هم در ناحیه بالایی ان و در هر دو طرف با رنگ مشکی تعبیه شده است که فوق العاده کارا بوده و به گردش هوا در داخل چادر کمک شایانی کرده است. هم چنین نام این محصول هم با رنگ سفید بر روی هر دو طرف این چادر حک شده است که نشان از اصالت این محصول دارد.

جنس بدنه

این محصول بدنه ای از جنس پلی استر با روکش پلی اورتان دارد فوق العاده با کیفیت است و به سادگی دچار اسیب دیدگی نخواهد شد. هم چنین فریم های این محصول هم از نوع الومینیومی ضد زنگ می باشد که بسیار مقاوم است. در کنار این موارد باید به مقاومت بالای این محصول در برابر بارش باران هم اشاره کرد که به صورت ضد اب طراحی شده است. هم چنین این محصول در برابر اشعه ماورا بنفش افتاب هم مقاوم بوده و افت کیفیت نخواهد داشت. هم چنین کف این محصول هم ساخته شده از نوع پلی استر و پلی اورتان می باشد که بسیار با کیفیت است.

ابعاد و وزن

این چادر ساخته شده در طول 300 سانتی متر و عرض 185 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این چادر هم 130 سانتی متر است. از دیگر مواردی که باید به ان اشاره کرد این محصول دارای ظرفیت 3 نفره بوده و سه نفر به صورت هم زمان و دراز کش می توانند در داخل این چادر به استراحت بپردازند. هم چنین ابعاد بسته بندی این چادر هم 45 در 15 سانتی متر است که جای کمی را اشغال خواهد کرد. علاوه بر این ها این کالا تنها 3.3 کیلو گرم وزن دارد که فوق العاده سبک و راحت می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که می دانید این چادر ساخته شده از نوع عصایی بوده که نصب ان در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. در ابتدا باید عنوان کرد که در کنار این چادر یک عدد دفترچه راهنما هم قرار گرفته است که به سادگی می توانید با مشاهده ان اقدام به نصب و راه اندازی ان کنید. هم چنین در حالت کلی نصب این محصول دقیقا مانند دیگر چادر های عصایی موجود در بازار می باشد که باید دقیقا ستون ها و پایه ها را نصب کرده و سپس اقدام به پیاده سازی بدنه اصلی این چادر بر روی ان ها کنید و در انتها هم باید میخ ها و طناب های نصب این محصول را هم نصب کنید. هم چنین برای نگهداری و مراقبت از این محصول هم باید از ضربه زدن به بخش های اصلی این چادر جلوگیری کنید. هم چنین در هنگام جمع کردن و نصب ان نیز با بدنه اصلی و پایه های این محصول به ارامی برخورد نمایید. با رعایت این اصول حرفه ای می توانید به سادگی سالیان سال از این محصول بدون کوچک ترین افت کیفیت استفاده نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 3 نفره هاسکی مدل Beast محصولی با کیفیت می باشد که دارای ساک حمل ،دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب ، هواکش و پشه بند می باشد. تمام این موارد از خصوصیات خوب این محصول می باشد. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...