چادر مسافرتی 3 نفره هاسکی مدل Bizon

Bizon 3

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سه نفره هاسکی مدل Bizon از با کیفیت ترین چادر های مسافرتی حرفه ای تولید شده بوده که در مدل های مختلف و ظرفیت های متفاوتی راهی بازار شده اند. این چادر نیز دارای کیفیت و قابلیت های خوبی بوده که می تواند برای سفر های مختلف در شرایط آب و هوایی متفاوت استفاده شود. محصولی که جنس بدنه از نوع پلی استر با روکش پلی اورتان داشته و از قابلیت ضد آب بودن به صورت کامل برخوردار می باشد. بدنه ای که ضخامت مناسبی داشته تا دمای داخل اتاقک را نیز تنظیم نگه دارد. روی بدنه اصلی هواکش با پشه بند تعبیه شده تا عمل تهویه هوا در داخل چادر انجام شود. علاوه بر این برای این چادر سفری دو درب بزرگ نیز در نظر گرفته شده است تا رفت و آمد در آن آسوده تر شود. کالایی که به صورت عصایی توسط فریم های فایبرگلاس همراه خود راه اندازی می شوند. ساختار دو لایه برای این محصول بدنه ای با کیفیت از آن فراهم کرده است. لایه ای از نایلون با قابلیت تهویه هوا برای بدنه در نظر گرفته شده تا مقاومت آن در برابر آب و همچنین اشعه ماورا بنش آفتاب افزایش یابد.

 نوع عصایی
 طول 410 سانتی متر
 عرض 220 سانتی متر
 ارتفاع 125 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها دارای روکشی از جنس پلی اورتان
 لایه زیرین از نوع نایلونبا قابلیت تهویه
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 45 در 15 سانتی متر
 دارای هواکش و پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 3 نفره هاسکی مدل Bizon از سری چادر های مسافرتی با دوام و با کیفیت می باشد که در هر شرایط آب و هوایی ، چه در منطق خشک و گرم و چه در مناطق سرد و بارانی می توان از آن بهره برد . این چادر ها با توجه به بدنه ی مقاوم و دیگر ویژگی های خاصی که دارد باعث شده هوادارن این محصولات نگاه ویژه ای به این مدل داشته باشند . در ادامه ی مطلب نیز قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این مدل شما را با ویژگی ها مختلف آن اشنا سازیم تا با اطلاعاتی کامل تر اقدام به خرید چادر مسافرتی محبوب و مدنظر خود بکنید . پس در ادامه مطلب همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این چادر مسافرتی با طراحی مدرن و فکر شده ی خود جز معدود چادر های مسافرتی با دوام و مقاوم در برابر شرایط بد جوی می باشد چرا که دوخت بدنه ی آن عالی بوده و هیچ روزنه و راه نفوذی برای ورود سرما و یا رطوبت به داخل آن وجود ندارد ، بنابراین از آن می توان در کوهستان با دمای بسیار پایین و همچنین در جنگل ها که رطوبت در آنجا زیاد است نیز بهره برد . این چادر دارای دو درب بزرگ برای رفت و امد می باشد که به دنباله ی هم قرار دارند و وسط آن ها مانند یک راه روی کوچک می باشد . این درب ها به بهترین شکل اب بندی شده اند و با بستن آن ها هیچ گونه سرما و یا رطوبتی به داخل نمی تواند نفوذ کند . همچنین این مدل فاقد پنجره می باشد چرا که معمولا چادر های مسافرتی مقاوم در برابر شرایط بد جوی نیاز چندانی به داشتن پنجره نمی کنند و مهم ترین ویژگی آن ها ایمنی بسیار بالا می باشد .

جنس بدنه

جنس بدنه ی این چادر های مسافرتی از مهم ترین فاکتور ها در هنگام خرید است که همواره باید به آن توجه داشت ، چرا که چادر هر چقدر دارای بدنه ی مقاوم باشد ، می تواند مقاومت خوبی از خود نشان دهد و ایمنی افراد را تضمین کند . این محصول دارای جنس بدنه ی پلی استری با روکش پلی اورتان می باشد و لازم به ذکر است که بدانید پلی استر یکی از بهترین اجناس در تولید چادر های مسافرتی درجه یک می باشد و بسیاری از تولید کنندگان مطرح نیز از این جنس در تولیدات خود بهره می برند چرا که خاصیتی ضد آب و ضد اشعه ای دارد و به همین خاطر طول عمر زیادی داشته و به راحتی پوسیده نمی شود ، همچنین روکش پلی اورتان آن نیز به مراتب بدنه را مقاوم تر کرده است . جنس پایه ها و فریم آن نیز از فایبر گلاس می باشد و همانطور که می دانید فایبرگلاس یکی از مقاوم ترین و با دوام ترین مواد در برابر ضربه و فشار می باشد که وزن بسیار نیز کمی دارد . لایه ی زیرین آن از هم از جنس نایلون با قابلیعت تهویه ساخته شده است .

ابعاد و وزن

ابعاد باز شده ی این چادر مسافرتی ( طول : 410 سانتی متر ، عرض : 220 سانتی متر و ارتفاع : 125 سانتی متر ) می باشد که برای قرار گیری سه نفر طراحی و تولید شده است و استفاده کنندگان می توانند بدون کمبود فضا به راحتی در آن جای بگیرند و لحظات خوشی را در آن رقم بزنند . حجم بسته بندی آن 45 در 15 در 15 سانتی متر می باشد که با توجه به وزن کلی 4.1 کیلوگرمی میتوان هم به ابعاد کوچک بسته بندی و هم وزن کلی بسیار کم آن پی برد . علت وزن بسیار پایین چادر را می توان پایه های فایبرگلاسی آن دانست . 

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این چادر مسافرتی بسیار شده است و پیچیدگی زیادی ندارد ، علت آن هم خاصیت فنری ، اتوماتیکی آن است چرا که میله ها و پایه های بدنه به هم متصل است و در کمترین زمان راه اندازی می شود و دیگر نیازی نیست به صورت دستی آن ها را سر هم کنید.  وجود میخ و طناب های همراه محصول باعث شده تا با استفاده از آن بتوانید چادر خود را به بهترین شکل به زمین متصل کنید و از تکان خوردن آن جلوگیری کنید . در مراقبت و نگهداری چادر خود کوشا باشید . همواره سعی کنید محل قرار گیری آن را به خوبی انتخاب کنید ، به عنوان مثال سطح هموار که فاقد سنگ ریزه یا شاخ و برگ باشد بهترین گزینه برای بر پا کردن چادر می باشد ، همچنین لازم به ذکر است که بدنه ی این چادر ها در برابر اجسام تیز و برنده و وسایل گرمایشی و پر حرارت آسیب پذیر اند ، پس از ضربه زدن و نزدیک کردن این ابزار ها به بدنه خودداری کنید .

جمع بندی

همان طور که در مطلب بالا در مورد ویژگی های چادر مسافرتی 3 نفره هاسکی مدل Bizon گفته شد ، به کیفیت بالای بدنه و طراحی زیبا و مقاوم آن پی بردیم و دیدیم که از این مدل می توان در شرایط بد آب و هوایی نیز استفاده کرد چرا که دارای دولایه ی مقاوم پلی استر و پلی اورتان می باشد و با دوخت بسیار عالی که دارد مانع از ورود هرگونه مایعات و سرما به داخل می شود . ابعاد آن بزرگ بوده و در حجم بسیار کمی بسته بندی می شود . وزن کلی آن نیز خیلی پایین بوده و علت آن نیز پایه های فیبرگلاسی چادر می باشد . بنابراین یکی از بهترین گزینه ها برای خرید چادر مسافرتی با کیفیت ، همین مدل است . در همین راستا فروشگاه اینترنتی اینتکس با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این چادر مسافرتی ، آن را به دسته بندی چادر های مسافرتی خود اضافه نمود تا شما عزیزان به راحتی آن را در کمترین زمان و صرف هزینه ی بسیار کمتر خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...