چادر مسافرتی 3 نفره هاسکی مدل Fighter

Fighter 3-4

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره هاسکی مدل Fighter در رنگ قرمز از حرفه ای ترین و مقاوم ترین چادر های سفری شرکت هاسکی بوده که دارای طراحی بدنه بسیار خوبی می باشد. این محصول ساخته شده از جنس پارچه پلی استر با روکش پلی اورتان بوده که کاملا ضد آب می باشد. محصولی با مقاومت بدنه و ضخامت بدنه بالا که قابلیت استفاده در شرایط جوی نا مساعد را نیز به مصرف کنندگان می دهد. این کالا قابل استفاده در هوای برفی نیز بوده و در صورت نشستن برف روی بدنه هیچگونه نفوذی به داخل چادر نداشته و آسیبی به آن وارد نخواهد کرد. این چادر مسافرتی به صورت عصایی توسط فریم های آلومینیومی ضد نگ راه اندازی شده و کف چادر نیز همانند سایر قسمت های بدنه از قابلیت ضد آب بودن برخوردار خواهد بود. اما از ویژگی های خوب این محصول می توان به داشتن هواکش و پشه بند اشاره کرد همچنین دو درب بزرگ نیز برای آن در نظر گرفته شده تا رفت و آمد به داخل و بیرون آن آسوده تر باشد. ساختار دو لایه چادر مسافرتی 3 نفره حرفه ای هاسکی موجب شده تا در برابر اشعه ماورا بنفش آفتاب و همچنین دمای سرد و یا گرم مقاومت لازم را داشته باشد.

 نوع عصایی
 طول 390 سانتی متر
 عرض 205 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها دارای روکشی از جنس پلی اورتان
 حداکثر ظرفیت تا 4 نفر
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 ابعاد بسته بندی: 45 در 19 سانتی متر
 دارای هواکش و پشه بند
 دارای دو درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 3 نفره هاسکی مدل Fighter

چادر مسافرتی 3 نفره هاسکی مدل Fighter یکی از فوق العاده ترین و خلاقانه ترین محصولات این شرکت می باشد که به تازگی تولید و روانه بازار گردیده است. این کالا به جرات یکی از متفاوت ترین طراحی ها در بین تمام چادر های مسافرتی موجود در بازار را دارد که از این حیث فوق العاده چشم نواز بوده و در بین تمامی چادر ها جای خود را باز کرده است. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول پرداخته و تمام جزئیات ان را بازگو کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

به جرات می توان گفت که یکی از دلایل اصلی انتخاب این محصول توسط مشتریان نوع طراحی و ارگونومی ساخت ان است که این محصول را بسیار چشم نواز کرده است. در ابتدا باید عنوان کرد که این کالا رنگ یکدست قرمز دارد که از فواصل دور هم به سادگی قابل رویت می باشد. هم چنین این محصول در برابر بارش باران و همین طور تا حدود زیادی در برابر باد های شدید مقاوم می باشد که این عوامل باعث شده تا بتوانید از این محصول در کمپینگ ها و حتی مناطق کوهستانی هم به راحتی استفاده نمایید. شکل این محصول هم به گونه ای طراحی شده که از مرکز به سمت پایین ارتفاع کاهش می یابد. درب ورود این محصول از جلوی ان بوده و به صورت ایستا و کج طراحی گردیده است. لبه های درب ورود هم با رنگ مشکی ساخته شده اند که فوق العاده زیبا و جذاب می باشد.در سمت راست این محصول هم چنین بر روی بدنه نام سازنده این چادر با رنگ سفید جک شده است که از خصوصیات مهم این کالا بوده و اصالت ان را نشان می دهد. هم چنین پایه ها و طناب های این محصول هم به صورت ضربدری و در جهات مختلف بر روی سقف این محصول قرار گرفته است که ساخته شده از رنگ های سفید و مشکی می باشند. تمامی این موارد باعث شده تا یک چادر مسافرتی فوق العاده با کیفیت را شاهد باشیم.

جنس بدنه

همان طور که گفته شد این محصول یکی از مقاوم ترین و در عین حال جذاب ترین تولیدات موجود در بازار است که از نظر جنس بدنه به گونه ای ساخته شده که با خیال راحت می توانید به ان اطمینان کرده و این محصول را تهیه نمایید. در همین ارتباط باید عنوان کرد که بدنه این چادر ساخته شده از نوع پارچه شمعی پلی استر می باشد که به راحتی اسیب نمی بیند. هم چنین پایه های این محصول هم همگی از جنس الومینیومی ساخته شده اند که فوق العاده مقاوم بوده و از انعطاف بالایی هم برخوردار می باشند.

ابعاد و وزن

این چادر مسافرتی دارای طول 390 سانتی متر و عرض 205 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 120 سانتی متر است. در رابطه با بسته بندی این محصول هم باید گفت که ابعاد ان 45 در 19 سانتی متر می باشد که جای بسیار کمی را اشغال می کند و به راحتی می توانید ان را جا به جا کنید. هم چنین این محصول در حالت دراز کش حداکثر می تواند تا 4 نفر را در داخل خود جای دهد. دیگر نکته مهم وزن کلی این محصول است که تنها 4.5 کیلو گرم وزن دارد و به راحتی قابل حمل و نقل می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ارتباط با راه اندازی این محصول باید عنوان کرد که در کنار بسته بندی این کالا دفترچه راهنما قرار گرفته است که با مراجعه به ان می توانید اموزش های لازم را فرا بگیرید. هم چنین در حالت کلی تنها کافی است این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی مکانی که قصد دارید این چادر را نصب کنید قرار دهید. سپس با توجه به محل قرار گیری پایه ها و همین طور طناب ها اقدام به سر پا کردن این محصول کرده و در انتها میخ ها را به صورت محکم در زمین فرو کنید تا این چادر تکان نخورد. این عمل در مدت زمان چند دقیقه انجام می گیرد و در صورت انجام ان در دفعه اول در دفعات بعدی به راحتی می توانید ان را سریع تر نصب کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید از ضربه زدن به بدنه این چادر خودداری نموده و اشیا نوک تیز را از کنار این چادر دور نمایید. علاوه بر این ها باید در هنگام نصب با ملایمت با پایه ها و میخ های نصب این چادر رفتار کنید که دچار اسیب نگردد. با رعایت این نکات تا سالیان سال بدون افت کیفیت از این محصول می توانید استفاده نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 3 نفره هاسکی مدل Fighter محصولی فوق العاده زیبا می باشد که دارای دو درب ورود و خروج بوده و هم چنین هواکش و پشه بند را نیز بر روی خود می بیند. هم چنین این محصول بدنه ای فوق العاده مقاوم داشته و دارای ساک حمل می باشد که از خصوصیات خوب این چادر است. اگر قصد خرید یک محصول بی نظیر را دارید می توانید هم اکنون این چادر را از سایت نمایندگی فروش چادر مسافرتی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...