چادر مسافرتی 3 نفره کووآ

KN8TE0307

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کمپانی کووآ یکی از تولید کنندگان برتر چادر های مسافرتی می باشد که در کره جنوبی فعالیت می کند . محصولات این شرکت از بالاترین کیفیت برخوردار بوده و به همین دلیل دارای طرفداران بسیاری می باشد . چادر 3 نفره کووآ یکی دیگر از محصولات این شرکت می باشد که از جنس پلی یورتان می باشد . با توجه به جنس این چادر ، میتوان چادر را یک محصول ضدآب تلقی کرد . همچنین پلی یوتان موجب این شده است تا اشعه ی ماورابنفش نتواند به داخل چادر نفوذ کند . این چادر سه نفره بوده اما با توجه به قابلیت افزایش ظرفیت ، افراد بیشتری می توانند از این چادر استفاده کنند .  

 نوع عصایی
 طول 230 سانتی متر
 عرض 177 سانتی متر
 ارتفاع 116 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه روکش پلی یورتان
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 هواکش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کووآ
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 قابلیت راه اندازی سریع
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی سه نفره کووآ

شرکت کووآ یکی از برترین شرکت های تولید کننده ی چادر های مسافرتی و کمپینگ می باشد که در سالهای اخیر توانسته است رقابت نزدیکی را با شرکتهایی چون بست وی ، شاتل و کمپ داشته باشد و بتواند محصولاتی با کیفیت تولید کند و طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . در ادامه به توضیح درباره چادر مسافرتی سه نفره کووآ خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی همانند سایر چادر های این شرکت دارای طراحی به سبک همیشگی بوده و مناسب برای استفاده های کمپینگ و طولانی مدت می باشد . رنگ زرد جذاب استفاده شده در اکثر محصولات شرکت کووآ در این محصول نیز دیده می شود و اینبار با ترکیب این رنگ با مشکی زیبایی محصول بیشتر نیز شده است و به یک محصول جذاب و زیبا تبدیل شده است . این چادر مسافرتی دارای یک درب ورودی بزرگ می باشد که دارای توری مخصوص برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد و غبار می باشد . همچنین این چادر مسافرتی دارای دو پنجره برای رد و بدل شدن هوا می باشد که این پنجره ها نیز دارای توری های مخصوص برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل چادر می باشند که از ویژگی های این محصول محسوب می شود . همچنین این چادر مسافرتی دارای سایبانی با ابعاد مناسب می باشد که این سایبان از تابش مستقیم آفتاب به داخل چادر جلوگیری خواهد کرد . 

جنس بدنه

بدنه این محصول از پلی یورتان می باشد که استفادهاز این نوع پارچه در اکثر چادر های شرکت کووآ مرسوم می باشد . دلیل استفاده از این جنس بدنه ، مقاومت بسیار بالای آن در برابر فرسایش و همچنین ضربه می باشد . همچنین از این چادر مسافرتی می توان در شرایط جوی مختلف استفاده نمود و مشکلی برای بدنه این محصول پیش نخواهد آمد . پارچه استفاده شده در بدنه این محصول مخصوص استفاده در کوهستان و کمپینگ می باشد و در اثر استفاده در سرمای زیاد ، مشکلی برای بدنه پیش نخواهد آمد . جنس پایه های این محصول از آلومینیوم مستحکم می باشد که در اثر برخورد آب و یا باران ، مشکلی برای پایه ها پیش نخواهد آمد . همچنین این پایه ها به صورت انعطاف پذیر می باشند . استفاده در روز های بارانی و یا محل های مرطوب برای پایه ها مشکل ساز نخواهد شد و این پایه های مستحکم دچار فرسودگی نخواهند شد . 

ابعاد و ظرفیت

این چادر مسافرتی سه نفره کووآ دارای 230 سانتی متر طول ، 177 سانتی متر عرض و 116 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای یک چادر مسافرتی سه نفره می باشد . از تمامی فضای این محصول به خوبی استفاده شده است و قسمت اضافی بروی بدنه این محصول مشاهده نخواهید کرد . ظرفیت اعلام شده توسط شرکت برای این چادر مسافرتی 3 نفره بوده که البته در بررسی های انجام شده توسط همکاران ما این ظرفیت بیش از این بوده و تا 4 الی 5 نفر می توانند به راحتی از آن استفاده کنند و با مشکل فضا روبرو نخواهند شد . در اطراف این محصول محل های مخصوصی برای قرار دادن میخ و طناب های اطمینان تعبیه شده است که می توانید به کمک این ویژگی چادر را به زمین متصل کرده و از برهم خوردن تعادل آن جلوگیری کنید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست پس از قرار دادن آن در محل دلخواه ، اقدام به اتصال میله های آن کنید و چادر را برپا کنید . این چادر مسافرتی به صورت عصایی طراحی شده است و راه اندازی آن کمی زمان بر تر از چادر های اتوماتیک و فنری می باشد . الته با چندین بار تکرار کردن این عمل ، برپا نمودن آن زمان کمتری را از شما خواهد گرفت و می توانید در زمان کمتر از 1 دقیقه این محصول را آماده استفاده کنید . نگهداری و مراقبت از این محصول کار دشواری نبوده و می بایست از پاره شدن محصول جلوگیری کنید . البته در صورت بروز مشکل برای بدنه این محصول نیز می توانید آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

چادر مسافرتی 3 نفره کووآ محصولی جدید و با کیفیت از شرکت کووآ می باشد که دارای بدنه ای مستحکم ، پایه های مقاوم و همچنین ظرفیت مناسبی می باشد که یک چادر مناسب برای استفاده های کوتاه مدت و یا کمپینگ های طولانی مدت می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول ویا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...