چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ

KT3038

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ یکی از مناسب ترین و سبک ترین چادر های مسافرتی تولید شده در شرکت کینگ کمپ بوده که ساخته شده از جنس پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد. بدنه ای با کیفیت بالا که به خوبی در برابر باران و اشعه فرابنفش آفتاب مقاوم خواهد بود. به همین دلیل با خیالی آسوده قابل استفاده در سفر های مختلف خواهد بود. این بدنه با کیفیت بالای خود دارای انعطاف خوبی بوده و در اندازه بسیار کوچکتر جمع می شود.

گفتنی است که جنس کف چادر نیز از جنس خود بدنه اصلی بوده و از قابلیت ضد آب بودن برخوردار می باشد. این کالا دارای یک پنجره و همچنین هواکش بوده و از پشه بند برای این قسمت از بدنه چادر استفاده شده است تا از ورود حشرات موزی جلوگیری لازم را داشته باشد. یک درب D شکل برای این محصول در نظر گرفته شده که توسط زیپ سرخود باز و بسته می شود. همچنین یک لایه از پارچه پلی استر از جنس بدنه اصلی به شکل سرخود در مقابل درب چادر تعبیه شده تا به عنوان سایه بان عمل کند.

این پوشش به شکل دلخواه قابل راه اندازی بوده که می تواند مزیت های زیادی را نیز برای مصرف کنندگان داشته باشد. همراه این کالا یک ساک حمل از جنس پلی استر ضد آب برای این کالا در نظر گرفته شده که توسط آن می توانید چادر مربوطه را به راحتی در هر مکانی حمل و جا به جا کنید.

 نوع عصایی
 طول 260 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر و پلی اورتان
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کینگ کمپ
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 دارای هواکش و پشه بند
 مناسب سفر های مختلف
 ابعاد بسته بندی: 72 در 72 در 5 سانتی متر
 جنس کف از پلی استر و پلی اورتان
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

شرکت کینگ کمپ را می توانی یکی از بزرگترین تولید کننده چادر های مسافرتی در سراسر جهان دانست . محصولات این شرکت دارای کیفیت بالایی بوده و مناسب برای استفاده در تمام شرایط جوی می باشد . در ادامه به بررسی یکی از محصولات این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود .  

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی به صورت مستطیلی بوده و مناسب برای استفاده برای تمام سنین و تمام شرایط می باشد . رنگ سبز استفاده شده در این محصول نیز به زیبایی آن افزوده است . قسمت بالایی این محصول به رنگ سرمه ای بوده و بخش بدنه این محصول به رنگ سبز تهیه شده است . پایه های کشیده شده در اطراف این چادر نیز به زیبایی محصول کمک بیزایی نموده است و همچنین این محصول را در برابر ضربه مقاوم نموده است . در قسمت جلویی این محصول نیز درب ورودی تهبیه شده است که به کمک این درب عمل رفت و آمد برای شما ساده خواهد شد . همچنین درب و پنجرهخ های تعبیه شده برای این محصول دارای توری مجزا نیز می باشند که می توانید به کمک این توری ها از ورود حشرات و گرد و خاک به داخل محصول جلوگیری کنید . 

جنس بدنه

بدنه این چادر مسافرتی کینگ کمپ از پلی استر تهیه شده است و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین می توانید از این محصول برای استفاده های کمپینگ و طولانی خود از آن استفاده کنید . بخش کف این محصول نیز از پلی استر و پلی اورتان تهیه شده است و در برابر آب و باران مقاومت بالایی خواهد داشت . این نوع از بدنه مناسب برای استفاده در انواع شرایط جوی می باشد و این محصول در برابر رطوبت و باران بسیار مقاوم میباشد . همچنین پایه های این محصول از فایبرگلاس تهیه شده است و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . همچنین این پایه ها در برابر باران و رطوبت نیز به طور کامل مقاوم می باشند و دچار فرسایش نخواهند شد . 

ابعاد و ظرفیت

این چادر مسافرتی کینگ کمپ دارای 260 سانتی متر طول ، 210 سانتی متر عرض و 120 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد مناسبی برای یک چادر مسافرتی 3 نفره می باشد . به کمک این ابعاد مناسب و وزن 2.1 کیلوگرمی می توانید به راحتی این محصول را جابجا کرده و به مکان دلخواه انتقال دهید . به کمک وزن مناسب ، می توانید به راحتی این محصول را جابجا کرده و به همراه خود به سفر های کوتاه و یا طولانی مدت جابجا کنید . ظرفیت اعلام شده توسط شرکت کینگ کمپ برای این محصول ، 3 نفر می باشد که البته در بررسی های انجام شده ، این ظرفیت تا 4 نفر نیز قابل ارتقاء بود و بدون کمبود فضا از این محصول استفاده کنند . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول کار دشواری نبوده و می توانید در مدت زمان کمتر از 3 دقیقه این کار را انجام دهید . البته راه اندازی این محصول نسبت به چادر های مسافرتی اتوماتیک و فنری دشوار تر می باشد . البته با چندین بار باز و بسته کردن این محصول می توانید این کار را به راحتی و در مدت زمان کمتری انجام دهید . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست از پاره شدن بدنه محصول جلوگیری کنید . البته باید به این نکته نیز اشاره نمود که در صورت بروز مشکل برای محصول ، می توان به راحتی و در مدت زمان کمی آن را تعمیر نیز نمود . مراقبت دیگر از این محصول به جلوگیری از شکستن پایه های محصول ختم می شود که این نکته مهمی می باشد . 

جمع بندی

چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ از محصولات با کیفیت این شرکت می باشد که دارای بدنه ای مقاوم بوده و دارای ارتفاع مناسبی نیز می باشد . از ویژگی های دیگر این استخر می توان به وزن مناسب این محصول اشاره نمود که به کمک این وزن مناسب می توانید به راحتی این محصول را جابجا کرده و به مکان دلخواه انتقال دهید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده و وسالات خود را مطرح کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...