چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ با سایه بان

KT3021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,490,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ با سایه بان یکی از جدید ترین چادر های مسافرتی تولید شده با کیفیت بدنه خوب و همچنین وزن کم بوده که برای انواع سفر های مختلف در شرایط جوی متفاوت قابل استفاده خواهد بود. این نوع چادر سفری از جنس پارچه پلی استر با روکش پلی اورتان ساخته شده و از ضخامت مناسبی برخوردار است. بدنه ای که به صورت واتر پروف بوده و کاملا در برابر بارش باران و یا برف مقاوم خواهد بود. حتی اگر تا حدودی نیز باران یا برف روی بدنه جمع شود به هیچ وجه نفوذی به داخل بدنه نخواهد کرد. از دیگر ویژگی های بسیار خوب جنس بدنه این محصول می توان به مقاومت بالای آن در برابر اشعه فرابنفش خورشید اشاره نمود. داشتن درز و کف آب بندی شده نیز از دیگر قابلیت های خوب این چادر می باشد. در مقابل درب این چادر یک سایه بان از جنس بدنه اصلی تعبیه شده تا از ورود مستقیم نور آفتاب به داخل چادر جلوگیری کند. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به داشتن هواکش و پشه بند سرخود اشاره نمود.

 نوع عصایی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر و پلی اورتان
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کینگ کمپ
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 دارای سایه بان برای درب
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ با سایه بان یکی از گزینه های ایده آل و مقرون به صرفه برای استفاده در شرایط کمپینگ و کوهنوردی می باشد که توسط برند محبوب و جهانی کینگ کمپ روانه بازارهای جهانی شده است . این محصول در سال 2018 روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به ظاهر زیبا و مهندسی شده ای که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران کمپینگ باز کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول از نظر فنی و ظاهری نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در اداکه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ با سایه بان همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این چادر مسافرتی به صورت استاندار می باشد و از نکات حائر اهمیتی برای راحتی هر چه بیشتر افراد استفاده کننده استفاده شده است . این محصول دارای یک عدد درب برای ورود و خروج می باشد که مجهز به پشه بند می باشد و از همین رو به خوبی از ورود حشرات موذی به داخل چادر مسافرتی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین در داخل این چادر مسافرتی از یک عدد نگهدارنده وسایل شخصی و همچنین یک عدد آویز برای نگهداری روشنایی استفاده شده است . لازم به ذکر است که این چادر مسافرتی دارای ساک حمل می باشد و به راحتی می توانید از آن در مسافرت های خود استفاده نمایید و آن را در مسافت های طولانی جا به جای نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید چادر مسافرتی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در شرایط مسافرت برای شما می تواند داشته باشد . جنس بدنه این چادر مسافرتی از نوع پلی استر همراه با روکش پلی اورتان می باشد که علاوه بر مقاومت و کیفیت بالا در برابر فشار و ضربه دارای خصوصیت ضد آب بودن نیز است و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط نامساعد جوی باشد . لازم به ذکر است که رویه این چادر مسافرتی به صورت واتر پروف بوده و خیال شما را در هنگام بارش برف و باران راحت می کند . در همین راستا و برای جلوگیری از نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی درزهای این محصول به صورت کامل آب بندی شده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

ابعاد این چادر مسافرتی به مشخصات ( طول : 210 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر و ارتفاع : 120 سانتی متر ) می باشد که این ابعاد می تواند فضای استانداردی را برای استفاده سه نفر به صورت همزمان و خوابیده در کمپینگ فراهم آورد . همچنین وزن این محصول بالغ بر 3.2 کیلو گرم می باشد . این چادر مسافرتی مجهز به ساک حمل می باشد و با توجه به ساک حملی که دارد به راحتی می توانید آن را در مسافت های طولانی در مسافرت های خود به همراه داشته باشید .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی همانطور که در بخش های بالاتر توضیح دادیم دارای کیفیت بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه می باشد و به تازگی توسط برند محبوب و جهانی کینگ کمپ روانه بازارهای جهانی شده است از همین رو به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران کمپینگ باز کند . با توجه به ظرفیت 3 نفره ای که دارد مناسب برای استفاده توسط دوستان و یا خانواده های کم جمعیت است . جنس بدنه این محصول از پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد که علاوه بر ضد آب بودن خصوصیت ضد اشعه فرابنفش را نیز دارد . وزن این محصول بالغ بر 3.2 کیلو گرم می باشد . با توجه به ساک حملی که دارد به راحتی می توانید آن را در مسافت های طولانی در مسافرت های خود به همراه داشته باشید . چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ با سایه بان با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...