چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ مدل عصایی

KingCamp FLORANCE FANTASY

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ مدل FLORANCE FANTASY از جمله چادرهای مسافرتی با کیفیت می باشد که به تازگی توسط برند کینگ کمپ عرضه شده است . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر و ترکیب پلی یورتان می باشد که تا 1500 میلی متری ضد آب است و در بخش کف این چادر مسافرتی نیز از پلی استر ضد آب استفاده شده است که تا 3000 میلی متر مقاومت در برابر نفوذ آب را از خود نشان داده است . همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که سبک است و علاوه بر آن دارای استحکام بسیار ایده آلی نیز می باشد . لازم به ذکر است که به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل دسته دار نیز برای شما ارسال می شود که به راحتی می توانید این چادر مسافرتی را توسط آن به همراه خود داشته باشید . درب و پنجره های موجود در این چادر مسافرتی مجهز به پشه بند می باشد که علاوه بر تهویه هوا از ورود حیوانات موذی به داخل چادر نیز جلوگیری به عمل می آورد . این چادر مسافرتی در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که می توانید همین حالا نسبت به خرید آن اقدام نمایید .

 نوع مسافرتی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 185 سانتی متر
 ارتفاع 115 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 3 نفر
پنجره دارای پشه بند
 ابعاد بسته بندی: 75 در 20 در 15 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ مدل FLORANCE FANTASY از سری چادرهای مسافرتی زیبا و با کیفیت می باشد . این چادر مسافرتی یکی از جدیدترین کالاهای برند کینگ کمپ می باشد که مناسب برای استفاده در کمپینگ ، کوهنوردی و کویرنوردی نیز است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

بدنه این چادر مسافرتی به رنگ فیروزه ای می باشد که در بخش های کناری از از پنجره های دارای پشه بند و در بخش جلویی آن از درب با ارتفاع بلند برای ورود و خروج استفاده شده است . در بخش بالای درب ورودی از سایبان استفاده شده است و بدنه این چادر مسافرتی توسط طناب هایی مستحکم و به وسیله میخ های آلومینیومی به زمین متصل می شوند تا در شرایط نامساعد جوی مقاومت قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند . لازم به ذکر است که به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل دسته دار نیز برای شما ارسال می شود که توسط آن و به راحتی هر چه تمام تر می توانید اقدام به جا به جایی این محصول نمایید .

جنس بدنه :

پارچه استفاده شده در ساخت بخش بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر با روکش پلی یورتان می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و علاوه بر آن دارای مقاومت در برابر نفوذ آب تا 1300 میلی متر را دارد . همچنین در بخش کف این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب استفاده شده است که این بخش نیز کاملا ضد آب بوده و تا عمق  3000 میلی متری در برابر نفوذ آب مقاوم است . شایان ذکر است که ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس است که از استحکام بالایی در برابر بادهای شدید برخوردار است و از این رو خیل شما را بابت کمپینگ در شرایط نامساعد جوی راحت می کند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت :

ابعاد چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ به مشخصات ( طول : 210 سانتی متر ، عرض : 185 سانتی متر و ارتفاع : 115 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای اسکان سه نفر به صورت خوابیده فراهم می آورد . همچنین ابعاد بسته بندی این محصول 75 در 20 در 15 سانتی متر می باشد که فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . وزن این محصول به همراه اقلامی که برای نصب به همراه خود دارد 3.4 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی دارای وزنی سبک و پوششی ضد آب می باشد که در سال جاری توسط برند محبوب کینگ کمپ روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت ایده آلی برخوردار است . چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ مدل FLORANCE FANTASY با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...