چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ

KingCamp MISSISSIPI3

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ مدل MISSISSIPI FANTASY یکی دیگر از چادر های مسافرتی زیبا می باشد که توسط برند کینگ کمپ روانه بازار شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . این چادر مناسب برای استفاده در سفرهای آخر هفته کم جمعیت در کنار دریا و یا جنگل می باشد . بدنه این چادر مسافرتی از جنس پلی استر می باشد که به صورت کامل ضد آب است و تا 2000 میلیمتر بارندگی از نفوذ آب جلوگیری به عمل می آورد . بخش زیرانداز جلویی این چادر مسافرتی به صورت زیپ دار می باشد و در صورت بستن زیپ به شکل چادر مسافرتی در می آید . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که به خوبی در برابر باد مقاومت کرده و استحکام ایده آلی را از خود به نمایش می گذارد . همچنین وزن این محصول 2.6 کیلو گرم می باشد که با استفاده از ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد . این چادر مسافرتی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید خریدی لذت بخش را باما تجربه نمایید .

نوع مسافرتی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت 3 نفر
دارای سه پنجره دارای پشه بند
 ابعاد بسته بندی: 85 در 15 در 15 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی ۳ نفره کینگ کمپ مدل MISSISSIPI FANTASY مناسب برای استفاده ساحل و یا جنگل با آب و هوای متعادل می باشد . این چادر مسافرتی در سال جاری و توسط برند کینگ کمپ روانه بازارهای جهانی شده است . در این بخش قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 3نفره کینگ کمپ مدل MISSISSIPI FANTASY همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این چادر مسافرتی به صورت سه دیواره ای می باشد که در بخش جلویی آن دیواره ای وجود دارد که توسط زیپ باز و بسته می شود و می توانید از آن به عنوان زیر انداز استفاده نمایید . در شرایط استفاده از چادر مسافرتی به صورت پوشیده می توانید زیر انداز را با استفاده از زیپی که در آن تعبیه شده است به بدنه چادر مسافرتی متصل نمایید . در بخش بالایی درب نیز یک عدد سایبان تعبیه شده است . لازم به ذکر است که در طرفین این چادر مسافرتی 3 عدد پمجره وجود دارد که مجهز به توری می باشد و علاوه بر گردش هوای داخلی چادر مسافرتی از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری به عمل می آورد . همچنین به همراه این محصول یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول نمایید .

 

جنس بدنه : جنس پارچه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که کاملا ضد آب بوده و تا عمق ۲۰۰۰ میلی متر بارندگی از نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که علاوه بر استحکام بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد دارای انعطاف پذیری ایده آلی نیز می باشد که در هنگام وزش بادهای شدید از شکسته شدن این ستون ها جلوگیری به عمل می آورد .

 

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی : ظرفیت این چادر مسافرتی همان طور که از نام آن مشخص می باشد ۳ الی ۴ نفر می باشد . ابعاد این محصول به مشخصات ( طول : ۲۴۰ سانتی متر ، عرض : ۱۳۰ سانتی متر و ارتفاع : ۱۳۰ سانتی متر ) است که فضای ایده آلی را برای اسکان شما فراهم می آورد . همچنین وزن این چادر مسافرتی 2.6 کیلو گرم می باشد که یکی از سبک ترین چادرهای مسافرتی است و به راحتی توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی دارای ظاهری زیبا می باشد که در سال جاری برای علاقه مندان به کمپینگ در ساحل و یا جنگل توسط برند محبوب کینگ کمپ روانه بازارهای جهانی شده است . چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ مدل MISSISSIPI FANTASY با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل  و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...