چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ

King Camp Monodome

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ مدل Monodome میله ای یکی دیگر از چادر های مسافرتی سبک و با کیفیت برند کینگ کمپ می باشد که در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است . این چادر مسافرتی دارای یک عدد پنجره و یک عدد درب ورودی می باشد که مجهز به پشه بند بوده و خیال شما را از ورود حیوانات موذی به داخل چادر مسافرتی راحت می کند . جنس پارچه استفاده شده در ساخت بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و علاوه بر آن یکی از خصوصیت های مهم این چادر مسافرتی ضد آب بودن آن می باشد . همچنین ستون های استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس است که استحکام بالایی در برابر باد های نه چندان شدید دارد . در بخش سقف این چادر مسافرتی یک عدد آویز نیز تعبیه شده است که از ن می توانید برای نگهداری روشنایی استفاده کنید . وزن این محصول 2.4 کیلو گرم است که توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است قابل جا به جایی می باشد . چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ مدل Monodome با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشدکه همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

 نوع مسافرتی میله ای
 طول 210 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 2 الی 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 60 در 15 در 11 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ مدل Monodome از سری چادرهای مسافرتی با کیفیت و ایده آل برای یک سفر آخر هفته می باشد که ظرفیتی بالغ بر 3 نفر به صورت خوابیده دارد . این چادر مسافرتی از جنس پلی استر می باشد که به صورت کامل ضد آب بودهو قابل استفاده در شرایط بارانی نیز است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ مدل Monodome همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام تحلیل مشخصات ظاهری این محصول نماییم . رنگ بدنه این چادر مسافرتی آبی می باشد که در بخش جلویی آن یک عدد درب برای ورود و خروج و در بخش کناری آن پنجره ای وجود دارد که مجهز به پشه بند می باشد . همچنین در داخل چادر مسافرتی و در بخش سقف آن یک عدد آویز وجود دارد که می توانید از آن برای نگهداری روشنایی استفاده نمایید . به همراه این ادر مسافرتی یک عدد ساک حمل نیز برای شما ارسال می شود که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به حمل این محصول نمایید و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به شمار بیاید .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از مقاومت و کیفیت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و علاوه بر آن از ورود آب به داخل چادر مسافرتی به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین ستون های نگهدارنده این محصول از جنس فایبرگلاس می باشد که از استحکام فوق العاده ای برخوردار است و در برابر بادهای نه چندان شدید می تواند مقاومت کند ، لازم به ذکر است که این چادر مسافرتی مناسب برای استفاده در هنگام وزیدن بادهای شدید و طوفانی نمی باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت :

وزن این محصول 2.4 کیلو گرم می باشد که به جرات می توان گفت یکی از سبک ترین چادرهای مسافرتی به شمار می آید و از همین رو بهترین گزینه برای استفاده در سفرهای شما عزیزان می باشد . ابعاد چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ مدل Monodome به مشخصات ( طول : 210 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر و ارتفاع : 130 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . ظرفیت استفاده از این چادر مسفرتی همان طور که از نام آن پیداست 3 نفر می باشد .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین چادرهای مسافرتی تولیدی توسط برند کینگ کمپ می باشد که به فروش بالایی دست پیدا کرده است . چادر مسافرتی 3 نفره کینگ کمپ مدل Monodome با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...