چادر مسافرتی 3 نفره کينگ کمپ

Monodome III

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره کينگ کمپ یک چادر زیبا تولید شده در سه رنگ قرمز ، ابی و سبز می باشد که ناحیه زیرین و کف هر سه مدل تمام مشکی است. این محصول مناسب برای سفرهای تفریحی ، طبیعت گردی و کمپینگ می باشد. در حالت دراز کش هم زمان 2 الی 3 نفر می توانند از این محصول استفاده کنند. جنس ستون ها و پایه های این محصول از نوع فایبر گلاس می باشد. هم چنین بدنه این چادر از نوع پلی استر بوده که مقاومت بالایی دارد. یکی از خصوصیات دیگر این محصول ضد اب بودن ان است که در برابر نفوذ اب و باران به داخل مقاوم است. هم چنین این محصول دارای جیب داخلی می باشد. علاوه بر ان دارای یک درب و یک پنجره بوده که هر دو نیز دارای پشه بند هستند که در مواقع گرما به راحتی می توانید ان را باز کرده و نگران ورود حشرات به داخل چادر نباشید. این محصول را می توانید هم اکنون از سایت فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 2 الی 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 60 در 15 در 11 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 3 نفره کينگ کمپ

چادر مسافرتی 3 نفره کينگ کمپ یکی دیگراز چادرهای کمپینگ مناسبب برای یک آخر هفته شاد به همراه خانواده می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و توسط برند کینگ کمپ روانه بازارهای جهانی شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 3 نفره کينگ کمپ همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا به تحلیل ابعاد ظاهری این محصول بپردازیم و شما را با ظاهر این چادر مسافرتی بیشتر آشنا نماییم . ساختار این چادر مسافرتی به صورت کلبه ای مانند می باشد که در سه رنگبندی متنوع روانه بازارهای جهانی شده است و هر رنگ می تواند باب سلیقه افرادی خاص باشد . که در این بخش برای شما عزیزان رنگ قرمز ، آبی و سبز را فراهم آورده ایم که از پر فروش ترین رنگ ها به حساب می آیند . علاوه بر درب  تعبیه شده در این چادر مسافرتی یک عدد پنجره نیز در آن تعبیه شده است که مجهز به پشه بند می باشد و علاوه بر تهویه هوای داخلی چادر از ورود حیوانات موذی به داخل چادر مسافرتی نیز جلوگیری به عمل می آورند .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در تولید بخش بیرونی این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت می کند . همچنین در بخش کف این چادر کمپیگ از پلی استر فشرده استفاده شده است که از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد و به همین خاطر می توانید از آن در سطوح نامسطح نیز استفاده نمایید . همچنین پایه های استفاده شده در این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد و علاوه بر مقاومت بالایی که در برابر باد های شدید و طوفان از خود نشان می دهد دارای انعطاف پذیری کنترل شده ای نیز می باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت :

چادرهای مسافرتی کمپینگ در مقایسه با چادرهای سفر از فضای کوچکتری برخوردار می باشند زیرا شرایط جوی که در آن مورد استفاده قرار می گیرند بسیار متفاوت می باشد . ابعاد چادر مسافرتی 3 نفره کينگ کمپ به اندازه های ( طول : 210 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر و ارتفاع : 130 سانتی متر ) می باشد که از فضای ایده آلی در مقایسه با چادر های مسافرتی هم رده خود برخوردار است . وزن این چادر مسافرتی به همراه کیف حمل دایره ای شکلی که دارد به 2.4 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به همین خاطر می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سفرهای شما به نظر بیاید زیرا باتوجه به وزنی که دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد .

 

جمع بندی :

چادر مسافرتی 3 نفره کينگ کمپ یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین چادرهای تولیدی توسط برند کینگ کمپ می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پارچه شمعی پلی استر می باشد که علاوه بر ضد آب بودن از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین وزن این محصول 2.4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . چادر مسافرتی 3 نفره کينگ کمپ با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...