چادر مسافرتی 3 نفره Allak

Hilleberg Allak 3

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره Allak یکی از زیبا ترین ، مقاوم ترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی کمپانی Hilleberg می باشد که با نام تجاری Hilleberg Allak 3 به فروش می رسد . این چادر مسافرتی دارای فضای بسیار بزرگ و مناسب برای 3 نفر می باشد که فضای کافی را برای نشستن ، دراز کشیدن و خوابیدن آن ها فراهم کرده است . اگر سبک بودن چادر مسافرتی برای شما در اولویت می باشد بدون شک چادر مسافرتی 3 نفره Allak گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود چرا که بسته بندی آن تنها 3.7 کیلوگرم وزن دارد که در صورت نبردن وسایل اضافی محصول وزن آن کمتر نیز خواهد شد . بدنه و فریم این چادر مسافرتی کاملا ضد آب می باشد و می تواند در برابر بارش های شدید تا 2 هزار میلی متر استادگی کند . رویه پلی استری چادر مسافرتی فوق باعث شده است تا هیچگونه رطوبت و سرمایی به داخل چادر مسافرتی درز نکند . به همین دلیل شما می توانید از محصول فوق در اغلب شرایط آب و هوایی استفاده کنید . فروشگاه اینترنتی اینتکس این چادر مسافرتی را با قیمت مناسب و ارزان برای فروش گذاشته است تا شما مشتریان گرامی بتوانید به آسانی محصول را به صورت اینترنتی ، حضوری و تلفنی خریداری کنید . سایر ویژگی های محصول را در جدول زیر و در نقد و بررسی بخوانید .

نوع مسافرتی ، عصایی
 طول 310 سانتی متر
 عرض 230 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفر
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس ستون آلومینیوم
 آفتاب گیر  -
 پشه بند  -
 پنجره  -
 تعداد پنجره  -
 سایر ویژگی ها مقاوم در برابر باران
 دارای جیب داخلی
 ضد آب
 ضد اشعه
 مقاوم در برابر برف و باران
 حمل آسان
 اقلام همراه ساک حمل، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی 3 نفره Allak را می توان از آن دسته از چادر های مسافرتی حرفه ای و بسیار مقاوم دانست که توسط شرکت بزرگ و معتبر helleberg طراحی و ساخته شده است ، این چادر مسافرتی دارای خصوصیات و ویژگی های بسیار عالی است که موجب شده تا محبوبیت این چادر دو چندان شود . در ادامه این مطلب نیز قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر محصول به ویژگی هایی چون نوع طراحی و آرگونومی ساخت ، نوع سازه چادر ، جنس استفاده شده در بدنه و پایه های آن ، نوع راه اندازی ، ابعاد دقیق محصول ، حجم بسته بندی و ... بپردازیم تا شما خریداران گرامی که قصد خرید چادر مسافرتی 3 نفره Allak را دارید بتوانید با راهنمایی های کامل تر اقدام به خرید محصول مد نظر خود کنید .

 

طراحی و آرگونومی ساخت

 

چادر های مسافرتی ممکن است از نظر طراحی و آرگونومی ساخت متفاوتی برخوردار باشند ، هر طراحی  و آرگونومی ساخت چادر های مسافرتی می تواند بیانگر کیفیت و نوع چادر باشد ، پس باید در هنگام خرید چادر مسافرتی خود به طراحی و آرگونومی ساخت محصول دقت کنید تا بتوانید چادر استاندارد و مطابق با نیاز های خود را خریداری نمایید . این چادر مسافرتی دارای ساختار دوپوش می باشد یعنی دارای یک پوشش دوم که از نوع پارچه ضد آب نیز می باشد تشکیل شده است تا در مواقع ضروری بتوانید از آن استفاده کنید . این محصول فاقد پنجره است و تنها یک درب در قسمت جلویی خود می باشد . نوع سقف گنبدی شکل آن و همچنین ساختار دو پوش باعث شده است تا از این چادر مسافرتی بتوان در شرایط سخت کوهستانی استفاده کرد . نوع آرگونومی ساخت فریم چادر نیز از نوع عصایی می باشد که بهترین نوع برای چادر های کوهنوردی حرفه ای می باشد .

 

جنس

 

جنس بدنه و جنس فریم چادر های مسافرتی می تواند بیانگر کیفیت و استحکام بالای محصول در برابر ضربه ها ، باد های شدید ، رطوبت و ... باشد ، پس در هنگام خرید به این موضوع توجه داشته باشید . این چادر مسافرتی از بدنه پلی استری ساخته شده است که روکش دوم آن نیز از همین جنس اما 100 درصد پلی استر می باشد که در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم است و به مانند بدنه اصلی قابل تنفس نیست . جنسی که برای ساخت فریم چادر فوق توسط شرکت hliieberg در نظر گرفته شده است نیز فلز بسیار مقاوم اما سبک آلومینیوم می باشد تا علاوه بر افزایش استحکام چادر مسافرتی ، بتوانند وزن کلی محصول را تا حد زیادی کاهش دهند تا قابلیت حمل آسانی را داشته باشند .

 

ابعاد ، وزن و ظرفیت

 

هر چادر مسافرتی دارای ابعاد متفاوتی است که به همان میزان می تواند افرادی را در درون خود جای دهد ، پس همواره به ابعاد و ظرفیت چادر مسافرتی خود قبل از خرید دقت کنید . این چادر مسافرتی دارای ابعادی برابر با ( طول : 310 سانتی متر ، عرض : 230 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) می باشد که این ابعاد فضای مناسبی را برای استفاده 3 نفر به طور همزمان را فراهم کرده است ، این در حالیست که هر سه نفر می توانند به صورت دراز کش در کنار هم دراز بکشند و استراحت کنند . وزن کلی چادر مسافرتی 3 نفره فوق نیز به واسطه پارچه پلی استری و فریم آلومینیومی سبک تنها 3.7 کیلوگرم وزن دارد .

 

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

 

این چادر مسافرتی همانطور که در بخش طراحی و آرگونومی ساخت به آن اشاره شد دارای فریم عصایی می باشد به همین دلیل نیاز است تا در ابتدا پایه ها را به صورت عصایی سرهم کنید تا تشکیل دو میله بلند تر بدهد ، پس از آن بدنه را بر روی زمین پهن کنید و میله ها را وارد بدنه کنید و سپس به خوبی میله را به بدنه چفت کنید تا چادر فرم درستی را به خود بگیرد . در دفترچه راهنمای محصول و همچنین در مقالات موجود در دسته بندی چادر مسافرتی روش صحیح راه اندازی چادر مسافرتی عصایی آورده شده است که می توانید از آن ها کمک بگیرید . برای نگهداری هر چه بهتر چادر مسافرتی خود سعی کنید تا چادر را بر روی شاخ و برگ درختان و اشیاء تیز و برنده راه اندازی نکنید و اغلب از یک زیر انداز استفاده کنید .

 

سخن پایانی

 

با توجه به ویژگی هایی که در رابطه با چادر مسافرتی 3 نفره Allak گفته شد میبینیم که می توان از این چادر مسافرتی نه تنها در آب و هوای خوب و معتدل بلکه در آب و هوای بد و بارانی نیز می توانید استفاده کنید . اگر به دنبال چادر مسافرتی 3 نفره مقاوم و سبک وزن هستید این چادر مسافرتی گزینه بسیار ایده آل و خوبی برای شما خواهد بود . برای خرید محصول فوق از فروشگاه اینتکس می توانید به سه روش اینترنتی ، تلفنی و حضوری اقدام نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...