چادر مسافرتی 3 نفره gazelle

GAZL-33300

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره gazelle کالایی مورد اطمینان برای استفاده در تمامی  شرایط آب و هوایی بوده و دارای کیفیت بالایی است که بدون شک استفاده از آن در مناطق طبیعی ، بسیار لذت بخش خواهد بود . این چادر به صورت مکعبی شکل طراحی و تولید شده است که با استفاده از سقف جدا گانه آن که در هنگام راه اندازی ، نصب خواهید کرد ، باعث می شود تا از جمع شدن آب به سقف آن جلوگیری نماید . اما رنگ بدنه این کالا سبز ، پنجره و درون چادر مشکی و قسمت زیرین آن به رنگ خاکستری می باشد . اما جنس بدنه این کالا از پلی استر ضد آب بوده و دارای پایه هایی از جنس فایبر گلاس است که قطعاً در زمان طوفان از مقاومت بالایی برخوردار خواهد بود . این کالا دارای دو در برای ورود و خروج سریع داشته ، همچنین دارای شش پنجره بوده تا تمامی نقاط چادر را به اسودگی بتوانید تماشا کرده و از مناظر طبیعی لذت ببرید . پس اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده ، تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

 نوع کمپینگ
 طول 193 سانتی متر
 عرض 193 سانتی متر
 ارتفاع 72 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفر
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها  فایبرگلاس
 اتوماتیکخیر
 دوپوشخیر
 ضد آببله
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ

چادر مسافرتی 3 نفره gazelle یکی از مطمعن ترین و مقاوم ترین چادر های مسافرتی طراحی شده و موجود در فروشگاه تهران اینتکس می باشد که می توانید از آن ها در اغلب شرایط های محیطی و آب و هوایی استفاده کنید . استفاده از چادر مسافرتی مطمعن می تواند آرامش و راحتی را در طول سفر برای شما به ارمغان بیاورد ، به خصوص اگر چادر مسافرتی شما مقاوم در برابر طوفان ، باران و برف باشد . تمامی ویژگی های گفته شده در چادر مسافرتی 3 نفره gazelle وجود دارد که در ادامه مطلب با بررسی بیشتر ، به صورت کامل با این محصول پر فروش آشنا خواهید شد .

طراحی چادر مسافرتی 3 نفره gazelle

چادر مسافرتی 3 نفره gazelle همانطور که از نامش مشخص است ، مناسب برای استفاده سه نفر به صورت همزمان است ، این چادر به صورت مربعی ساخته شده است که هر ضلع آن 193 سانتی متر می باشد ، به همین دلیل نیز می تواند فضای کافی را برای استفاده سه نفر به صورت همزمان را بدهد . ارتفاع آن نیز به 172 سانتی متر می رسد که می توانید به صورت ایستاده و افراد بلند قد به صورت نیمه ایستاده در داخل چادر راه بروید . لازم به ذکر است که دو تا سه نفر می توانند در کنار هم به صورت دراز کش نیز قرار بگیرند و فضا بسیار کافیست .

از ویژگی های بسیار عالی که چادر مسافرتی 3 نفره gazelle دارد می توان به داشتن یک پوشش دوم اشاره کرد که می تواند به عنوان یک سقف عایق در بخش بالایی چادر نصب شود تا اینچنین بتواند در برابر بارش های شدید نیز مقاومت کند . به همین منظور گره هایی در اطراف چادر مسافرتی قرار داده شده است که در تصویر نیز قابل مشاهده می باشد ، شما می توانید از آن طریق پوشش دوم را بر روی چادر قرار دهید .

از خصوصیات و ویژگی هایی که چادر مسافرتی 3 نفره gazelle دارد می توان به شش پنجره بزرگ و یک درب بزرگ در قسمت جلویی اشاره کرد که تمامی آن ها مجهز به پشه بند هستند ، به همین علت نیز شما می توانید در مواقعی که آب و هوا خوب است ، درب و پنجره ها را باز کرده و تنها پشه بند را بسته نگه دارید تا علاوه بر تهویه هوای مناسب ، مانع از ورود حشرات و پشه ها به داخل چادر مسافرتی بشوید . البته چادر مسافرتی 3 نفره دارای تهویه هوا می باشد .

سازه چادر مسافرتی 3 نفره gazelle

سازه هایی که برای تولیدات چادر مسافرتی استفاده می شود ، ممکن است متفاوت باشد ، به طور کلی چادر های مسافرتی از سازه های عصایی ، فنری و اتوماتیک ساخته می شوند که مدل فوق یعنی چادر مسافرتی 3 نفره gazelle از مدل عصایی ساخته شده است که دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد است که به آن ها اشاره خواهیم کرد .

سازه عصایی از مقاوم ترین مدل ها است که می تواند استحکام بالایی را به چادر مسافرتی ببخشد . از ویژگی های بسیار خوب چادر مسافرتی عصایی می توان به حجم بسته بندی بسیار کوچک آن اشاره کرد که حمل و نقل و جابجایی را برای شما بسیار ساده تر خواهد کرد . همچنین سازه های عصایی را نیاز است تا راه اندازی کنید ، بنابراین راه اندازی این مدل ها نسبت به سازه فنری یا اتوماتیک زمانبر خواهد بود .

جنس چادر مسافرتی 3 نفره gazelle

برای ساخت بدنه چادر مسافرتی 3 نفره از پارچه پلی استر و برای ساخت پایه های آن از فایبرگلاس استفاده شده است . هر دو جنس نام برده و استفاده شده در ساخت چادر مسافرتی فوق ، ضد آب هستند و همین مورد سبب شده است تا تمامی محصول ضد آب باشد ، دوخت بسیار عالی آن نیز هیچگونه درزی در بدنه چادر مسافرتی قرار نداده است ، به همین جهت می توانید با خیال راحت از آن در هر جایی و در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید . 

لازم به ذکر است که پلی استر استفاده شده در این محصول ، عایق حرارتی آفتاب و همچنین ضد اشعه های خورشیدی مانند فرابنفش بوده و می تواند از شما محافظت کند . فایبرگلاس نیز از مواد کامپوزیتی تشکیل شده است که به دلیل اینکه در ساخت چادر مسافرتی استفاده شده است ، بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد ، به  همین دلیل نیز به خوبی می تواند در برابر ضربه و فشار ها مقاوم باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...