چادر مسافرتی 4 نفره آمریکایی

eureka creek 4

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره آمریکایی یکی از بزرگترین و جادار ترین چادر های مسافرتی فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که می توان از آن به عنوان چادر مسافرتی خانوادگی و گروهی استفاده کرد . این چادر مسافرتی توسط شرکت بزرگ و معتبر آمریکایی یورکا می باشد که محبوبیت بسیار زیادی در سطح دنیا پیدا کرده است . همانطور که در جدول زیر آورده شده است این چادر مسافرتی طولی بیشتر از 6 متر دارد به همین دلیل فضای خوبی را در اختیار مسافرین فراهم می کند . استفاده از این چادر مسافرتی برای اسکان طولانی مدت مناسب می باشد چرا که سازه آن فلزی و بسیار مقاوم است همچنین بدنه آن از دو لایه پارچه شمعی پلی استر با قابلیت تنفس و ضد آب تشکیل شده است که محصول را برای استفاده در تمامی شرایط جوی مناسب کرده است . قسمت داخلی این چادر مسافرتی شامل یک اتاق بزرگ است که می توانید آن را با استفاده از یک پرده به 2 اتاق کوچک تر تقسیم کنید . قسمت پشتی این چادر مسافرتی شامل یک انباری است که می توانید لوازم همراه خود را در آن قسمت قرار دهید . پنجره های برزگ این چادر مسافرتی می تواند به عنوان یک روشنایی خوب عمل کند . برای تهویه هوای داخلی چادر هواکش هایی در قسمت بالای پنجره ها و قسمت پشتی چادر مسافرتی قرار گرفته است . برای اطلاعات بیشتر از چادر مسافرتی 4 نفره آمریکایی به قسمت نقد و بررسی محصول مراجعه فرمایید .

 نوع اتوماتیک
 طول 635 سانتی متر
 عرض 330 سانتی متر
 ارتفاع 210 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 4
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 8 نفر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 قابلیت تبدیل اتاق به 2 اتاق مجزا از هم
 دارای انباری پشتی
 دارای ایوان در قسمت جلویی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 4 نفره آمریکایی از سری چادر های مسافرتی پر طرفدار و مقاوم آمریکایی می باشد که در ایران و جهان طرفداران بسیاری را پیدا کرده است . چادر های مسافرتی از بهترین و مناسب ترین اقلامی هستند که استفاده از آن ها در طول سفر می تواند بسیار کاربردی باشد . با داشتن چادر مسافرتی می توانید سفری راحت تر و ساده تری را رقم بزنید که با ویژگی های بسیار خوب چادر مسافرتی 4 نفره آمریکایی ، این چادر مسافرتی را می توان یکی از بهترین گزینه ها دانست . اگر قصد دارید تا در سفر های خود به صورت طولانی مدت ساکن شوید ، این چادر مسافرتی گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود .

طراحی و آرگونومی ساخت

چادر های مسافرتی در تنوع بسیار بالایی تولید شده اند که تنوع آن ها به دلیل طراحی و آرگونومی ساخت متفاوت آن ها می باشد . یک چادر مسافرتی ایده آل چادر مسافرتی خواهد بود که خاصیت ضد آب داشته باشد . این چادر مسافرتی نیز با طراحی بسیار عالی و دوخت مناسبی که دارد کاملا ضد آب است . این چادر مسافرتی دارای 4 پنجره بسیار بزرگ در اطراف خود است که می توان از آن طریق بیرون را مشاهده کرد و همچنین تعداد پنجره های زیاد در این چادر مسافرتی باعث شده است تا محصول نورگیری بهتری را داشته باشد . این پنجره ها از دو لایه پوشش داده شده اند که لایه اولیه آن ثابت و ضد آب است که از ورود هوا ، باد و سرما ، آب و حشرات به داخل چادر مسافرتی جلوگیری می کند . این در حالی است که هواکش های تعبیه شده در اطراف چادر مسافرتی و همچنین درب بزرگ چادر باعث شده است تا تهویه هوا به خوبی انجام بگیرد . این چادر مسافرتی دارای یک ایوان بزرگ در قسمت جلویی خود است که می توانید در آب و هوای معتدل در این قسمت ساکن شوید و از هوای مطلوب لذت ببرید . این در حالی است که در قسمت میانی چادر مسافرتی ، یک اتاق بزرگی در اختیار شما قرار دارد که در صورت نیاز می توانید با استفاده از یک پرده آن را به دو اتاق مجزا تبدیل کنید . در قسمت تحتانی این چادر مسافرتی نیز قسمتی از چادر به عنوان انباری در نظر گرفته شده است که می توانید وسایل اضافی خود را در آن قسمت قرار دهید .

جنس

همانطور که در ابتدای متن آورده شده یکی از ویژگی های چادر مسافرتی این است که محصول کاملا ضد آب باشد ، ضد آب بودن چادر مسافرتی نیز بسته به جنسی دارد که برای ساخت محصول استفاده می شود . برای ساخت بدنه این چادر مسافرتی از پارچه پلی استر استفاده شده است ، پلی استر کاملا مقاوم در برابر بارش باران و برف است و به خوبی در برابر سرما و همچنین طوفان ها مقاومت می کند ، همچنین این جنس طول عمر بسیار بالایی دارد و در برابر اشعه های ماورا بنفش و ... خورشیدی عایق است . جنسی که برای ساخت پایه های این چادر مسافرتی در نظر گرفته شده است نیز از آلومینیوم ضد زنگ و سبک می باشد . استفاده از این فلز مقاوم و سبک باعث شده است تا وزن چادر مسافرتی نیز به شدت کاهش یابد . در پنجره های این چادر مسافرتی از pvc های شفاف و ضد اب استفاده شده است که می تواند به خوبی در برابر رطوبت مقاوم باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد این چادر مسافرتی آمریکایی برابر با ( طول : 635 سانتی متر ، عرض : 330 سانتی متر و ارتفاع : 210 سانتی متر ) می باشد که می توان آن را یکی از بزرگ ترین چادر های مسافرتی دانست . این چادر مسافرتی برای استفاده 4 نفر طراحی شده است اما فضای بسیار بزرگ آن استفاده از محصول را برای تعداد بیشتری نیز فراهم کرده است . این در حالی است که تعداد 4 نفر می توانند حتی به صورت دراز کش از چادر مسافرتی خود استفاده کنند . اما تعداد 8 و یا بیشتر از آن تعداد می توانند به صورت نشسته از این چادر مسافرتی با کیفیت آمریکایی استفاده کنند . وزن کلی این چادر مسافرتی همچنین 17 کیلوگرم است که نسبت به ابعادی که محصول دارد بسیار ناچیز است .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

این چادر مسافرتی از سازه عصایی تشکیل شده است به همین دلیل راه اندازی آن نیازمند راهنمایی هایی است که شما بتوانید به بهترین شکل چادر مسافرتی خود را راه اندازی نمایید ، چرا که پایه های این چادر مسافرتی جدا از بدنه بوده و نیاز است که در ابتدا پایه ها را نصب و سپس آن را وارد بدنه چادر مسافرتی کنید . در کنار این محصول دفترچه راهنمایی قرار گرفته است که می توانید از آن طریق به آسانی چادر مسافرتی خود را راه اندازی کنید . استفاده از یک زیرانداز می تواند چادر مسافرتی شما را از خطر پارگی دور کند . استفاده از آتش در داخل چادر مسافرتی و یا استفاده از باربیکیو و ... در داخل چادر مسافرتی می تواند باعث آسیب دیدن محصول شود . بهتر است چادر مسافرتی خود را بر روی آسفالت ، شاخ و برگ درختان ، زمین های سنگی و شنی راه اندازی نکنید .

سخن پایانی

بی شک با خرید چادر مسافرتی 4 نفره آمریکایی می توانید سفری دلچسب تر و راحت تری را داشته باشید . این محصول را می بایست با وسایل نقلیه حمل کنید و یا در هنگام سفر های پیاده توصیه می شود تا تنها چادر را در کوله قرار دهید و از حمل کردن وسایل اضافی به تنهایی اجتناب کنید . استفاده از این چادر مسافرتی برای اسکان طولانی بلامانع است و چه بسا که سرپناهی کاملا ایده آل و ایمن برای شما خواهد بود . شما می توانید این چادر مسافرتی را از فروشگاه اینترنتی اینتکس با قیمت مناسب به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...