چادر مسافرتی 4 نفره اوزتریل مدل Tasman 4V

DTM-TAS4-V

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره اوزتریل مدل Tasman 4V یکی از چادر های مسافرتی با کیفیت تولید شده در شرکت اوزتریل بوده که دارای طراحی بدنه استاندارد و جنس بدنه با کیفیت می باشد. محصولی که دارای بدنه ای از جنس پارچه 100 درصد پلی استر بوده که در برابر بارش باران یا برف مقاوم خواهد بود. این بدنه از ضخامت مناسبی برخوردار بوده که به خوبی دمای داخل چادر را در شرایط جوی گرم و یا سرد حفظ می کند. بدنه ای که با وجود مقاومت و ضخامت بالای خود از انعطاف خوبی برخوردار می باشد. روی بدنه اصلی دو پنجره بزرگ با پشه بند سرخود طراحی شده و دارای یک درب بزرگ می باشد. در قسمت مقابل درب یک سایه بان تعبیه شده که به شکل دلخواه قابل استفاده خواهد بود. سایه بانی که به خوبی از برخورد نور مستقیم آفتاب به داخل چادر جلوگیری می کند. روش راه اندازی این محصول به شکل عصایی بوده و توسط فریم های فلزی ضد زنگ صورت می گیرد.

 نوع عصایی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 220 سانتی متر
 ارتفاع 185 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 ابعاد بسته بندی: 65 در 18 در 18 سانتی متر
 قابلیت حفظ دما در سرما و گرما
 دارای سایه بان در مقابل درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 4 نفره اوزتریل مدل Tasman 4V از دیگر چادر های مسافرتی می باشد که در سال جاری به اوج فروش خود رسید ، علت آن نیز طراحی زیبا و مدرن آن می باشد ، وجود کیفیت ساخت بالای آن باعث شده تا اکثر دوست داران چادر های مسافرتی نگاه ویژه ای به این مدل داشته باشند . چادر های مسافرتی همانطور که از اسم آن پیداست برای استفاده در سفر های دور و نزدیک بسیار کاربرد دارند چرا که حجم و وزن کمی را اشغال می کنند و به راحتی قابل حمل هستند . علاوه بر آن به دلیل کیفیت ساخت عالی آن ها می توانند در شرایط مختلف اب و هوایی محیطی امن ، آرام و دلچسبی را برای استفاده کنندگان به ارمغان بیاورند . در ادامه ی مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را با ویژگی های مختلف آن آشنا سازیم تا با اطلاعاتی کامل تر اقدام به خرید چادر مسافرتی محبوب خود کنید .

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی بسیار مدرن و کار شده است به طوری که با توجه به جنس بدنه ، و دوخت عالی که دارد کاملا ضد آب بوده و  در شرایط بد جوی نیز به خوبی کارایی داشته و به بهترین شکل می تواند مانع از ورود سرما و یا رطوبت به داخل چادر شود . این محصول دارای یک درب بزرگ در قسمت جلویی می باشد ، همچنین دو پنجره در اضلاع کناری دارد که دید را به اطراف وسیع تر کرده و می تواند به بهترین شکل روند تهویه ی هوا را انجام دهد . این درب و پنجره ها به صورت زیپی باز و بسته می شوند و دارای لایه ی توری می باشند که میتواند به خوبی از ورود حشرات به داخل چادر ممانعت کند . وجود لچکی های طراحی شده در قسمت جلویی چادر باعث شده فضای بیشتری برای افراد ایجاد شود و استفاده کنندگان از آن قسمت به عنوان انباری استفاده کنند . همچنین سایه بان کشویی بالای درب این چادر نیز بسیار کاربردی می باشد و می توان ان را در هنگام تابش آفتاب باز کرد و از آن بهره مند شد .

جنس بدنه

جنس بدنه ی این محصولات یکی از نکات مهمی می باشد که بایستی همواره در هنگام خرید به آن توجه داشت . چرا که هرچقدر جنس بدنه مرغوب تر باشد کارایی و طول عمر محصول نیز بالاتر خواهد رفت . جنس بدنه ی اغلب چادر های با کیفیت و مرغوب از پارچه ی شمعی به نام پلی استر می باشد که این چادر مسافرتی نیز از همان جنس تولید شده است . پلی استر یکی از مواد مقاوم در برابر رطوبت می باشد و به راحتی پوسیده نمی شود چرا که خاصیت ضد ابی دارد و می تواند به بهترین شکل در هر شرایط جوی ای کارایی مناسب داشته باشد . جنس ستون ها و پایه های این چادر مسافرتی  نیز فلزی می باشد که خاصیت ضد زنگ دارد که در برابر ضربه و فشار مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد . 

ابعاد و وزن

ابعاد این چادر ( طول : 240 سانتی متر ، عرض : 220 سانتی متر و ارتفاع : 185 سانتی متر ) می باشد که برای قرار گیری 4 نفر طراحی شده است . با توجه به ابعاد بزرگ آن هر چهار نفر می توانند حتی به صورت دراز کش نیز بدون کمبود فضا در آن جای گیزند . ابعاد بسته بندی این محصول 65 در 18 در 18 سانتی متر می باشد که نشان از حجم کم محصول دارد و با توجه به وزن 4.5 کیلوگرمی به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این چادر مسافرتی به دلیل اینکه فریم آن خاصیت اتوماتیک دارد ، به راحتی و در کمترین زمان امکان پذیر است ، چرا که دیگر نیاز نیست به صورت دستی میله ها را به هم متصل کنید و ان را برپا کنید . سایه بان آن نیز به صورت کشویی باز و بسته می شود و  پیچیده نیست . از طناب و میخ هایی که همراه محصول می باشد نیز می توانید برای محکم تر شدن چادر استفاده کنید و چادر را به خوبی به زمین متصل کنید تا در مقابله با فشار های باد به خوبی مقاومت کند . برای راهنمایی های بیشتر می توانید از دفترچه ی راهنمای محصول کمک بگیرید . همچنین برای مراقبت بهتر از محصول بهتر است جای مناسب و همواری را برای قرار گیری چادر انتخاب کنید و از ضربه زدن و نزدیک کردن وسایل نوک تیز و یا پر حرارت به بدنه جدا خود داری کنید .

جمع بندی

همانطور که از اسم چادر های مسافرتی ۴ نفره پیدا می باشد این محصولات در هنگام سفر بسیار کاربردی می باشند و به دلیل حجم و وزن بسیار کمی که دارند می توان آن ها را به راحتی جابجا و حمل کرد . این چادر های مسافرتی می توانند در طول سفر محیطی امن ، آرام و دلنشینی را برای فرد و اعضای خانواده و دوستان همراه به ارمغان بیاورد . در همین راستا شرکت intex که پیش تر اقدام به فروش چادر مسافرتی می کرد ، چادر مسافرتی 4 نفره اوزتریل مدل Tasman 4V را نیز به لیست محصولات خود نیز اضافه کرد تا شما عزیزان این محصول بی نظیر و با کیفیت را به راحتی و در مدت زمان بسیار کم از طریق سایت خریداری کرده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...