چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش بست وی

bestway 68091

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

طول: 310 سانتی متر ، عرض: 240 سانتی متر ، ارتفاع: 130 سانتی متر ، ظرفیت: 4 نفر ، جنس بدنه : پلی استر درجه یک ، مقاومت در برابر آب : 600 میلی مترنوع سازه : عصایی ، جنس پایه : فایبرگلاس انعطاف پذیر ، طراحی دوپوش

چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش بست وی از جدید ترین چادر های مسافرتی این برند است که با ساختاری بسیار عالی محصول را تولید کرده است تا خانواه های کم جمعیت بتوانند از این چادر بسیار عالی و با دوام استفاده کنند . طراحی چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش بست وی بسیار حرفه ای بوده و می توان حتی از آن در کوهنوردی های معمولی و در دامنه کوه ها و مناطق کوهستانی نیز استفاده کرد . طراحی بی نظیر این چادر مسافرتی از جمله داشتن سقف گنبدی شکل و ارتفاع نسبتا کم آن باعث شده است تا چادر به خوبی در برابر باد و بارش شدید باران مقاوم باشد . همچنین بدنه آن به دلیل استفاده از پلی استر درجه یک کاملا ضد آب می باشد.

به خصوص که این محصول طراحی دوپوش دارد و این مورد ، چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش بست وی را بسیار مقاوم و با دوام ساخته است . وزن کلی چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش بست وی 3.85 کیلوگرم می باشد که می توانید آن را به راحتی جابجا کنید . جنس پایه های این محصول نیز از فایبرگلاس انعطاف پذیر است که دوام و کیفیت بالای محصول به دلیل استفاده از این اجناس بسیار خوب است . سازه عصایی چادر مسافرتی باعث شده است تا حجم بسته بندی آن نیز بسیار کم باشد . فروشگاه تهران اینتکس به دلیل طراحی بی نظیر این محصول و محبوبیتش آن را موجود کرده است . 

نکات مهم در خرید چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش بست وی

در اولین قدم برای خرید چادر مسافرتی بایستی جایی که قرار است به آن ها سفر کنید را مشخص کنید ، سپس آب و هوای آن جا را بدانید و با توجه به این موضوع چادر مسافرتی خود را خریداری کنید . به عنوان مثال اگر قصد دارید تا به مناطق کوهستانی و سردسیر سفر کنید ، بایستی چادر هایی را خریداری کنید که برای فصل زمستان و کوهنوردی ساخته شده اند ، همچنین انتخاب یک چادر برای آب و هوای معتدل و یا آب و هوای شرجی نیز متفاوت است و از این نظر بایستی حتما به چادر مسافرتی و نوع آن توجه ویژه ای شود . 

با توجه به ساختاری که چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش بست وی دارد ، می توانید از این محصول در سه فصل استفاده کنید ، یعنی فصل بهار ، تابستان و پاییز ، هر چند ساختار بسیار خوب آن می تواند به شما اجازه دهد تا در شرایط زمستانی نیز از چادر مسافرتی استفاده کنید . چرا که ساختار این محصول و همچنین جنس بدنه آن ، این اجازه را به شما می دهد . در بخش نقد و بررسی به صورت کامل به طراحی و آرگونومی ساخت محصول در کنار جنس بدنه و ... آن توضیحاتی را خدمت شما مشتریان عزیز فروشگاه تهران اینتکس ارائه کرده ایم .

ویژگی های چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش بست وی

از ویژگی های بسیار خوب این چادر مسافرتی می توان به حجم بسته بندی بسیار کوچک آن اشاره کرد که باعث شده است حمل و نقل محصول بسیار ساده و آسان باشد ، به طوریکه بتوانید با استفاده از آن در سفر ها نهایت لذت را ببرید . با استفاده از این چادر مسافرتی شما سرپناهی امن را خواهید داشت حتی اگر باران ببارد . این چادر مسافرتی همچنین وزن سبکی داشته و به سادگی می تواندی آن را با دست نیز برداشته و جابجا کنید . بدنه محصول ضد آب بوده و همچنین در برابر حریق نیز مقاوم است . همچنین در فصول سرد سال می تواند به خوبی گرمای داخل چادر مسافرتی را به خوبی حفظ کند .

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش بست وی

سازه هایی که برای تولید چادر های مسافرتی استفاده می شود بسیار متنوع است که از این بابت حتما بایستی به نوع سازه توجه داشته باشید تا بتوانید بر اساس مدل محصول ، اقدام به  راه اندازی چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش بست وی و یا سایر چادر های مسافرتی خود کنید . چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش بست وی از سازه عصایی برخوردار می باشد که در بخش نقد و بررسی نیز به صورت کامل به ویژگی های این سازه پرداخته شده است . 

برای راه اندازی و استفاده از چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش بست وی نیاز است تا پایه ها را که البته همان فریم یا سازه است ، راه اندازی گردد و سپس به بدنه پارچه ای چادر متصل گردد . این چادر مسافرتی دارای دو پایه عصایی است که به صورت ضربدری وارد چادر مسافرتی خواهد شد . حتما از درست قرار دادن پایه ها اطمینان حاصل فرمایید . برای اینکه دوام چادر مسافرتی افزایش داشته باشد ، می توانید از طناب ها استفاده کنید و چادر را به جایی متصل نمایید .

  • چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش بست وی
  • طول: 310 سانتی متر
  • عرض: 240 سانتی متر
  • ارتفاع: 130 سانتی متر
  • ظرفیت: 4 نفر
  • جنس بدنه : پلی استر درجه یک
  • مقاومت در برابر آب : 600 میلی متر
  • نوع سازه : عصایی
  • جنس پایه : فایبرگلاس انعطاف پذیر
  • طراحی دوپوش
  • ساختار گنبدی شکل با سقف قوس دار
  • دارای ساک حمل ، میخ
  • دارای بدنه کاملا ضد آب
  • دارای توری حشرات
  • درز های ضد آب
  • وزن : 3.85 کیلوگرم
  • دارای تهویه
  • کد محصول: bestway 68091

چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش بست وی از چادر های بسیار زیبا و البته با دوام و ضد آب فروشگاه تهران اینتکس است که می توانید با استفاده از آن با خیالی راحت در هر شرایط آب و هوایی از محصول استفاده کنید . ویژگی های بسیار خوب این چادر مسافرتی بسیار زیاد است که از مهم ترین آن ها می توان به حجم بسته بندی بسیار کوچک محصول اشاره کنیم که به سادگی می توانید آن را حمل و از محصول استفاده کنید . توجه داشته باشید که در خرید چادر مسافرتی حتما بایستی به یک سری از مسائل توجه داشته باشید که در این بخش شما را به صورت کامل راهنمایی خواهیم نمود . 

تولید و طراحی چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش بست وی

از ویژگی های ساختاری این چادر مسافرتی می توان به ساختار گنبدی محصول اشاره کنیم . در بخش مشخصات ، ابعاد محصول آورده شده است . این طراحی گنبدی و داشتن ارتفاع کم در چادر می تواند به خوبی جریان باد را از خود عبور داده و به خوبی در مسیر باد ایستادگی کامل را داشته باشد . همچنین توجه داشته باشید که وجود دیواره های شیب دار می تواند به خوبی آب گریز باشد و در برابر بارش های شدید باران نیز کارایی بسیار خوبی را از خود نشان دهد .

طراحی این محصول به صورت دو پوش بوده و چادر از دو بخش بدنه ای برخوردار است که یک بدنه آن ، بدنه اصلی و دیگری پوشش دوم است که پس از راه اندازی بر روی چادر قرار می گیرد . استفاده از این دو بدنه به خوبی می تواند محصول را ضد آب کند و در برابر سرما نیز محافظ بسیار خوبی باشد . لچکی هایی که کنار درب ورودی قرار دارد می تواند فضای اضافی را در اختیار شما قرار دهد تا اینچنین بتوانید وسایل و اقلام همراه خود را در آن بخش ها قرار دهید . 

نوع سازه چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش بست وی

سازه های چادر مسافرتی تفاوت دارد ، برای ساخت چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش بست وی از سایه عصایی استفاده شده است که یکی از محبوب ترین سازه ها است ، چرا که میله های بلند در واقع از میله های تاشو تشکیل شده است که به خوبی می تواند در ابعاد بسیار کوچک بسته بندی شود ، به همین علت نیز فضای خیلی زیادی توسط چادر اشغال نشده و حمل و نقل به آسانی امکان پذیر خواهد بود . این سازه بسیار مقاوم نیز می باشد و در برابر ضربه و فشار دوام خوبی دارد . 

جنس چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش بست وی

برای ساخت و تولید این چادر مسافرتی بسیار خوب و مقاوم از بدنه پلی استر استفاده شده است که روکشی از جنس پی یو داشته و به خوبی این دو جنس در کنار یکدیگر ضخامت خوبی را به بدنه بخشیده اند و آن را ضد آب کرده اند ، از سوی دیگر توجه داشته باشید که این جنس در برابر شرایط مختلف جوی نیز مقاوم بوده و عایق خوبی در برابر اشعه های خورشیدی می باشد و به همین دلیل نیز طول عمر بلایی دارد . این پارچه سبک بوده و قابل اشتعال نیست و در صورت سوختن تنها چروک خواهد شد . برای سازه و پایه های محصول نیز از فایبرگلاس استفاده شده است . 

مراقبت و نگهداری از چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش بست وی

در راه اندازی و استفاده از چادر مسافرتی 4 نفره دوپوش بست وی نیاز است که به توصیه هایی نیز عمل کنید تا مبادا چادر دچار آسیب دیدگی شود . در هنگام راه اندازی سعی کنید که فشاری به پایه های چادر مسافرتی وارد نشود ، همچنین توجه داشته باشید که محصول را یک محل مناسب راه اندازی کنید و سطح زمین را قبل از راه اندازی تمیز کرده و حدالامکان از زیرانداز استفاده کنید ، چرا که زیرانداز به خوبی می تواند از بروز اسیب دیدگی در بدنه به خصوص کف چادر جلوگیری کند .

توصیه می شود که داخل چادر از آتش یا بخاری گازی و نفتی استفاده نکنید . برای گرم کردن خود می توانید از کیسه خواب و لباس های گرم استفاده کنید . در فصل گرما نیز می توانید با باز کردن درب و پنجره و یا وجود تهویه ای که در بدنه چادر قرار داده شده است ، می توانید احساس خوبی را داشته باشید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...