چادر مسافرتی 4 نفره مدل Holiday

Holiday 4

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره مدل Holiday محصولی سفری از شرکت بزرگ کینگ کمپ با کیفیت و دوام بدنه بسیار بالایی بوده که برای انواع مسافرت های معمولی و حرفه ای گزینه ای مناسبی خواهد بود. این چادر ساخته شده از جنس پلی استر با رویه پلی اورتان بوده که از ضخامت بسیار خوبی برخوردار می باشد. بدنه ای که از یک لایه نایلون برای قسمت زیرین آن استفاده شده که از قابلیت تهویه هوا برخوردار می باشد. یکی از بهترین جنس های بدنه ای که در چادر های سفری استفاده می شود در این مدل از چادر ها نیز به کار رفته که قابلیت مقاوم بودن در براب نفوذ آب و گرد و غبار را خواهد داشت. قابلیتی که باعث می شود تا امکان استفاده در هر نوع شرایط جوی به مصرف کننده خود بدهد. طراحی این چادر حرفه ای به صورت دو درب بوده و از یک درب اصلی و یک پوشش سایه بان درب دار در مقابل درب اصلی برخوردار است. در صورتی که از این پوشش استفاده شود طول چادر نیز افزایش خواهد یافت. این پوشش ها نیز دارای دو پنجره از جنس PVC شفاف ضد آب می باشد. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این وسیله حرفه ای سفر می توان به داشتن هواکش و پنجره با پشه بند سرخود اشاره نمود.

 نوع عصایی
 طول 250 سانتی متر
 عرض 195 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر و پلی اورتان
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 ابعاد بسته بندی: 60 در 21.5 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 4 نفره مدل Holiday

انتخاب یک چادر مسافرتی با دوام و با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب یکی از مسئله ها و دغدغه های مهمی است که معمولا خانواده ها با ان دست و پنجه نرم می کنند. در همین راستا نیز طی این سال ها محصولات زیادی به بازار امده است که یک سری از ان ها از عدم کیفیت خوب رنج می برند. البته محصولات با کیفیتی هم تولید و عرضه شده اند که یکی از ان ها چادر مسافرتی 4 نفره مدل Holiday می باشد. این محصول شاید یکی از چادر هایی باشد که بتواند نیاز های اساسی شما را برای دارا بودن یک چادر تمام عیار برطرف سازد. البته پس از مطالعه کامل این مقاله می توانید بهترین تصمیم را در خصوص انتخاب و یا عدم انتخاب این چادر مسافرتی بگیرید...

نوع طراحی و ساختار محصول

یکی از ویژگی هایی که باعث شده تا این چادر مسافرتی بسیار خاص و قابل احترام به شمار رود بحث نوع طراحی ان می باشد. اگر در تصاویر این محصول مشاهده کنید قطعا ظاهر زیبای این محصول پس از راه اندازی کامل یکی از مواردی است که سبب شده تا مشتریان بتوانند با خیال راحت اقدام به انتخاب ان کنند. بهره گیری از رنگ سورمه ای و قرار گیری ان در کنار رنگ ابی جلوه فوق العاده ای را از نظر رنگ بندی به این چادر مسافرتی بخشیده است. هم چنین ساختار این محصول به صورت دو بخشی می باشد به این صورت که بخش جلویی این محصول محافظی است که نور خورشید در داخل این چادر نفوذ نکند که خصوصا در فصول گرم سال و در شرایطی که نور به صورت مستقیم می تابد ، این عامل بسیار مهم و اثر گذار می شود. ویژگی مهم دیگر این محصول نیز دارا بودن پشه بند در قسمت های مختلف این چادر مسافرتی می باشد که باعث شده تا از این نظر نیز یک کالای کامل را مشاهده نماییم. دیگر خصوصیات این محصول را هم در بخش بعدی به ان اشاره می کنیم.

ویژگی های چادر مسافرتی

اولین ویژگی که به ان اشاره کردیم بحث دارا بودن افتاب گیر در جلوی این چادر می باشد. همین طور بهره مندی از پشه بند هم یکی دیگر از مواردی بود که در بخش طراحی به ان اشاره کردیم. عامل مهم دیگر دارا بودن هواکش در داخل این چادر است که باعث می شود تا جریان هوا در داخل این چادر برقرار بوده و اکسیژن کافی را در داخل این محصول دریافت کنید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که یک عدد پوشش اضافی در مقابل درب اصلی این چادر وجود دارد که باعث شده تا بتوانید قبل از ورود به این چادر از این بخش عبور نمایید که به عبارت دیگر دو پوش بودن بخش درب این محصول را می رساند.

جنس و کیفیت بدنه

اولین عامل مهم در خصوص این چادر مسافرتی که به جرات می توان گفت سبب شده تا این چادر با نود درصد چادر های تولید شده شرکت های گوناگون متفاوت باشد ، بحث مقاومت این چادر مسافرتی در برابر اشعه فرا بنفش خورشید می باشد. این مسئله باعث شده تا این نور به هیچ عنوان به داخل نفوذ نکرده و به هیچ وجه شما دچار اسیب های احتمالی نشوید. هم چنین بهره مندی از بدنه ای با جنس پلی استر و پلی اورتان نیز سبب شده تا خیال شما از این بابت هم بسیار راحت شود. پایه های این چادر مسافرتی هم همگی از جنس فایبرگلاس شکل گرفته اند که یک جنس با دوام و مقاوم خواهد بود.

ابعاد و ظرفیت چادر

این محصول در بسته بندی با ابعاد 60 در 21.5 سانتی متر به دست مشتریان خواهد رسید که پس از خرید می توانید به سادگی ان را حمل و نقل کنید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این کالا پس از راه اندازی نیز دارای طول 250 ، عرض 195 و ارتفاع 180 سانتی متر خواهد بود که این ابعاد برای استفاده 4 نفر به صورت درازکش طراحی و تولید شده است که قطعا مناسب و ایده ال خواهد بود. هم چنین وزن کلی این محصول نیز تنها 7 کیلو گرم می باشد.

شیوه خرید

شما برای خرید این چادر سفری ۴ نفره نیاز است که ابتدا ان را به سبد خرید خود افزوده و سپس خرید خود را از طریق نمایندگی اینتکس تکمیل وجه کرده و ان را درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...