چادر مسافرتی 4 نفره مدل Hue Mate

KR8TE0104

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره مدل Hue Mate محصولی حرفه ای برای انواع سفر های گرمایی و کوهستانی که یکی از چادر های بسیار با کیفیت شرکت کووآ محسوب می شود. این چادر در واقع ساخته شده از جنس پلی یورتان (PU) بوده که با روکش مخصوص و چند لایه بودن بدنه قابلیت بسیار مهم ضد آب و همچنین ضد نور آفتاب بودن را به ارمغان می آورد. این کالا در واقع از ویژگی هایی همچون داشتن روکش UVP و تفلون بهره برده و از فریم های آلومینیومی  در آن استفاده شده است. علاوه بر این قابلیت افزایش فضا در این کالا نیز می تواند یکی از مهمترین ویژگی های به کار رفته در این کالا باشد.

  • چادر مسافرتی 4 نفره Hue Mate
  • 220 * 280 * 425 سانتی متر
  • جنس بدنه از پلی یورتان (PU)
  • دارای 2 درب و 3 پنجره
  • ضد آب و ضد پارگی
  • کد محصول: KR8TE0104

محصولات چادر مسافرتی شرکت کووآ همواره بهترین محصولات مسافرتی در دنیا بوده و بیشترین استقبال و رضایت مردم را در مقایسه با دیگر شرکت های مشابه مثل بست وی داشته است.دلیل این استقبال و فروش فوق العاده را میتوان در کیفیت فوق العاده آن و فناوری ساخت جدید جستجو کرد.در کنار این ویژگی ها میتوان به تنوع چادر های مسافرتی تولید شده توسط این شرکت اشاره کرد که برای انواع سلیقه ها وجود دارد.چادر مسافرتی 1 نفره آکووآ یک از انواع چادر های مسافرتی این شرکت میباشد که در ادامه به صورت کامل به بررسی ویژگی های این محصول میپردازیم.

 

ابعاد و ظرفیت :

این چادر مسافرتی دارای ابعاد 425 سانتی متر طول و 280 سانتی متر عرض  و همچنین دارای ارتفاع 220 سانتی متر میباشد که برای استفاده تا حداثر 4 نفر مناسب میباشد .شما به صورت کامل قادر خواهی بود از تمامی ابعاد ذکر شده استفاده کنید که برای استفاده در محیط های باز مناسب میباشد.این چادر مسافرتی دارای طرفیت 4 نفر میباشد که به صورت استاندارد از سوی شرکت تولید کننده اعلام شده اما در تست های انجام گرفته توسط همکارام ما در این شرکت  مشخص شده است که این چادر تا 6 نفر را هم میتواند در خود جای دهد بدون آنکه مشکلی به وجود بیاید و قادر هستید در فضاهای بیرونی به راحتی از آن استفاده کنید.همچنین اندازه مناسب این چادر مسافرتی شما را قادر میسازد که در هر مکانی سریعا آن را بر پا کنید.

طراحی :

طراحی این چادر مسافرتی مانند سایر محصولات شرکت کووآ از یک استایل خاصی استفاده شده که زیبایی قابل توجهی به آنها بخشیده است اما در خصوص این چادر مسافرتی علاوه بر رنگ زرد همیشگی رنگ مشکی نیز به آن اضافه شده و ترکیب رنگ های زرد و مشکی به بهترین شکل ممکن صورت گرفته است.این چادر برای استفاده در کمپین های طولانی مدت  در محیط های باز طرحی شده و در مقابل شرایط آب و هوایی  مختلف و نامساعد مانند باد و طوفان یا سرما و گرمای شدید مقاومت بسیار بالایی دارد.در ورودی این محصول بزرگ بوده و به گونه ای ساخته شده که دارای تور میباشد و برای جلوگیری از ورود حشرات به داخل چادر مناسب میباشد.این چادر مسافرتی نیز مانند سایر چادر های مسافرتی ابن شرکت دارای سایه بان بوده که مانع تابش نور مستقیم خورشید میشود.در کناره های بیرونی این چادر تعدادی میخ و طناب قرار داده شده که برای حفظ تعادل چادر به کار میرود و برای استفاده از آنها میتوانید به DVD آموزشی مراجعه کنید.همچنین دارای پایه های آلومینیومی میباشد که در صورت نیاز و در محیط های برفی یا کوهستان میتوانید آنها را برپا کنید.

جنس بدنه :

جنسی که برای بدنه این محصول در نظر گرفته شده است از نوع پلی یورتان PU میباشد که مقاومت بسیار بالایی در مقابل شرایط بد آب و هوایی و سرما و گرما شدید دارد و در صورتی که قصد کمپ زدن در محیط های بیرونی مانند جنگل را داشته باشید میتوانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید زیرا شاخه های درختان آسیبی به بدنه این چادر مسافرتی نخواهند زد.جنس پاییه های این چادر از نوع آلومینیم بوده که علاوه بر سبک بودن بسیار محکم میباشد و به هیچ وجه دچار فرسودگی نخواهند شد. قابلیت استفاده در شرایط بارانی و برفی را دارند که میتواند بسیار لذت بخش باشد.همچنین هوای گرم داخل چادر به هیچ وجه به بیرون درز نخواهد کرد و هوای سرد بیرون هم به لطف جنس خوب بدنه به داخل چادر وارد نخواهد شد.

راه اندازی :

راه اندازی این چادر مسافرتی ۴ نفره بسیار ساده بوده و پس از چند بار تمرین قادر خواهی بود به تنهایی آن را برپا کنید.مرحله اول راه اندازی چادر پیدا کردن محلی مناسب برای آن میباشد که خالی از قلوه سنگ بوده و تا حد ممکن سطحی هم تراز داشته باشد که برای راحتی شما داخل چادر نکته ای مهم میباشد.پس از این مرحله نوبت به اتصال محکم میله ها میرسد که باید به دقت انجام گیرد.حالا چادر مسافرتی قابل استفاده میباشد.با چند بار تکرار و تمرین قادر خواهی بود در کمتر از 5 دقیقه این چادر را بر پا کنید و در صورت بروز مشکل به DVD های آموزشی مراجعه کنید.در صورت نگه داری مناسب از آن این چادر مسافرتی تا سالها برای شما کار خواهد کرد و این کار نیز اصلا سخت نخواهد بود.برای مراقبت از آن کافی ست آن را به دقت باز و بسته بندی کنید و اشیای تیز را از آن دور کنید.در صورتی که چادر با پارگی مواجه شد لازم نیست که نگران چیزی باشید و  میتوانید از بسته ی تعمیراتی استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...