چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی سبز رنگ

Bizon 4 Clssic

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی سبز رنگ یکی دیگر از سری چادر های این کمپانی به شمار می رود که یک وسیله کاربردی برای تمامی افرادی که طبیعت گرد هستند می باشد. این محصول نگرانی های شما را برای ماندن در طبیعت از بین می برد چرا که هم ضد آب است و هم در مقابل باد و باران مقاوم. همینطور به سادگی پاره و یا پوسیده نمی شود و مدت زمان بیشتری می توان از آن استفاده کرد. جنس پارچه این چادر از پلی استر بوده که از مقاومت بالایی برخوردار و قابلیت محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش را داراست. بر روی لایه پلی استر یک لایه پلی اورتان تعبیه شده است که خاصیت ضد آب بودن به این چادر داده است. همینطور در قسمت کف چادر نیز از پلی اورتان استفاده شده و با توجه به درز های پوشیده و دوخت دقیق این چادر، به هیچ وجه آب به داخل آن نفوذ  نمی کند. وزن این چادر 4.9 کیلو گرم است که به راحتی قابل حمل و جابجایی است. این محصول دارای گیره های استیل با دوام و مقاوم است و همینطور ستون های آن نیز از استحکام بالایی برخوردار است و خاصیت ضد زنگ زدگی را دارند. شما می توانید این محصول را برای سفر ها و کمپینگ هاف همراه خود ببرید و دیگر نگران ماندن در طبیعت نباشید. برای خرید این چادر 4 نفره می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام نمایید.

چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی سبز رنگ

چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی سبز رنگ از چادر های فوق العاده زیبا و شیک همچنین مقاوم و با کیفیت شرکت معروف و صاحب نام هاسکی می باشد. این چادر با طرح، رنگ و کیفیتی فوق العاده ایی که دارد باعث شده خریداران زیادی را جذب خود کند و همچنان آن ها را از خریدشان راضی نگه دارد. اگر جز افرادی هستید که به شدت به طبیعت علاقه دارند و یا اینکه به طبیعت گردی و رفتن به مکان های بکر سر و کار دارند و و همیشه به سفر در مکان های زیبا بوده ایید حتما می دانید که یکی از ضروریات رفتن به سفر داشتن چادری مقاوم و با کیفیت است. ما در این مقاله سعی داریم تا با متخصصان مجرب این سایت به شما کمک کرده و به نکات مثبت و منفی این محصول پرداخته و با هزینه ایی که می پردازیند برترین محصول را خریداری نمایید پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از نکات مثبت این محصول طراحی و ارگونومی ساخت آن می باشد به صورتی که همانطور که در عکس های این محصول مشاهده می نمایید از بالا شکل هندسی لوزی را دارا است و در نمایی از روبرو و نمای کناری بسیار زیبا و شیک می باشد. همچنین رنگ هایی که در این محصول به کار رفته است برابر است با سبز لجنی و زرد که بسیار آن را چشم گیر و خیره کننده کرده است.

جنس بدنه

اما نکته اصلی خرید های بی اندازه مردم در برابر این محصول، جنس فوق العاده آن محصول می باشد و حتما برای یک مسافرت و طبیعت گردی شما نیاز به یک چادر مسافرتی با کیفیت خوبی را نیاز دارید. جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر با روکش پلی اورتان بوده و بسیار مقاومت می باشد. قابل ذکر است که این چادر مقاوم در برابر آب و اشعه ماورا بنفش می باشد. پس از لحاظ جنس این چادر مسافرتی نگرانی را نداشته باشید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

با خرید این محصول همراه آن تعدادی میخ و طناب موجود است که برای راه اندازی آن شما باید ویدیویی که در انتها این صفحه موجود است را ملاحظه کنید و مرحله به مرحله با آن پیش بروید تا با خیالی آسوده از آن بتوانید استفاده کنید. اما از لحاظ مراقبت و نگهداری این محصول باید ذکر کرد کرد که اشیا های تیز را از این محصول دور کرده تا چادری با طول عمر بالایی را داشته باشید.

جمع بندی

چادر مسافرتی چهار نفره هاسکی سبز یکی از محصولات زیبا و با کیفیت شرکت هاسکی می باشد و مناسب کوهنوردی و طبیعت گردی بوده است. طراحی و ارگونومی ساخت فوق العاده زیبایی را دارا است و از رنگ های سبز و زرد در آن استفاده شده است. جنس بدنه این محصول از پلی استر با روکش پلی اورتان بوده و کیفیت بالایی را دارا می باشد همچنین مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش نور خورشید است. این چادر با وزن سبکی که دارد به آسانی قابل حمل بوده و همراه آن تعدای طناب و میخ برای راه اندازی موجود می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق همین صفحه نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش محصول کرده و آن را در نزدیک ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع مسافرتی
 طول 410 سانتی متر
 عرض 220 سانتی متر
 ارتفاع 125 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 پشه بند 
 هواکش 
 ضد آب 
 آفتاب گیر 
 سایر ویژگی ها دارای روکشی از جنس پلی اورتان
 ضد آب
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی سبز رنگ

چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی سبز رنگ بدون شک یکی از بهترین چادر های مسافرتی ساخته شده توسط برند بزرگ هاسکی می باشد که از موفق ترین برند ها در تولید چادر مسافرتی کوهنوردی بوده و از ایده آل ترین و بهترین گزینه ها برای خرید شما خواهد بود . این چادر مسافرتی با اینکه برای استفاده 4 نفره ساخته شده است ، ولی باز هم وزن بسیار سبکی را دارد تا آن را به یکی از بهترین چادر های مسافرتی تبدیل کند که قابلیت استفاده برای کوهنوردی را دارد و شما می توانید به راحتی آن را برداشته و داخل کوله پشتی قرار دهید و به کوهنوردی بروید . هاسکی یکی از با تجربه ترین شرکت های فعال در زمینه ساخت و فروش چادر مسافرتی حرفه ای و کوهنوردی است که توانسته مدل های بی نظیر و بسیار عالی را تولید کند که در بیشتر شرایط آب و هوایی قابلیت استفاده را داشته باشد . 

چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی سبز رنگ ظاهری زیبا و دوست داشتنی را نیز دارد ، عمدتا محصولات برند هاسکی رنگی سبز دارند و برای همین است که این چادر چهار نفره نیز دارای رنگ سبز با بخشی از قسمت های زرد رنگ می باشد . نوع طراحی چادر خاص بوده و اگر به آن توجه داشته باشید ، متوجه خواهید شد که سقف چادر نسبتا کوتاه در نظر گرفته شده است و دیواره های کناری چادر شیب تندی را دارد . این طراحی با شیب تند و داشتن ارتفاع کم آن باعث می شود که چادر در شرایط های بد جوی نیز باز هم ایستادگی کامل را داشته باشد . شیب زیاد منجر به آب گریزی بسیار فوق العاده چادر مسافرتی شده و شما می توانید به راحتی از این چادر در روز های بارانی نیز استفاده کنید ، بدون اینکه کوچک ترین رطوبتی به داخل چادر مسافرتی راه پیدا کند . 

این ضد آب بودن چادر مسافرتی به چندین عامل مهم بستگی دارد که یکی از آن ها داشتن جنس فوق العاده عالی و ضد آب محصول می باشد . برای ساخت هر چادر مسافرتی به خصوص چادر های مسافرتی حرفه ای که در آب و هوای کوهستانی استفاده می شوند ، باید حتما بدنه ای ضد آب داشته باشند و شرکت هاسکی با تجربه بسیار عالی که دارد ، برای ساخت چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی سبز رنگ از پلی استر استفاده کرده است که یک نوع پارچه ضد آب و ضد اشعه خورشیدی می باشد ، برای همین در صورت بارش شدید باران باز هم آب وارد چادر مسافرتی نخواهد شد . این پارچه همچنین در نازک ترین لایه های خود نیز باز هم کیفیت لازم را خواهد داشت . نکته دیگری که در رابطه با چادر مسافرتی مطرح است ، این است که دوخت آن فوق العاده عالی می باشد . 

اگر بدنه چادر ضد آب باشد ولی دوخت و طراحی آن مناسب و استاندارد نباشد ، مطمعنا آب به داخل چادر مسافرتی به دلیل وجود درز هایی در میان دوخت لایه ها ، اتفاق افتاده و عملا شما در هنگام استفاده از چادر مسافرتی دچار مشکل خواهید شد . بنابراین بهتر است که چادر های مسافرتی را خریداری کنید که توسط برند های بزرگی مانند هاسکی ساخته شده اند و این اطمینان را از کیفیت بالای چادر مسافرتی خواهید داشت . حتی بخش درب و هواکش هایی که برای چادر مسافرتی استفاده شده است ، طراحی خاص که درزی در بدنه چادر باقی نماند از اولیت های هاسکی بوده و شما می توانید از آن به صورت حرفه ای استفاده کنید . 

توجه داشته باشید که چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی سبز رنگ در حالت درازکش نیز این همین ظرفیت را خواهد داشت . یک روکش دیگر برای این چادر مسافرتی توسط برند هاسکی طراحی شده است که جنس آن از پلی اورتان بوده و یک نوع پارچه شمعی می باشد که در برابر رطوبت ها مقاوم بوده و کاملا ضد آب است ، برای اینکه بهتر بتوانید درز های موجود در بدنه چادر را بپوشانید می توانید از این روکش بسیار عالی استفاده کنید . استفاده کردن از این روکش بسیار ساده است . راه اندازی چادر مسافرتی نیز کمتر از 5 دقیقه زمانبر بوده و می توانید به راحتی آن را نصب و استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...