چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی مدل Boyard

Boyard 4 Classic

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی مدل Boyard یک وسیله ضروری و بسیار کاربردی برای تمامی افرادی که اهل مسافرت و طبیعت گردی هستن می باشد که توسط کمپانی هاسکی طراحی و ساخته شده است. جنس پارچه این چادر از پلی استر با روکش پلی اورتان بوده که سبب ضد آب شدن و ضد اشعه شدن این چادر شده است تا تمامی افراد بتوانند در هوای بارانی کمپینگ کرده و در چادر خود به استراحت بپردازند و دیگر نگران نفوذ آب به داخل چادر نباشند. همینطور پلی اورتان باعث جلو گیری از نفوذ اشعه ماورا بنفش به داخل چادر شده است تا شما بتوانید در هوای آفتابی نیز به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی در چادر خود استراحت کنید. این چادر طراحی دو لایه دارد که لایه زیرین آن از جنس نایلون نایلون است و قابلیت تهویه نیز دارد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری فرمایید.

نوع مسافرتی
 طول 400 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر با روکش پلی اورتان
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 آفتاب گیر 
 پشه بند 
 پنجره   -
 تعداد پنجره   -
 سایر ویژگی ها ساختار دو لایه
مقاوم در برابر باران
 ضد آب
ضد اشعه
 دارای هواکش
دارای گیره های استیل با دوام
 اقلام همراهساک حمل، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی مدل Boyard یک وسیله مناسب برای کوهنوردان و اشخاصی بوده که به طبیعت گردی علاقه دارند. کمپانی مشهور هاسکی از جمله برترین برند های تولید کننده چادر مسافرتی بوده که در چند سال اخیر با توجه به کیفیت بالای محصولات توانست طرفداران فراوانی را به خود جذب کند. بدنه مقاوم و ضد اب چادر مسافرتی هاسکی از جمله دلایل اصلی استقبال عموم از این نمونه می باشد. در این مطلب با تحلیل کامل ویژگی های این چادر مسافرتی خاص شما را برای خرید راهنمایی خواهیم کرد. پس تا انتها ما را همراهی کنید...

طراحی و ارگونومی ساخت

چادر های مسافرتی هاسکی معمولا از یک قالب مشخص طراحی پیروی می کنند. در همین راستا این چادرمسافرتی نیز با بدنه ای منحنی شکل طراحی شده است. البته علت این گونه طراحی این بوده که در هنگام بارندگی قطرات اب در سقف تجمع نداشته باشند. برای رفت و امد اسان به داخل این چادر مسافرتی در بخش ابتدایی ان یک در بزرگ قرار داده شده است. این محصول به علاوه دارای یک پنجره برای تهئژویه هوا نیز می باشند. تمام این بخش ها توسط پشه بند قابل پوشش بوده تا حشرات و حیوانات به محوطه داخلی راه نیابند. رنگ سبز بنه محصول با روحیات طبیعت گردان همخوانی بسیاری داشته و دمای مطلوبی را در داخل چادر مسافرتی ایجاد می کند.

جنس بدنه

در تولید این چادر مسافرتی مانند نمونه های پیشین شرکت هاسکی سعی کرده تا از مرغوبترین جنس مواد اولیه استفاده کند. پوشش این محصول از جنس پلی استر می باشد. توجه داشته باشید بدنه این چادر مسافتی پوششی دو لایه داشته و بر روی این بدنه پلی استر پوشش دیگری از جنس پلی اورتان قرار دارد. این کیفیت بالا توانسته تا چادر مسافتی هاسکی را به محصولی ضد اب تبدیل کند. توجه داشته باشید که این پوپپ بدنه در برابر پرتو فرابنفش خورشید نیز مقاوم است. فریم های سازه ای این چادر مسافرتی نیز از جنس فایبرگلاس تولید می شود. زیرا این جنس در عین حال که وزن پایینی داشته از خود مقاومت فوق العاده ای نشان می دهد.

وزن و ابعاد

توجه به وزن چادر مسافرتی برای طبیعت گردان و مخصوصا کوهنوردان از نکات اساسی می باشد. زیرا این اشخاص در مسافت های طولانی نیاز دارند این محصول را با خود حمل کنند. به همین دلیل و جهت راحتی مصرف کنندگان این چادر مسافرتی با وزنی در حدود 4.3 کیلوگرم طراحی گردیده است. ابعاد حداکثری این محصول نیز با طول 400 سانتی متر و عرض 210 سانتی متر می باشد. لازم به اکید بوده که با توجه به ارتفاع 130 سانتی متری محصول به راحتی چهار نفر همزمان می توانند از ان استفاده کنند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

سازه های فریمی این چادر مسافرتی از مدل عصایی ساخته شده اند. به هین دلیل نیاز به صرف زمانی در حدود 3 دقیقه بوده تا سازه به طور کامل برقرار شود. سپس پوشش اصلی را بر روی بدنه ان سوار کنید. جهت حفظ طول عمر مفید با رعایت برخی نکات از اسیب رسانی به محصول جلوگیری کنید. بدنه این چادر مسافرتی قابل استعال بوده پس از نزدیک کردن اتش به ان خودداری کنید. از وارد کردن اجسام نوک تیز به پوشش محصول نیز جدا اجتناب کنبد.

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی مدل Boyard محصولی با کیفیت و ضد اب بوده که برای استفاده کوهنوردان بسیار مناسب است. ابعاد کوچک و سهولت حمل و نقل ان از دلایل استقبال مصرف کنندگان عزیز می باشد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس این چادر مسافرتی را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...