چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی مدل Bright

Bright 4

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی مدل Bright یکی دیگر از سری چادر های با کیفیت و منحصر به فرد شرکت هاسکی می باشد که از طراحی خاص و جالبی برخوردار است. پارچه این چادر از پلی استر با رو کش پلی اورتان بوده که به هیچ وجه اجازه نفوذ آب را به داخل چادر نمی دهند و شما می توانید از آن به راحتی در هوای بارانی استفاده کرده و از مسافرت خود لذت ببرید. وزن این محصول 3.5 کیلو گرم بوده در بین چادر های مسافرتی سبک به شمار می رود و شما می توانید آن را به راحتی با خود به هر گونه سفر و یا طبیعت گردی ببرید. قابل ذکر است که علاوه بر ضد آب بودن این چادر خاصیت ضد اشعه نیز دارد که اجازه نفوذ اشعه ماورا بنفش را به داخل چادر نمی دهد و شما در هوای آفتابی هم می توانید بدون هیچ گونه نگرانی درون چادر به استراحت بپردازید. جنس ستون های این محصول از آلومینیوم بوده که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. این چادر مناسب استفاده در طبیعت گردی، مسافرت ها گوناگون و کمپینگ ها می باشد و شما می توانید آن را از فروشگاه اینتکس خریداری فرمایید.

نوع مسافرتی
 طول 400 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفر
 جنس بدنه پلی استر با روکش پلی اورتان
 جنس ستون آلومینیوم
 آفتاب گیر   -
 پشه بند   
 پنجره   -
 هواکش  
 سایر ویژگی ها مقاوم در برابر باران
ساختار دو لایه
 ضد آب
ضد اشعه
جنس لایه زیرین از نایلون با قابلیت تهویه
 اقلام همراهساک حمل، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی مدل Bright از سری چادر های مسافرتی با کیفیت به شمار می رود که با طراحی زیبا و بینظیر خود توانسته در لیست پرفروش ترین چادرهای مسافرتی قرار گیرد . این محصول به جهت ساختار ضد آب و استحکام ستون ها در برابر بارش باران و وزش باد ، تغییر شکل نداده و می توانید با خیالی آسوده در مسافرت ها از آن لذت ببرید . در ادامه این مطلب به تحلیل این محصول زیبا و با کیفیت می پردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی همراهی می کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت

نکته مهمی که در انتخاب یک محصول و خریداری آن در وهله اول مورد توجه قرار می گیرد ، شکل ظاهری و طراحی آن می باشد . چادر مسافرتی هاسکی با طراحی ویژه و متفاومت خود نظر علاقمندان زیادی را به خود جلب کرده است . با توجه به ابعاد این محصول ، از فضای داخلی مناسبی برخوردار بوده و چهار نفر می توانند به راحتی برای خواب و استراحت از آن استفاده نمایند . این محصول دارای یک درب بزرگ و یک هواکش نیز می باشد . که با استفاده از این هواکش هوای داخل چادر تهویه می شود . همچنین تمام قسمت های این محصول مجهز به پشه بند بوده که مانع ورود حشرات به داخل آن شده و می توانید با خیالی آسوده به استراحت بپردازید . علاوه بر این این محصول دارای یک عدد ساک حمل می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی آن را جابه جا کرده و به همراه داشته باشید .

جنس بدنه

یکی از مهمترین نکات برای انتخاب یک محصول جنس و کیفیت آن می باشد . همه ما خواستار محصولی با حداکثر کیفیت و مقاومت هستیم تا مدت زمانی طولانی بتوانیم از آن بهره ببریم . این چادر مسافرتی زیبا از پلی استر با روکش پلی اورتان تهیه شده که در برابر فشار های وارده و ساییدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و به آسانی آسیب نمی پذیرد . همچنین با توجه به جنس بدنه ، این محصول کاملا ضد آب بوده و می توان در روزهای بارانی نیز آن را مورد استفاده قرار داد . علاوه بر این ، ستون های این محصول از آلمینیوم درنظر گرفته شده که کیفیت آن را تا حد قابل توجهی افزایش داده است . به همین جهت این چادر مسافرتی با کیفیت در برابر وزش باد های شدید مقاومت بالایی را از خود به نمایش گذاشته و تغییر شکل نخواهد داد . نکته مهم دیگری که می توان به آن اشاره نمود خاصیت ضد اشعه بودن این محصول می باشد . با توجه به این نکته می توانید در روز های گرم تابستان نیز از این محصول کارآمد لذت ببرید .

ابعاد و وزن و ظرفیت

وزن این محصول 3.5 کیلوگرم بوده که با توجه به این نکته به راحتی می توان آن را حمل و جابه جا نمود . همچنین از طول 400 سانتی متر ، عرض 210 سانتی متر و ارتفاع 130 سانتی متر برخوردار می باشد که این ابعاد برای نشستن و همچنین خواب و استراحت چهار نفر بسیار ایده آل می باشد . 

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی مدل Bright در نوع خود از بهترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی به شمار می رود . که با توجه به طراحی بینظیر ، بدنه ضد آب و ضد اشعه ، حداقل وزن ممکن و قابلیت حمل آسان و همچنین استحکام بالا انتخابی ایده آل برای هرگونه مسافرت و افراد با سلیقه های متفاوت می باشد . شما می توانید پس از بررسی دقیق مزایای این چادر مسافرتی زیبا ، به صورت حضوری و یا اینترنتی جهت سفارش به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...