چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی

Husky Baron 4

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی چهار نفره هاسکی ار محصولات جدید و پرطرفدار این شرکت می باشد که به تازگی طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است و توانسته است محبوبیت بسیاری را کسب کند . بدنه این محصول از پلی اورتان و پلی استر بوده و به طور کامل ضد آب می باشد . این محصول مناسب برای استفاده در کوهستان و کمپینگ بوده و می توان از آن برای مناطق سردسبر و یا حتی کویر گردی های خود استفاده نمود . رنگ سبز استفاده شده در این محصول بسیار جذاب بوده و زیبایی کم نظیری را به محصول بخشیده است . کف این محصول از پلی اتیلن تهیه شده است و مقاومت چادر را در برابر اشیاء تیز بالا برده است و به شما کمک می کند تا محصولی با کیفیت در اختیار داشته باشید . فریم های فایبرگلاس استفاده شده در این محصول نیز به مقاومت آن در برابر فشار و ضربه کمک بسزایی نموده است و می توان با خیال آسوده از این محصول استفاده نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید . 

 نوع عصایی
 طول 420 سانتی متر
 عرض 260 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر و پلی اورتان
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت هاسکی
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای هواکش و پشه بند
 مناسب سفر های مختلف
 ابعاد بسته بندی: 45 در 18 سانتی متر
 جنس کف از پلی اتیلن
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

شرکت هاسکی یکی از برترین شرکت های تولید کننده چادر های مسافرتی می باشد که در سالهای اخیر توانسته است با تولید محصولات با کیفیت به یکی شرکت های محبوب در زمینه چادر های مسافرتی تبدیل شود و طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . در ادامه به توضیح درباره چادر مسافرتی 4 نفره این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر همانند سایر چادر های این شرکت بوده و طراحی ثابت خود را در این چادر نیز حفظ نموده است . این چادر به صورت منحنی تهیه شده است و در صورت بارش باران آب بر روی چادر باقی نخواهد ماند و به سمت زمین سرازیر خواهد شد . این ویژگی به مقاومت چادر در برابر باران کمک بسزایی نموده است . در قسمت جلویی این محصول درب ورودی بزرگی را مشاهده می کنید که به کمک آن می توانید به راحتی در داخل چادر رفت و آمد کنید . رنگ سبز این محصول نیز بسیار جذاب بوده و به زیبایی محصول کمک بسزایی نموده است . این چادر به گونه ای طراحی شده است که می توانید از آن برای کمپینگ ها و مسافرت های طولانی خود استفاده کنید . بدنه ضد آب این محصول نیز به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی در روز های بارانی از این محصول استفاده کنید . 

جنس بدنه

بدنه این محصول از پلی استر تهیه شده است و استحکام بالایی در برابر ضربه و همچنین باران دارد . استفاده از این نوع پارچه در بدنه محصولات و چادر های مسافرتی مرسوم می باشد و دلیل آن استحکام بالای آن در برابر باران و آب می باشد . همچنین رویه اورتان تعبیه شده در این محصول نیز به ضد آب بودن محصول کمک بسزایی نموده است و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از این چادر در هر شرایط جوی استفاده کنید .کف این محصول نیز از پلی اتیلن بوده و کاملا ضد آب می باشد و می توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید . همچنین بسیاری از استفاده کنندگان از این محصول برای استفاده های کمپینگ و کوهستانی خود استفاده می کنند . 

ابعاد و ظرفیت

این چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی دارای 420 سانتی متر طول ، 260 سانتی متر عرض و 130 سانتی متر ارتفاع می باشد که ابعاد بسیار مناسبی برای یک چادر مسافرتی 4 نفره می باشد . به کمک این ابعاد مناسب می توانید از این چادر در فضاهای کوچک نیز استفاده کنید . همچنین وزن کم محصول سبب این می شود تا بتوانید به راحتی محصول را به همراه خود جمل کرده و از آن استفاده کنید .  کیف حمل مخصوص نیز کمک بسزایی در جابجایی محصول به شما خواهد نمود . البته در بررسی های انجام شده این ظرفیت بیش از مقدار ظرفیت اعلام شده توسط شرکت بود و تا 6 نفر به صورت درازکش و بدون کمبود فضا ، توانستند از این چادر استفاده کنند و در آن به استراحت بپردازند .

نحوه راه اندازی و مراقبت

چادر مسافرتی چهار نفره هاسکی به صورت عصایی تهیه شده است و راه اندازی آن کمی دشوار تر از چادرهای اتوماتیک و فنری بوده و نسبتا زمان بیشتری برای انجام این کار نیاز خواهید داشت . البته با چندین بار باز کردن چادر ، این کار برای شما ساده خواهد شد . زمان لازم برای باز کردن چادر حدود 2 دقیقه می باشد و زمان مورد نیاز برای جمع کردن آن نیز همین مقدار می باشد . مراقبت از این چادر نیز کار دشواری نبوده و می بایست از پاره شدن بدنه و یا شکستن میله ها جلوگیری کنید . البته در صورت بروز مشکل برای بدنه نیز می توانید به راحتی آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره هاسکی محصولی مقاوم در برابر آب بوده و می توان ساعت های طولانی بر روی این محصول به استراحت پرداخت . بدنه مثاوم ، ابعاد مناسب و ظرفیت بالا از ویژگی های این محصول به شمار می آید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگز می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کرده تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...