چادر مسافرتی 4 نفره پاویلو بست وی

bestway 68098

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,050,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

طول: 240 سانتی متر ، عرض: 210 سانتی متر ، ارتفاع: 100 سانتی متر ، ظرفیت: 4 نفر ، جنس بدنه : پلی استر ، وزن : 2.5 کیلوگرم ، دارای درب بزرگ ، دارای 1 اتاق ، مجهز به توری ، دارای گیره های نگهدارنده

چادر مسافرتی 4 نفره پاویلو بست وی از سری مدل های حرفه ای برند بست وی می باشد که با ساختار بی نظیری که دارد توانسته به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین چادر های مسافرتی اورجینال و اصل تبدیل شود . بست وی همواره سعی کرده است تا بهترین چادر های مسافرتی کمپینگ را همچون چادر مسافرتی 4 نفره پاویلو بست وی تولید و روانه بازار کند که در این راه نیز موفق است . چادر فوق با ابعاد بزرگ خود می تواند فضای عالی را برای استفاده چهار فرد بزرگسال را فراهم کند . راه اندازی این چادر مسافرتی بسیار ساده و آسان بوده و در مسافرت ها می تواند بسیار عالی عمل کند . توجه داشته باشید که برای ساخت بدنه چادر مسافرتی 4 نفره پاویلو بست وی از لایه های ضخیم پلی استر با مرغوبیت بالا استفاده شده است تا این محصول بتواند در برابر رطوبت و بارش باران ، نور آفتاب ، دماهای مختلف محیط و ... مقاوم و سازگاری داشته باشد تا اینچنین طول عمر بالایی را از چادر مسافرتی 4 نفره پاویلو بست وی شاهد باشیم . درب و پنجره های این چادر مسافرتی مجهز به توری بوده که از ورود حشرات به داخل جلوگیری می کند . شما عزیزان می توانید با اطمینان کامل از اصالت کالا ، چادر مسافرتی 4 نفره پاویلو بست وی را از فروشگاه اینترنتی اینتکس بدون واسطه و با قیمت ارزان خریداری کنید . 

  • چادر مسافرتی 4 نفره پاویلو بست وی
  • طول: 220 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • ظرفیت: 4 نفر
  • جنس بدنه : پلی استر
  • وزن : .52 کیلوگرم
  • دارای درب بزرگ
  • دارای 1 اتاق
  • مجهز به توری
  • دارای گیره های نگهدارنده
  • دارای جیب برای قرار دادن اشیاء قیمتی
  • مقاومت در برابر نور آفتاب و حرارت
  • مقاوم در برابر رطوبت و باران
  • راه اندازی در 3 دقیقه
  • دارای ساک حمل
  • حمل آسان
  • کد محصول: bestway 68098

چادر مسافرتی 4 نفره پاویلو بست وی محصول جدید فروشگاه تهران اینتکس و از تولیدات جدید برند بست وی می باشد که با ساختاری بی نظیر و به صورت فنری تولید شده است . این چادر مسافرتی با توجه به ابعاد بزرگ خود قادر است تا 4 نفر را در درون خود جای دهد و با توجه به نوع طراحی و تولید ، به یکی از محبوب ترین چادر های کمپینگ و مسافرتی تبدیل شده است که می توانید آن را حتی با کوله پشتی نیز حمل کنید و در هر جایی که دلخواه شماست از محصول استفاده نمایید . توجه داشته باشید که چادر های مسافرتی مدل های متنوعی را داشته و شما بایستی بر اساس نوع طراحی ، جنس بدنه ، کاربرد چادر ، نوع سازه ، ابعاد چادر مسافرتی و ... آن را خریداری کنید . به همین علت نیز قصد داریم تا به صورت مختصر و مفید به نقد و بررسی کامل و جامع چادر مسافرتی 4 نفره پاویلو بست وی بپردازیم .

چادر مسافرتی 4 نفره پاویلو بست وی همانطور که از نامش مشخص است توسط شرکت بست وی تولید شده است . بست وی به همراه تولید کنندگان مطرح دنیا همچون هاسکی ، فرینو ، کینگ کمپ ، کلمن و ... به عنوان یک برند اورجینال در زمینه ساخت و تولید چادر مسافرتی شناخته می شود که با تولیدات با کیفیت این محصولات ، به محبوبیت آن افزوده شده است . شما نیز می توانید با خیالی راحت از محصولات برند بست وی استفاده کنید و نگران کیفیت آن نباشید . تصویری از چادر مسافرتی 4 نفره پاویلو بست وی در بخش بالا و در میان متون قرار داده شده است که می توانید آن را از نظر ظاهری مشاهده کنید . برخی از این تصاویر توسط تیم فروشگاه تهران اینتکس گرفته شده است که می توانید به خوبی آن ها را مشاهده نمایید . 

توجه داشته باشید که این چادر مسافرتی دارای یک درب در بخش میانی بوده و دو پنجره نیز در طرفین خود دارد و ساختار پنجره ها به صورت نیم دایره است ، چه بسا شما می توانید از این طراحی بی نظیر نهایت استفاده را کرده و برای نورگیری بهتر چادر و یا تهویه هوا پنجره ها را باز کنید و حتی به اطراف نگاه کنید . توجه داشته باشید که درب و پنجره های این چادر مسافرتی به صورت زیپی باز و بسته می شود . شما می توانید در زمان هایی که هوا معتدل است ، با باز کردن پنجره و بستن توری ، علاوه بر تهویه هوای بهتر ، از ورود حشرات مزاحم نیز جلوگیری کنید . نوع سازه این چادر مسافرتی فنری بوده و شما می توانید به سادگی آن را راه اندازی کنید . از ویژگی هایی بسیار خوبی که بست وی در تولید چادر های مسافرتی خود بهره گرفته است ، استفاده از سازه های ساده و مقاوم می باشد تا مشتریان بتوانند با تهیه این چادر ها در کمترین زمان بتوانند چادر را راه اندازی کرده و استفاده کنند . شما نیز پس از خرید می توانید به صورت اتوماتیک و در کمترین زمان این چادر مسافرتی را راه اندازی کنید و در هر شرایطی از آن استفاده کنید . نوع سازه محصول فنری بوده و تنها با باز کردن آن می توانید شاهد راه اندازی اتوماتیک و فنری محصول باشید . 

برای ساخت و تولید بدنه چادر مسافرتی 4 نفره پاویلو بست وی از لایه های پلی استری استفاده شده است که یکی از بهترین پارچه ها برای ساخت چادر مسافرتی می باشد . این پارچه ها ممکن است مدل های مختلفی را داشته باشند و میزان درصد پلی استر در پارچه ممکن است متفاوت باشد ، ولی شرکت بست وی برای ساخت و تولید  چادر مسافرتی 4 نفره پاویلو از پارچه صددرصد پلی استر استفاده کرده است و همین موضوع باعث شده است تا چادر مسافرتی به خوبی بتواند در برابر بارش های شدید باران نیز مقاوم باشد . از سایر ویژگی های این جنس می توان به ضد حریق بودن و دوام بالا در برابر نور خوشید و عایق بودنش اشاره کرد . شما عزیزان و دوست داران چادر های مسافرتی به خصوص چادر های مسافرتی کمپینگ ، میتوانید این محصول را با قیمت بسیار ارزان و مناسب از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . با توجه به اینکه فروشگاه اینتکس این محصولات را بدون واسطه به دست مشتری میرساند ، هیچ هزینه اضافی به قیمت کالا افزوده نمی شود و شما می توانید مدل اصلی و اورجینال را با قیمت ارزان خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...