چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ رنگی

546134

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ رنگی محصولی با طراحی خاص و خلاقانه ای بوده است که بدون شک استفاده از آن در مناطق طبیعی و مسافرت لذت وصف نشدنی راهدیه خواهد نمود . طراحی این چادر مسافرتی به صورت نیم دایره شکلی بوده که در آن از رنگ های سبز ، زرد و قهوه ای به کار رفته می باشد تا این محصول را به یک کالای چشم نواز تبدیل بکند . این محصول دارای یک پنجره و یک در می باشد که به همراه آن ها یک پشه بند طراحی و تولید شده است . اما جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر بوده و پایه های آن از فایبر گلاس می باشد که در وهله اول ضد آب خواهد بود و می توانید به آسودگی در هوای بارانی از آن استفاده نمایید و نسبت به کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که داراست ، در برابر طوفان ها نیز استحکام بالایی را از خود نشان می دهد . و در آخر این محصول چهار نفر وزن بسیار سبکی را داشته و با وزن 1کیلو گرم خود بدون شک به آسودگی قابل حمل و جا به جایی می باشد . پس اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

نوع کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
 طول 250 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفر
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها  فایبرگلاس
 اتوماتیکخیر
 دوپوشخیر
 ضد آببله
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 2 نفر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ نصب

چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ رنگی یک محصول زیبا با رنگبندی و طراحی خاص بوده که قطعاً استفاده از این محصول ، احساس فوق العاده ای را به شما هدیه خواهد نمود . اما قبل از بررسی کامل این چادر مسافرتی باید ذکر کرد که حتماً در ابتدا این مطلب را مطالعه نموده ، تا از تمامی نکات مثبت و منفی آن به طور کامل و دقیقی آشنا شده ، سپس نسبت به سفارش محصول مورد نظرتان تصمیم گیری بکنید . ‌پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که می دانید طراحی یکی از مهم ترین دلایل اصلی برای سفارش و استفاده یک محصول بوده است و به همین دلیل محصولاتی که طراحی زیبا و جذابی را دارا باشند ، بدون شک خرید بسیار بالایی را خواهند داشت . طراحی این چادر مسافرتی به صورت نیم دایره شکلی بوده است که در آن رنگ های سبز ، زرد و قهوه ای به کار رفته می باشد که آن را جذاب و چشم نواز کرده است . همچنین این محصول دارای یک در و پنجره بوده که به همراه آن ها یک پشه بند نیز وصل و تعبیه شده تا در هنگام استفاده از آن ها و تهویه هوا ، از ورود حشرات موذی به درون چادر مسافرتی جلوگیری نماید .

جنس بدنه

اما زیبایی به تنهایی دلیل بر ارزشمند بودن یک محصول نیست و کیفیت نیز به همان اندازه و در خرید و استفاده از یک محصول مهم و ضروری می باشد . به همین دلیل جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر بوده که ضد آب می باشد ، همچنین پایه های آن از فایبرگلاس خواهد بود که مقاوم در برابر طوفان است تا به آسودگی در تمامی تنوعات هوایی از آن استفاده نمایید .

 

ابعاد ، وزن و ظرفیت

 

ابعاد ، ظرفیت و وزن این چادر مسافرتی به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 250 سانتی متر ، عرض : 250 سانتی متر ، ارتفاع : 150 سانتی متر ، وزن : 1 کیلو گرم و ظرفیت آن نسبت به ابعاد خود ، 4 نفر به صورت نشسته و 2 نفر به صورت خوابیده بوده است .

 

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

 

برای راه اندازی و استفاده از این چادر در ابتدا باید پایه های آن را از میان محفظه های مخصوص خود رد کرده ، سپس پایه ها را در قسمت سقف این محصول به هم متصل کرده و در آخر نسبت به میخ های خود ، پایه ها و میخ را به زمین وصل کنید تا این چادر مسافرتی راه اندازی شده و به آسودگی بتوانید از آن استفاده نمایید .در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که حتماً قبل از راه اندازی این چادر دقت کرده تا اشیایی نظیر سنگ و چوب در زیر این محصول نبوده و به هیچ وجه وسایل تیز را به آن نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

 

جمع بندی

 

خرید چادر مسافرتی 4 نفره از سری محصولات با کیفیت و چشم نوازی بوده است که با فروش بسیار بالایی را تا به حال داشته است . طراحی این چادر به صورت نیم دایره شکلی بوده است که در آن رنگ های سبز ، زرد و قهوه ای به کار رفته می باشد . جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر بوده و پایه های آن از فایبرگلاس می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بالایی خواهد بود . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...