چادر مسافرتی 4 نفره کمپ بست وی

bestway 68041

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کمپ بست وی از سری چادر های مسافرتی با کیفیت و مناسب سفر های جنگلی و سفر های مسطح بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی کوت شده با روکش برزنتی می باشد. محصولی که در برابر برخورد آب باران و همچنین شرایط جوی مختلف مقاوم بوده و در هر سفری نیز قابل استفاده خواهد بود. این چادر که ظرفیت 4 نفره داشته می تواند تا 4 نفر نیز در خود به صورت درازکش جای دهد. از ویژگی های مهم این کالا داشتن سایه بان ثابت و جمع شو در قسمت جلویی آن اشاره کرد. سایه بان هایی ثابت از جنس بدنه چادر در که در قسمت راست و چپ درب ورودی و همچنین سایه بانی جمع شو در قسمت وسط که می توانند به خوبی قسمت جلویی را پوشش دهند. درب ورودی نیز از یک پشه بند با روکش پارچه شمعی بهره می برد. نحوه راه اندازی این محصول به صورت عصایی توسط فریم های آلومینیومی می باشد.

 نوع عصایی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 235 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 3.8 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای پشه بند
 دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
 دارای سایه بان بزرگ
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

شرکت بست وی از تولید کنندگان برتر در زمینه ی محصولات بادی و همچنین چادر های مسافرتی می باشد که محصولاتی با کیفیت بالا و همچنین با دوام تولید می کند . چادر مسافرتی کمپ چهار نفره بست وی نیز یکی از این محصولات می باشد که در ادامه به توضیح درباره آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و اگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی یکی از ویژه ترین طراحی ها بوده و بسیار زیبا می باشد و توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد . ترکیب رنگ سبز و سفید زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است . در قسمت مقابل این جادر یک درب ورودی بزرگ و همچنین دو عدد سایه بان قرار دارد که به کمک طناب مخصوص به زمین متصل می شوند و می توان به راحتی از آنها استفاده نمود . این سایه بان ها از تابش مستقیم آفتاب به داخل چادر جلوگیری می کند . همچنین یک توری جداگانه برای درب ورودی تعبیه شده است که از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری می کند و استراحت لذت بخشی به شما هدیه خواهد داد . همچنین میله های آلومینیومی مخصوصی نیز در اطراف چادر قرار داده شده است که باعث استحکام بیشتر چادر شده است که در ادامه به توضیح دباره آنها خواهیم پرداخت . همچنین در داخل این چادر محل مخصوصی قرار داده شده است تا بتوانید وسایل خود را در درون آن قرار دهید .

جنس بدنه

بدنه ی این چادر مسافرتی از پارچه شمعی برزنتی می باشد . استفاده از این نوع پارچه در تولید چادر های مسافرتی بسیار مرسوم می باشد . دلیل استفاده از پارچه شمعی برزنتی این می باشد که این نوع پارچه علاوه بر استحکام بالا و همچنین زیبایی ، قابلیت ضدآب بودن را نیز همراه خود دارد و در روزهای بارانی می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود . در اطراف چادر نیز فریم های آلومینیومی قرار داده شده است تا مقاومت چادر را در برابر باد و طوفان دوچندان کند . این میله ها بسیار با دوام بوده و قابلیت انعطاف پذیری بالایی نیز دارد . 

ابعاد و ظرفیت

چادر مسافرتی 4 نفره بست وی دارای 210 سانتی متر طول ، 235 سانتی متر عرض و 130 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی بسیار مناسبی برای یک چادر مسافرتی 4 نفره می باشد و می توان از آن حتی در محل های کوچک نیز استفاده نمود . اندازه ی مناسب و وزن ایده آل نیز موجب این شده است تا حمل و نقل چادر راحت باشد و بتوان به هر مکانی انتقال داد . ظرفیت این چادر مناسب برای 4 نفر به صورت درازکش می باشد که البته با کمی مدیریت فضا می توان ظرفیت آن را افزایش داد و به راحتی استفاده نمود . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی محصول می بایست آن را بر روی سطحی صاف قرار داد و نسبت به برپا نمودن آن اقدام نمود . راه اندازی این چادر مسافرتی کار دشواری نمی باشد و نیاز به اطلاعات خاصی ندارد . این کار در کمتر از 1 دقیقه صورت می گیرد و همچنین جمع کردن آن نیز در همین زمان صورت میگیرد . برای مراقبت از محصول نیز می بایست از وارد شدن ضربه و فشار شدید به بدنه ی چادر جلوگیری نمود . البته درصورت بروز مشکل نیز می توانید آن را ترمیم کنید و از آن استفاده کنید و مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد . 

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره بست وی محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا می باشد که از بهترین چادر های این شرکت می باشد که نسبت به قیمت و اندازه اش یک چادر مقرون به صرفه می باشد و می توان با هزینه ی کم آن را تهیه نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . همچنین تمامی کالاهای این شرکت دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...