چادر مسافرتی 4 نفره کوهستان

bestway 68014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کوهستان بست وی از سری چادر های بسیار با کیفیت و مقاوم در برابر سرمای هوا و شرایط جوی مختلف بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد. بدنه ای که به صورت دو لایه ای تولید شده و در برابر آب باران مقاوم خواهد بود. این سری از چادر های حرفه ای بست وی از ویژگی های مناسبی برخوردارند که می توانند به راحتی محیطی مناسب برای استراحت و همچنین خواب را برای هر مصرف کننده در هر مکانی به ارمغان آورد. محصولی که همانند بسیاری از چادر های مسافرتی بست وی از سایه بانی بزرگ در قسمت های کناری و مقابل درب ورودی بهره مند بوده و که می توان آنها را به صورت دلخواه باز و یا بسته نمود. البته این ساه بان ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند به صورت مستقیم در افزایش ابعاد چادر کمک کنند. علاوه بر این از ویژگی های پر مزیت دیگر این چادر مسافرتی کوهستانی می توان به مقاومت آن در برابر حرارت، بدنه کوت شده ، کیسه نگهداری اشیا در داخل بدنه و پشه بند درب ورود اشاره نمود.

 نوع عصایی
 طول 310 سانتی متر
 عرض 235 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 3.8 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای کیسه نگهداری اشیا
 دارای پشه بند
 دارای سایه بان
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 4 نفره کوهستان

چادر مسافرتی 4 نفره کوهستان یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین چادر های مسافرتی مخصوص سفر های سرد و کوهستانی بوده که از طراحی بسیار استاندارد و مقاومی برخوردار می باشد. در واقع چادر های مسافرتی از مهمترین وسیله های سفری بوده که از فروش بسیار بالایی نیز برخوردارند. اما هر نوع سفری چادر مسافرتی مخصوص خود را می خواهد. در اینصورت نمی توان از چادر های معمولی که بیشتر برای سفر های تفریحی استفاده می شود به کار برد بلکه چادر هایی مخصوص و حرفه ای نیز تولید شده اند تا در سفر های سنگین ترین مانند همین سفر های کوهستانی می توان به خیال آسوده استفاده کرد. این چادر شرکت بست وی نیز از ویژگی های خاص خود برای استفاده در چنین سفر هایی برخوردار می باشد. چادری که در ادامه برای آشنایی بیشتر با آن به توضیحات و بررسی کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت بدنه این چادر حرفه ای بست وی از لحاظ ظاهری بسیار مشابه سایر چادر ها بوده که به شکل مستطیلی طراحی شده است. چادری که از ارتفاع کمی برخوردار بوده که همین موضوع سبب می شود تا در برابر باد های شدید در امان بماند. زیرا هر چقدر ارتفاع چادر در سفر های کوهستانی بیشتر باشد امکان واژگون شدن آن بر اثر باد افزایش خواهد یافت. این کالا از هیچ پنجره ای برای ورود سرما و باد برخوردار نبوده و تنها از یک درب بزرگ گرد مانند بهره می برد. این درب علاوه بر داشتن یک روکش اصلی از جنس بدنه اصلی از یک پشه بند سرخود نیز برخوردار می باشد. این پشه بند روکشی مناسب برای درب اصلی بوده که به خوبی از ورود هر گونه حشرات موزی جلوگیری می کند. هر دو روکش درب اصلی از زیپ مخصوص خود برخوردار بوده که توسط آن قابلیت باز و بسته شدن را دارند. اما یک پوشش اضافی در مقابل درب اصلی چادر تعبیه شده برای باز شدن آن کافیست بر روی زمین وصل کنید تا شکل کامل را به خود بگیرد. این پوشش اضافی استفاده شده در قسمت مقابل چادر از یک درب اصلی نیز برخورار است. این درب قابلیت جمع و باز شدن را داشته و به همراه سایر قسمت ها می تواند به عنوان نور گیر برای این چادر عمل کند. گرچه برای افزایش ابعاد این چادر نیز مفید خواهد بود. از دیگر ویژگی های این پوشش اضافی داشتن یک لایه PVC در قسمت کناری آن بوده کهبه زیبایی آن افزوده است. اما روش راه اندازی این محصول به صورت عصایی بوده که توسط فریم های مخصوص انجام می شود. این فریم ها همگی در یک اندازه تولید شده و توس بند کشی به هم وصل می باشند.

ابعاد و وزن

ابعادی که این چادر سفری کوهستانی داشته معادل (طول: 310 سانتی متر ، عرض: 235 سانتی متر ، ارتفاع: 130 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای نشستن 4 نفر و همچنین خوابیدن 2 نفر به حالت استاندارد خواهد بود. گرچه به دلیل طراحی خوب این بدنه می توان تا 4 نفر را نیز به صورت درازکش در داخل آن جای داد. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و در صورتی که ابعاد پوشش اضافی تعبیه شده در قسمت جلوی چادر را نیز به آن اضافه کنیم حجم بیشتری نسبت به حالت اولیه خود خواهد گرفت. زمانی که این چادر را جمع می کنید ابعاد بسیار کمی را به خود گرفته و با توجه به اینکه دارای وزن 3.8 کیلوگرمی بده به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. البته داشتن ساک حمل نیز به حمل آسوده آن بسیار کمک خواهد کرد. 

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه چادر 4 نفره بست وی از نوع پارچه شمعی ضخیم با رویه برزنتی بوده که به شکل دو لایه طراحی و ساخته شده است. این جنس بدنه به دلیل داشتن مقاومت و کیفیت بالا در برابر بارش باران، ورود گرد و غبار و همچنین حرارت آفتاب مقاوم بوده و می تواند تا حدودی نیز دمای داخل اتاق چادر را نیز ثابت نگه دارد. قسمت کف این چادر نیز از نوع پارچه شمعی برزنتی بوده که در صورت استفاده از آن در سطحی سخت و سفت تر بهتر است از زیرانداز های ضخیم برای آن به کار ببرید. جنس پوشش اضافی نیز از نوع بدنه اصلی می باشد. در صورتی که از برخورد اشیای بسیار تیز به بدنه و همچنین نزیدک نمودن حرارت زیاد به چادر جلوگیری کنید می توانید از آن به مدت چندین سال به شکل مداوم استفاده کنید.

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

برای راه اندازی چادر های سفری عصایی باید ابتدا آن را بر روی سطحی مطمئن و صاف پهن کرده و سپس فریم های مخصوص خود را به شکل تک تک وارد دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه کرد. دقت داشته باشید که هر فریم بعدی را به فریمی که داخل این دریچه ها کردید به خوبی وصل کرده تا از هم جدا نشوند. این کار را باید تا زمانی ادامه داد که از سوی دیگر این فریم ها پدیدار شوند. در هر گوه این چادر نیز از اهرم های پلاستیکی استفاده شده تا نوک فریم های را به این قسمت وصل کنید تا از حرکت اضافی در امان باشد. البته در صورتی که قصد مستحکم تر کردن چادر را بر روی زمین داشتید می توانید از میخ و طناب مخصوص همراه این کالا نیز استفاده کنید. اما برای جمع کردن چادر تنها کافیست عکس عمل راه اندازی را انجام داده و پس از جمع کردن آن به صورت صحیح در داخل ساک حمل خود قرار دهید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره کوهستانی بست وی از سری چادر های سفری حرفه ای و بسیار شیک این شرکت برای ورزشکاران و جوانانی بوده که قصد سفر به مکان های سرد و کوه پایه ای را دارند. چادری با وزن بسیار مناسب کو داشتن ویژگی های بسیار خوب همچون پوشش اضافی که در نهایت از قیمت بسیار خوبی نیز برخوردار شده است. به همین دلیل این کالا را به یکی از بهترین گزینه های خرید و استفاده برای مصرف کنندگان تبدیل نموده است. این چادر به همراه ضمانت توسط شرکت اینتکس به سراسر ایران قابل عرضه می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...