چادر مسافرتی 4 نفره کووآ مدل Honey Comb

KR8TE0103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ مدل Honey Comb یک محصول جدید و بسیار منحصر به فرد از این شرکت کره ای می باشد که دارای طراحی و رنگ بندی جذابی می باشد. جنس پارچه این چادر از پلی استر است که با روکش سیلیکون و پلی اورتان پوشیده شده است. سیلیکون و پلی اورتان خاصیت ضد آب بودن به این چادر بخشیده اند که مانع از نفوذ آب و همینطور اشعه ماورا بنفش به داخل چادر می شوند و شما می توانید در هوای بارانی نیز درون چادر خود نشسته و به استراحت بپردازید و دیگر نگران خیس شدن در باران نباشید. ظرفیت این چادر 4 الی 5 نفر می باشد که شما با دوستان خود و یا خانواده می توانید از آن در طبیعت گردی و سفر و کمپینگ استفاده کنید. جنس ستون های این محصول از آلومینیوم می باشد که خاصیت ضد زنگ دارند و همینطور از استحکام بالایی برخوردار می باشند. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری فرمایید.

نوع مسافرتی
 طول 370 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 4 تا 5 نفر
 جنس بدنه پلی استر با روکش پلی اورتان و سیلیکون
 جنس پایه ها آلومینیوم
 آفتاب گیر 
 پشه بند 
 پنجره 
 تعداد پنجره 1 عدد
 سایر ویژگی ها مقاوم در برابر باران
دارای 2 عدد جیب داخلی
قابلیت افزایش فضا
 ضد آب
ضد اشعه
 دارای هواکش
دارای 8 عدد گیره
 اقلام همراهساک حمل، دفترچه راهنما 

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ مدل Honey Comb یکی از زیبا ترین و کاربردی ترین چادر های مسافرتی می باشد که توسط کمپانی با کیفیت کره ای روانه ی بازارهای جهانی شده است و از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است از همین رو می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای سفر و کمپینگ های شما عزیزان در شرایط مختلف جوی به حساب بیاید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 4 نفره کووآ مدل Honey Comb همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی فضای داخلی این چادر مسافرتی به گونه ای می باشد که می توانید به صورت 4 الی 5 نفره از آن استفاده نمایید و یک آخر هفته ی زیبا را به همراه خود و خانواده ی خود سپری کنید . این چادر مسافرتی در رنگبندی زیبا و جذاب روانه ی بازار شده است که در این بخش برای شما یکی از پر فروش  ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم . ساختار این چادر مسافرتی به صورت دو پوش و  دارای یک عدد پنجره همراه با پشه بند می باشد که علاوه بر تهویه ی هوای داخلی این چادر مسافرتی به خوبی از ورود حیوانات موذی به داخل محیط نیز جلوگیری به عمل می آورد . همچنین ساختار این محصول به گونه ای می باشد که قابلیت افزایش فضا را برای شما فراهم می آورد تا در صورت کمبود فضا بتوانید از آن به نحو احسن استفاده کرده و خیال شما را به طور کلی از بابت فضای ایجاد شده راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس بدنه این چادر مسافرتی برند کووآ از  پلی استر همراه با رویه ای  از پلی اورتان و سیلیکون می باشد که با قاطعیت می توان گفت یکی از برترین و با کیفیت ترین ترکیب  ها در تولید چادر های مسافرتی به حساب می آید . یکی از مهمترین ویژگی های این چادر مسافرتی ضد آب بودن آن می باشد که در بسیاری از فصول سال مورد استفاده عموم قرار  می  گیرد . پایه های استفاده شده در تولید این چادر مسافرتی از جنس آلومینیوم می باشد که از مهمترین ویژگی های آن ضد زنگ بودن است و همچنین کیفیت و مقاومت بسیار بالایی را در شرایط نامساعد جوی  از خود نشان می دهد . با توجه به شرایط گفته شده در باب جنس این محصول و مقایسه ی قیمت چادر مسافرتی کووآ با سایر چادر های مسافرتی این محصول می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب محصولی زیبا و با کیفیت باشد .

ابعاد ، وزن :

ابعاد این چادر مسافرتی همانطور که در بخش های بالاتر گفتیم قابل استفاده برای 4 الی 5 نفر می باشد و همچنین قابلیت افزایش فضا در آن تعبیه شده است . ابعاد این چادر مسافرتی  به اندازه های ( طول : 370 سانتی متر ، عرض : 250 سانتی متر و ارتفاع : 150 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با سایر چادر های مسافرتی از فضای ایده آلی برخوردار است و این نشان از کیفیت ساخت بالا و مهندسی شده ی آن دارد . وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 8.8 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید و یک آخر هفته ی بیاد ماندنی را برای شما بسازد .

جمع بندی :

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ مدل Honey Comb یکی از برترین و با کیفیت ترین چادر های مسافرتی عرضه شده در بازار های جهانی می باشد که با استقبال های گوناگونی مواجه شده است و به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران چادر های مسافرتی و کمپینگ باز کند . جنس رویه این چادر مسافرتی از پلی استر و ترکیب پلی اورتان و سیلیکون می باشد که از مهمترین ویژگی های آن ضد آب بودن و کیفیت و استحکام فوق العاده در شرایط مختلف جوی می باشد . این محصول با برترین قیمت و کیفیت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس  از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...