چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل CAMP KING PLUS

KingCamp KT3050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل CAMP KING PLUS یکی از جدیدترین تولیدات این کمپانی بزرگ بوده که برای مصارف مسافرتی و یا کمپینگ در تمام شرایط جوی اب و هوایی تولید و از طریق نمایندگی مرکزی اینتکس به بازار عرضه می شود. بدنه این محصول ساختاری دو لایه دارد. برای تولید ان از جنس پلی استر استفاده شده که یک روکش از نوع پلی اورتان داشته به همین دلیل از محصول می توانید در هنگام بارش برف و باران و یا مناطق طوفانی بهره برداری نمایید. زیرا ساختار محصول کاملا مستحکم و ضد اب بوده و در برابر اشعه UV مقاوم می باشد. برای تولید پایه های محصول از جنس فایبرگلاس استفاده شده که از وزن کم و مقاومت بالا برخوردار هستند. ساختار محصول به صورت دو پوشش طراحی شده که شما می توانید از پوشش دوم ان به صورت مجزا به عنوان الاچیق نیز استفاده کنید. این محصول دارای یک درب بزرگ و سه عدد پنجره بود که برای جلوگیری از ورود حشرات به محوطه داخلی مجهز به توری گردیده است. در بخش میانی داخل محصول یک گیره تعبیه شده تا برای اویزان کردن چراغ از ان استفاده کنید. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر باران
  دارای کیف حمل
  دارای میخ به همراه طناب برای نصب
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل CAMP KING PLUS یکی از جدیدترین نمونه های تولید شده توسط این کمپانی مشهور بوده که برای استفاده در مسافرت و یا کمپینگ و مناطق کوهستانی یک انتخاب مناسب به شمار می رود. این محصول در مقابل وزن باد و بارش باران و برف و یا حتی تابش مستقیم نور خورشید استحکام خود را حفظ خواهد کرد. ساختار دو پوشش محصول موجب استفاده دو منظوره از ان شده است. در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به تحلیل کامل ساختار ان پرداخته و شما را برای خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم. پس برای یک انتخاب مناسب پیشنهاد می کنیم تا انتها همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی ساخت این محصول مربع شکل بوده و با توجه به رعایت استاندارد های موجود در فرایند تولید فضای داخلی این چادر مسافرتی از نورگیری عالی و گردش هوایی مناسب برخوردار است. همچنین یک عدد ساک حمل نیز برای این چادر مسافرتی تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به حمل محصول نمایید . لازم به ذکر است که میخ و طناب برای نصب این چادر مسافرتی در بسته بندی آن وجود دارد تا شما را از خرید لوازم جانبی چادر راحت کند . در بدنه این چادر مسافرتی یک عدد درب برای ورود و خروج وجود دارد که مجهز به توری می باشد و از ورود حیوانات به داخل چادر مسافرتی به خوبی جلوگیری به عمل می آورد. در بخش سقف محصول نیز یک دریچه هوا تعبیه شده است. اما ویژگی منحصر به فرد این محصول مربوط به پوشش دوم ان می شود. این پوشش تمام بخش سقف را در برگرفته و مانع از ورود اب را داخل چادر می شود. در صورت نیاز می توانید از این پوشش دوم به عنوان الاچیق نیز استفاده کنید.

جنس بدنه

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از پلی استر همراه با روش پلی اورتان می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و علاوه بر آن دارای خصوصیت ضد آب بودن نیز می باشد . همچنین در بخش کف این چادر مسافرتی از پارچه دو لایه استفاده شده است که خیال شما را از نفوذ آب از کف چادر نیز به طور کامل راحت می کند . همچنین ستون های استفاده شده در ساخت این محصول از جنس فایبرگلاس نیز است که علاوه بر استحکام بالایی که دارد دارای انعطاف پذیری ایده آلی نیز می باشد و از همین رو در برابر بادهای شدید نیز می تواند مقاومت قابل قبولی را از خود نشان دهد.

ابعاد و وزن

همانطور که گفته شد این محصول ساختاری مربع شکل داشته که طول و عرض یکسان ان برابر 240 سانتی متر و ارتفاع استاندارد کالا معادل 190 سانتی متر است. به همین جهت فضای داخلی این محصول کاملا استاندارد و مناسب خواب برای 4 نفر می باشد. وزن بدنه محصول به همراه اقلام همراه ان تنها 7 کیلوگرم می باشد. به همین جهت برای همراه داشتن در سفر های طولانی و پیاده روی های کوهستانی یک انتخاب مناسب به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

راه اندازی چادر مسافرتی به صورت عصایی بوده به همین دلیل از فریم های مجزا برخوردار است. برای نصب چادر مسافرتی عصایی باید ابتدا بدنه اصلی را کاملا باز کرده و سپس با توجه به نحوه قرار گیری فریم ها، پایه ها را داخل دریچه های سرخود تعبیه شده روی بدنه اصلی قرار دهیم. این کار را باید تا زمانی ادامه دهیم که این چادر شکل کامل را به خود بگیرد. برای جمع کردن آن نیز باید بلعکس روش نصب را پیش بگیریم. با وجود اینکه نصب چادر های مسافرتی عصایی کمی زمانبر هستند اما قدرت و استحکام بیشتری را هنگام استفاده خواهند داشت. برای مراقبت از محصول از فرو کردن اجسام نوک تیز به پوشش بدنه خودداری کنید. همچنین از وارد کردن ضربه سنگین به پایه های ان جدا پرهیز نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل CAMP KING PLUS محصولی زیبا با رنگ بدنه سبز رنگ و فضای داخلی استاندارد بوده که در کمترین زمان ممکن راه اندازی شده و مناسب استفاده در تمامی شرایط اب و هوایی می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید در کمترین زمان ممکن این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...