چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل KT3022

KingCamp KT3022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل KT3022 از سری چادرهای مسافرتی زیبا و با کیفیت می باشد که مناسب برای کوهنوردی است و با توجه به مقاومت بالایی که در برابر بارش باران و وزش بادهای شدید از خود نشان داده است به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران کمپینگ و کوهنوردی باز کند . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و علاوه بر آن در برابر نفوذ آب نیز مقاومت بالایی را از خود به نمایش می گذارد . این چادر مسافرتی دارای یک عدد درب برای ورود و خروج می باشد که مجهز به توری می باشد و از ورود حیوانات موذی به داخل چادر مسافرتی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین تعدادی میخ و طناب برای راه اندازی این چادر مسافرتی و همچنین یک عدد ساک حمل نیز به همراه این محصول وجود دارد که جا به جایی آن را بیش از پیش راحت تر می کند . وزن این چادر مسافرتی 5.7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است . چادر مسافرتی 4 نفره با برترین کیفیت و قیمت در شرکت اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع مسافرتی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 145 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر باران
  دارای کیف حمل
  دارای میخ به همراه طناب برای نصب
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل KT3022 از سری چادرهای مسافرتی زیبا و با کیفیت می باشد که در برابر بادهای شدید مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط نامساعد جوی باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل KT3022 همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش جلویی این چادر مسافرتی پارچه ای از جنس بدنه چادر وجود دارد که فضایی را برای نشیمن فراهم آورده است و در هنگام بارش باران نیز جلوی این چادر مسافرتی را به خوبی می پوشاند و از ورود آب به داخل چادر جلوگیری به عمل می آورد . همچنین یک عدد ساک حمل نیز برای این چادر مسافرتی تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به حمل محصول نمایید . لازم به ذکر است که میخ و طناب برای نصب این چادر مسافرتی در بسته بندی آن وجود دارد تا شما را از خرید لوازم جانبی چادر راحت کند . در بدنه این چادر مسافرتی یک عدد درب برای ورود و خروج وجود دارد که مجهز به توری می باشد و از ورود حیوانات به داخل چادر مسافرتی به خوبی جلوگیری به عمل می آورد .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از پلی استر همراه با روش پلی اورتان می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و علاوه بر آن دارای خصوصیت ضد آب بودن نیز می باشد . همچنین در بخش کف این چادر مسافرتی از پارچه دو لایه استفاده شده است که خیال شما را از نفوذ آب از کف چادر نیز به طور کامل راحت می کند . همچنین ستون های استفاده شده در ساخت این محصول از جنس فایبرگلاس نیز است که علاوه بر استحکام بالایی که دارد دارای انعطاف پذیری ایده آلی نیز می باشد و از همین رو در برابر بادهای شدید نیز می تواند مقاومت قابل قوبلی را از خود نشان دهد .

چادر مسافرتی

ابعاد ، وزن و ظرفیت :

ابعاد چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ به مشخصات ( طول : 240 سانتی متر ، عرض : 140 سانتی متر و ارتفاع : 145 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را فراهم آورده است و می تواند ظرفیت 4 نفر را به صورت خوابیده درون خود جای دهد . همچنین وزن این محصول به همراه اقلامی که در بسته بندی خود دارد 5.7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و مناسب برای سفرهایی می باشد که نیاز به پیاده روی در مسافت های طولانی است .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی از سری چادرهای مسافرتی زیبا و با کیفیت می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و با توجه به ظاهر زیبا و قابلیت های ایده آلی که دارد توانسته است جای خود را در میان هواداران کمپینگ و کوهنوردی باز کند . چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل KT3022 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...