چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل Milan

Milan 6

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل Milan از سری چادر های سفری با ابعاد بزرگ بوده که دارای کیفیت بدنه ای بسیار خوب با پایه های مقاوم می باشد. محصولی با طراحی بسیار جادار که قابلیت استفاده برای تعداد بالاتر از 4 نفر را به راحتی فراهم خواهد کرد. این محصول سفری بدنه ای ساخته شده از جنس پارچه شمعی پلی استر داشته که در برابر بارش باران مقاوم خواهد بود. بدنه ای که دارای انعطاف بالایی بوده تا به راحتی در حجم و اندازه کمتری جمع شود. این قابلیت باعث می شود تا به راحتی این چاد را در هر نوع سفری حمل کنید. بدنه این چادر دارای دو درب بزرگ بوده که در مقابل یکی از آنها یک سایه بان با قابلیت نصب مجزا روی بدنه اصلی تعبیه شده است. علاوه بر این چند پنجره با پشه بند سرخود روی چادر تعبیه شده که هر کدام دارای یک روکش از جنس بدنه اصلی می باشد تا از ورود بارش باران و همچنین گرد و غبار مقاوم باشد. محصولی که به صورت عصایی توسط فریم های فایبرگلاس قابل نصب خواهد بود.

 نوع عصایی
 طول 500 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 الی 6 نفر
 ابعاد بسته بندی: 70 در 30 سانتی متر
 دارای پشه بند سرخود
 دارای آفتاب گیر و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل Milan یکی از چادرهای مسافرتی زیبا و با کیفیت می باشد که مناسب برای استفاده در یک آخر هفته شاد به همراه حانواده می باشد . ظرفیت این چادر مسافرتی بالغ بر 4 نفر می باشد که این ظرفیت به صورت 4 نفر درازکش است و در حالت نشسته می توان افراد بیشتری را درون آن اسکان داد . این محصول یکی از جدیدترین مدل های برند کینگ کمپ می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت سخت بالایی برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل Milan همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در هنگام خرید چادر مسافرتی یکی از نکاتی که ابتدا به آن توجه می شود ، ظاهر محصول می باشد زیرا علاوه بر زیبایی چادر مسافرتی امکانات دیگری همچون تعداد درب و پنجره و سایر نکات کلیدی می تواند نقش بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان داشته باشید . در بخش بدنه این محصول دو عدد درب برای سهولت در رفت و آمد تعبیه شده است که به همراه پنجره های موجود در این محصول دارای پشه بند می باشد و علاوه بر تهویه هوا می تواند به خوبی از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری به عمل آورد . لازم به ذکر است که در بخش جلویی این چادر مسافرتی یک عدد سایه بان توسط تیرک های موجود می توان ساخت که از تابش مستقیم نور آفتاب به خوبی جلوگیری به عمل آورد . همچنین به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به حمل چادر مسافرتی حتی در مسافت های طولانی نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید تجهیزات سفر می باشد که با دانستن ویژگی های آن می توانید بهترین گزینه را برای استفاده در شرایط آب و هوایی که میخواهید درون آن کمپینگ برپا کنید انتخاب نمایید . جنس بدنه بیرونی این چادر مسافرتی از پارچه پلی استر همراه با روکش پلی اورتان می باشد که علاوه بر مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد ، به خوبی می تواند از نفوذ آب به داخل محصول جلوگیری به عمل آورد . همچنین به منظور بالا بردن استحکام بخش کف این محصول در بخش زیرین آن از پارچه پلی استر دولایه استفاده شده است که مقاومت آن را در شرایط بارانی بیش از پیش افزایش داده است . همچنین پایه های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس می باشد که استحکام بالا را در کنار انعطاف پذیری ایده آل برای شما فراهم می آورد و خیال شما را در هنگام وزش باد راحت می کند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

ابعاد این چادر مسافرتی به مشخصات ( طول : 500 سانتی متر ، عرض : 210 سانتی متر و ارتفاع : 190 سانتی متر ) می باشد که دارای ابعاد استاندارد است و به همین منظور محیطی ایده آل را برای اسکان 4 نفر به صورت خوابیده فراهم می آورد . همچنین برند کینگ کمپ در جهت سهولت استفاده محصولات خود در هنگام سفر تمرکز بالایی را بر روی پایین نگه داشتن وزن محصولات خود دارد . این چادر مسافرتی با توجه به پایه های فایبرگلاس و ظرفیت 4 نفره ای که دارد وزنی بالغ بر 6.5 کیلو گرم دارد که به راحتی قابل جا به جایی است .

جمع بندی :

این محصول از جدیدترین مدل های برند کینگ کمپ می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و مناسب برای استفاده در کمپینگ ها با تعداد نفرات بالا می باشد . جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر همراه با روکش پلی اورتان می باشد که علاوه بر کیفیت بالا دارای خصوصیت ضد آب بودن نیز است . وزن این محصول بالغ بر 6.5 کیلو گرم می باشد که مجهز به ساک حمل است و از همین رو به راحتی می توانید آن را در شرایط مسافرت جا به جا نمایید . چادر مسافرتی 4 نفره کینگ کمپ مدل Milan با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...