چادر مسافرتی 4 نفره Sun Block Up

KR8TE0101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره کمپینگ مدل Sun Block Up یکی دیگر از چادر های مسافرتی شرکت کووآ بوده که ساخته شده از جنس پلی یورتان (PU) مقاوم در برابر اشعه فرابنفش آفتاب می باشد. این کالا دارای ابعاد بسیار مناسب بوده که می تواند تعداد بیشتر از ظرفیت اسمی خود را در درون خود جای دهد. بر روی این چادر مسافرتی 2 پنجره و 2 درب تعبیه شده که می تواند هواگیری مناسبی نیز برای فضای داخل چادر باشد. علاوه بر این درب و پنجره های این کالا دارای توری بوده که هر کدام توسط روکش هایی از جنس خود بدنه چادر پوشانده می شوند. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به فریم های بدنه فلزی ضد زنگ و همچنین داشتن پوشش اضافی به عنوان نور گیر آفتاب اشاره کرد که می تواند برای مصرف کنندگان طبق تصویر محصول کاربردی باشد.

  • چادر مسافرتی 4 نفره KR8TE0101
  • 155 * 210 * 240 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلی یورتان (PU)
  • دارای آفتاب گیر و پشه بند
  • قابلیت مقاومت در برابر اشعه فرابنفش
  • کد محصول: KR8TE0101

شرکت کووآ یکی از تولیدکنندگان برتر در زمینه چادر های مسافرتی می باشد که توانسته است در سالهای اخیر محصولاتی با کیفیت تولید کند و رقابت تنگاتنگی با شرکت هایی چون بست وی و کلمن داشته باشد . محصولات این شرکت مخصوص مسافرت های طولانی و کمپینگ های کوهنوردی می باشد اما این بدین معنا نیست که نمی توان از این چادر در سفر های کوتاه مدت استفاده نمود . در ادامه به بررسی چادر مسافرتی 4 نفره این شرکت خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی کووآ یکی از طراحی های جذاب دیگر این شرکت می باشد که توجه هر شخصی را به سمت خود جل خواهد کرد . این شرکت در اغلب محصولات خود از این نوع طراحی بهره میگیرد و توانسته است یک قالب ثابت را در چادر های خود حفظ کند . رنگ های استفاده شده در این محصول در کنار یکدیگر این محصول را به یک محصول بسیار زیبا تبدیل نموده است و توانسته است تا نظر هر طیف از خریداران را جلب کند و به یک محصول محبوب بدل شود . بر روی این چادر دو درب ورودی بزرگ برای سهولت در رفت و آمد و همچنین دو پنجره ی بزرگ که برای جریان داشتن هوا در داخل چادر تعبیه شده است وجود دارد که هر 2 درب و 2 پنجره دارای توری های مخصوصی هستند که به کمک آنها می توانید از ورود حشرات و گرد و خاک به داخل چادر جلوگیری کنید . همچنین سایبان مخصوصی که در قسمت جلویی چادر قرار داده شده است نیز به شما کمک می کند تا از تابش مستقیم آفتاب به درون چادر جلوگیری کنید . 

جنس بدنه

بدنه ی این چادر مسافرتی 4 نفره کووآ از پلی یورتان کاملا مستحکم می باشد که با روکشی از تفلون پوشیده شده است و کاملا ضد آب و همچنین ضد اشعه ی فرابنفش خورشید می باشد و می توانید با خیال آسوده در روز های بارانی و آفتابی از این چادر استفاده کنید . همچنین پایه های آلومینیومی که اطراف چادر کشیده شده اند به طور کامل ضد آب و ضد زنگ می باشند و در اثر استفاده های طولانی دچار پوسیدگی نخواهند شد . این پایه های به طور کاملا انعطاف پذیر می باشند و این امر سبب این می شود تا عمر این میله ها بالا تر برود . در هر 4 قسمت چادر نیز محل های مخصوصی برای قرار دادن میخ و طناب های اطمینان تعبیه شده است که به کمک آنها می توانید در روز های بارانی از امنیت چادر آسوده خاطر باشید و خطری شما را تهدید نمی کند . 

ابعاد و ظرفیت

این چادر مسافرتی کووآ دارای 240 سانتی متر طول ، 210 سانتی متر عرض و 155 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه بسیار مناسبی برای یک چادر مسافرتی 4 نفره می باشد . از تمامی فضای چادر به خوبی استفاده شده است و قسمت اضافی بر روی آن مشاهده نخواهید کرد . همچنین ظرفیت 4 نفره این محصول به استفاده کنندگان کمک می کند تا 4 نفر به صورت درازکش بتوانند از این چادر استفاده کنند و مشکل فضا نداشته باشند . البته در تست هایی که ما انجام دادیم ، این چادر حتی برای 5 تا 6 نفر نیز مناسب بوده و به مشکل کمبود فضا برنخواهند خورد . البته به این نکته نیز باید اشاره کرد که فضای داخلی چادر بستگی به مدیریت فضای شما و همچنین وسایل شما نیز بستگی دارد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست پر از قرار دادن بر روی سطحی صاف و بدون وجود اشیاء اضفی نسبت به برپایی آن اقدان کنید .این چادر به صورت عصایی بوده و باز و بسته کردن آن به آسانی چادرهای فنری و اتوماتیک نمی باشند و کمی زمانگیر تر است .زمان لازم برای جمع کردن این چادر عصایی نیز به همین مقدار بوده و البته نیاز به آموزش و یا مهارت خاصی نبوده و می توانید به راحتی این کار را انجام دهید . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می توانید با رعایت کردن نکات کوچکی عمر چادر خود را بیشتر کنید . اصلی ترین موضوع ضربه نزدن به بدنه ی چادر است . این نوع پارچه در مقابل ضربه بسیار مقاوم است اما این کار ممکن است در طولانی مدت دچار مشکل شود و یا به بدنه ی چادر شما آسیب وارد کند . 

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره کووآ محصولی جدید و با کیفیت از این شرکت می باشد که توانسته است در مدت زمان کمی که از عرضه آن گذشته است به یک محصول محبوب بدل شود و طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کند . بدنه ی ضد آب و ضد اشعه ، سایبان بزرگ ، پایه های آلومینیومی و طراحی زیبا از ویژگی های این محصول به شمار می آید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا اطلاعات کامل را در اختیار شما عزیزان قرار دهند . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...