چادر مسافرتی 4 نفره Zaofeng

Zaofeng 35004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 4 نفره Zaofeng از سری چادرهای مسافرتی زیبا با مقاومت ایده آل می باشد که در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی با استقبال هواداران سفر و کمپینگ رو به رو شد . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پلی استر ضد آب می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه نیز برخوردار است . در بخش جلویی این چادر مسافرتی یک عدد درب وجود دارد که مجهز به پشه بند می باشد و از ورود حیوانات موذی به خوبی جوگیری به عمل می آورد . همچنین ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی به صورت آلومینیومی می باشد که از استحکام بالایی برخوردار است اما لازم به ذکر است که این چادر مسافرتی مناسب برای استفاده در شرایط بادهای شدید و طوفانی نیست . چادر مسافرتی 4 نفره Zaofeng یکی از سبک ترین چادر های مسافرتی می باشد که وزنی بالغ بر 2.8 کیلو گرم دارد که توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی می باشد . این چادر مسافرتی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع مسافرتی
 طول 258 سانتی متر
 عرض 157 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره  ندارد
 سایر ویژگی ها ظرفیت 3 الی 4 نفر
 مناسب برای استفاده در کمپینگ
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی 4 نفره Zaofeng مناسب برای استفاده در یک آخر هفته شاد به همراه خانواده می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . این چادر مسافرتی در رنبگندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان رنگ ترکیبی زرد ، مشکی را برای شما فراهم آورده ایم که به فروش بالایی در ابتدای ورود به بازارهای جهانی دست پیدا کرده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 4 نفره Zaofeng همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

ساختار این چادر مسافرتی به گونه ای می باشد که از ارتفاع کوتاهی برخوردار است و به همین خاطر به خوبی باد را از خود عبود می دهد . بخش جلویی این چادر مسافرتی را به طور کلی در بر گرفته است که مجهز به پشه بند می باشد و به خوبی از ورود حشرات به داخل چادر مسافرتی جلوگیری به عمل می آورد . یک عدد ساک حمل نیز به همراه این چادر مسافرتی وجود دارد که قطری برابر با 86 سانتی متر دارد و به صورت دایره ای شکل می باشد و به راحتی قابل حمل است . در بخش سقف این چادر مسافرتی یک عدد آویز وجود دارد که از آن برای نگهداری روشنایی چادر نیز می توانید استفاده نمایید .لازم به ذکر است که این چادر مسافرتی فاقد پنجره می باشد و تهویه هوای داخلی توسط هواکش انجام می شود .

جنس بدنه :

جنس بدنه بیرونی این چادر مسافرتی از پارچه پلی استر می باشد که از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین یکی دیگر از ویژگی های مهمی که این چادر مسافرتی دارد ضد آب بودن آن است که از همین رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط بارانی نیز باشد . همچنین ستون های نگهدارنده این محصول از جنس آلومینیوم است که از استحکام بالایی برخوردار می باشد و کیفیت بالایی را در هنگام وزش باد از خود به نمایش می گذارد . شایان ذکر است که این چادر مسافرتی مقاوم در برابر طوفان های بسیار شدید نمی باشد و نباید از آن در کمپینگ های کوهنوردی استفاده نمایید .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

ابعاد این چادر مسافرتی مطابق  با استاندارد های جهانی می باشد تا به خوبی بتواند فضای موجود برای ظرفیت ذکر شده را فراهم آورد . این چادر مسافرتی دارای ابعادی به مشخصات ( طول : 258 سانتی متر ، عرض : 157 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) می باشد که فضای مورد نیاز برای 4 نفر به صورت خوابیده و 5 الی 6 نفر به صورت نشسته را فراهم می آورد . همچنین این چادر مسافرتی یکی از سبک ترین محصولات این برند می باشد که به راحتی قابل جا به جایی است . وزن این چادر مسافرتی 2.8 کیلو گرم می باشد که با استفاده از ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل حمل می باشد .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی از سری چادرهای مخصوص کمپینگ در شرایط آب و هوایی مساعد می باشد و قابلیت استفاده در طوفان های شدید را ندارد . جنس پارچه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از پلی استر ضد آب و همچنین جنس ستون های تشکیل دهنده آن نیز از آلومینیوم ضد زنگ می باشد . چادر مسافرتی 4 نفره Zaofeng با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...