چادر مسافرتی 5 نفره با اتاق مجزا

bestway 68015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 5 نفره با اتاق مجزا ، طول: 505 سانتی متر ، عرض: 305 سانتی متر ، ارتفاع: 200 سانتی متر ، ظرفیت: 5 نفردارای اتاق مجزا

چادر مسافرتی 5 نفره با اتاق مجزا از سری چادر های مسافرتی بزرگ و جا دار خانوادگی بست وی بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی با روکش ضد آب و ضد حرارت می باشد. محصولی بسیار با کیفیتبرای استفاده در سفر هایی از جمله جنگلی و حتی کوهستانی که از یک اتاق مجزا اما متصل به بدنه نیز بهره می برد. اتاقی که ابعاد آن از بدنه اصلی کمتر بوده و از یک درب بزرگ بدون روکش بهره مند است. همچنین این اتاق دارای یک پنجره با روکش و پشه بند نیز می باشد. درب اصلی چادر دارای یک روکش از جنس بدنه و همچنین پشه بند برای خواب راحت در درون آن می باشد. از ویژگی های دیگر این چادر مسافرتی می توان به کیسه مخصوص نگهداری اشیا در داخل چادر و بدنه کوت شده آن اشاره کرد. روش راه اندازی این چادر به صورت عصایی بوده که توسط فریم های آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی می شود.

 نوع عصایی
 طول 505 سانتی متر
 عرض 305 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 5 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 7.2 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 5 نفر
 دارای اتاق مجزا
 دارای سایه بان
 دارای کیسه حمل اشیای داخلی
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 5 نفره بست وی با اتاق مجزا یکی از بهترین و شیک ترین چادر های مسافرتی این شرکت برای سفر های مختلف تفریحی بوده که از طراحی و ویژگی های بسیار خوبی در خود بهره مند است. هر چادر مسافرتی با توجه به جنس بدنه، طراحی و نوع خود در سفر های مختلفی استفاده می شود که این محصول نیز از کاربرد های خاص خود برخودار است. چادر های دیگری نیز هستند که مانند این محصول طراحی شده ولی از تفاوت هایی نیز در خود برخوردار هستند که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت

طراحی و ساخت بدنه اصلی این کالا مانند بسیاری دیگر از چادر های مسافرتی بوده که از کیفیت و استاندارد های خاص خود برخوردار است. چادری که به صورت مربعی ساخته شده دارای یک درب بزرگ می باشد. دربی که خود از روکش متصل به بدنه بهره برده و به خوبی از ورود حشرات، گرد و غبار و ... جلوگیری می کند. چادری که هیچ پنجره ای در خود نداشته اما از دو هواکش با محافظ بیرونی برای تهویه هوای داخل چادر بهره مند است. یکی از قابلیت های خوب این محصول داشتن اتاق مجزا در مقابل درب اصلی چادر بوده که به صورت جداگانه نصب و راه اندازی می شود. این اتاق مجزا خود دارای یک درب و یک پنجره بوده و برای افزایش ابعاد و ظرفیت اتاقک چادر به کار برده می شود. پایه ها و فریم های اصلی این چادر هم به شکل عصایی بوده و به صورت دستی راه اندازی و نصب می شوند.

ابعاد، وزن و ظرفیت

ابعاد کلی بدنه این چادر با احتساب اتاق مجزای خود معادل (طول: 505 سانتی متر ، عرض: 305 سانتی متر ، ارتفاع: 200 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب و بزرگ برای استفاده یک خانواده پر جمعیت خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و که باعث افزایش ظرفیت آن نیز می شود. ظرفیت این خود چادر مسافرتی 5 نفر بوده اما اتق مجزای آن باعث شده تا دو نفر نیز به این ویژگی افزوده شود. این چادر می تواند تا 5 نفر را نیز به صورت درزاکش در خود جای دهد. وزن این محصول با تمام اجزا و امکانات خود به 7.2 کیلوگرم رسیده که وزنی بسیار متعادل برای این کالا می باشد. البته یک ساک حمل مخصوص برای این محصول در نظر گرفته شده تا به راحتی آن را در هر مکانی حمل نمود.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه این چادر سفری از نوع پارچه شمعی برزنتی بوده که از ضخامت بالایی برخوردار است. بدنه ای که در برابر حرارت و نور آفتاب مقاوم بوده و می تواند تا درصد بالایی در برابر آب باران مقاوم باشد. به همین دلیل می توان از این چادر سفری در فضای باز و بسیاری از سفر هایی که شرایط هوایی معتدلی ندارد نیز استفاده شود. اتاق مجزای آن نیز ساخته شده از جنس بدنه اصلی بوده به همین دلیل از ویژگی های بدنه اصلی نیز بهره مند است. جنس کف چادر هم از نوع پارچه شمعی ساده بوده و برای ضخیم تر شدن بهتر است از یک زیرانداز استفاده شود. از ویژگی های دیگر این بدنه داشتن انعطاف بالا بوده که باعث می شود تا به راحتی این کالا را جمع و باز کنیم. هنگام جمع کردن نیز حجم بسیار کمی را به خود گرفته و باعث می شود تا جایگیری کمی را در زمان حمل و جا به جایی داشته باشد. فریم های این چادر از نوع آلومینیومی منعطف بوده که از مقاومت بالایی برخوردار است. فریم هایی که انقطه اصلی راه اندازی بدنه چادر بوده و در برابر زنگ زدگی یا شرایط جوی مختلف مقاوم خواهد بود.

سایر ویژگی ها و نصب

چادر مسافرتی 5 نفره با اتاق مجزا دارای ویژگی هایی مانند داشتن دو هواکش، قابلیت ضد آب و ضد حرارت، داشتن اتاقک مجزا برای افزایش ابعاد و ظرفیت و همچنین میخ و طناب مخصوص نصب اشاره نمود. چادری که با داشتن چنین ویژگی هایی آن را به یکی از کاربردی ترین محصولات سفری بخصوص برای خانواده های پر جمعیت تبدیل نموده است. روش نصب این کالا به صورت عصایی بوده و بوسیله فریم های مخصوص خود انجام می شود. کافیست تک تک این فریم ها را به دریچه های تعبیه شده روی بدنه اصلی وارد کرده تا در نهایت شکل کامل را به خود بگیرد. در گوشه هر چادر نیز اهرم های پلاستیکی کار شده تا فریم ها را به آنها وصل کنید. این اهرم های پلاستیکی هم برای قفل کردن فریم ها و هم برای وصل چادر به زمین کاربرد دارند.

جمع بندی

چادر مسافرتی 5 نفره با اتاق مجزا محصولی متفاوت از شرکت اینتکس با طراحی و کیفیت ساخت بالا که برای استفاده در هر سفری بخصوص سفر های تفریحی ساخته شده است. محصولی با داشتن قابلیت افزایش ابعاد و همچنین ضد آب و ضد حرارت بودن خود به یکی از مناسب ترین چادر های مسافرتی خانواده تبدیل شده است. این کالا دارای ضمانت بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...