چادر مسافرتی 5 نفره کینگ کمپ

KT3069

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 5 نفره کینگ کمپ یک چادر مسافرتی امریکایی جذاب و بسیار منحصر به فرد است که توسط شرکت کینگ کمپ طراحی و ساخته شده که مناسب استفاده خانواده های پر جمعیت در سفر و کمپینگ است. جنس رویه این چادر از پلی ایتر بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر پوسیدگی و پاره شدن دارد. همینطور رویه از جنس پلی استر آن مانع از ورود اشعه ی فرا بنفش به داخل چادر می شود.

پارچه روکش این چادر از جنس پلی اورتان بوده که باعث ضد آب شدن آن می شود و مناسب استفاده در زمان های بارانی ست و بدون نگرانی می توان در چادر استراحت کرد. ستون های این محصول از جنس فایبر گلاس است که دارای استحکام بسیار بالایی می باشد. در قسمت های اصلی چادر هواکش تعبیه شده تا عمل تهویه درون چادر را انجام دهد. یکی از قابلیت های جذاب این چادر این است که می توان دو اتاق جدا گانه و یک فضای مشترک در آن ایجاد کرد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس خریداری فرمایید.

 نوع مسافرتی
 طول520 سانتی متر
عرض260 سانتی متر
ارتفاع195 سانتی متر
 ظرفیت 5 نفره
 جنس بدنه پلی استر با روکش پلی اورتان
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 هواکش 
 آفتاب گیر 
 پشه بند 
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها دارای روکشی از جنس پلی اورتان
 مقاوم در برابر باران
 مقاوم در برابر نفوذ آب
 دارای هواکش و پشه بند
 اقلام همراهساک حمل
دفترچه راهنما
ستون های فایبرگلاس مستحکم

چادر مسافرتی 5 نفره کینگ کمپ

چادر مسافرتی 5 نفره کینگ کمپ یکی از جدید ترین چادر های مسافرتی تولید شده توسط این شرکت می باشد که از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است. این محصول ساخته شده از دو رنگ سبز می باشد که درصد تیرگی و روشنی هر دوی ان ها متقاوت است. علاوه بر این ها بدنه این محصولات نیز به صورت کاملا مقاوم طراحی و تولید شده است که در ادامه این مطلب به تمام این موارد اشاره خواهیم کرد پس ما را دنبال کنید..

طراحی و ارگونومی ساخت

سازماندهی این محصول و نوع ارگونومی ساخت ان یکی از مواردی است که باعث شده تا این چادر از نمونه های مشابه بسیار متفاوت تر باشد. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این چادر به صورت مربعی شکل طراحی شده است که در انتهای ان نیز قسمت انتهایی چادر به گونه ای قرار گرفته که ظاهر و ارگونومی ساخت این محصول را به شکل مستطیلی تغییر داده است. ستون های این محصول ساخته شده از رنگ مشکی می باشند که به سادگی بر روی این چادر قابل رویت است. علاوه بر این ها بر روی بدنه اصلی این محصول هم نام تجاری سازنده این چادر قابل رویت است که می توانید با خیال راحت به ان اطمینان کنید.

در قسمت جلویی این محصول یک عدد درب ورود بزرگ تعبیه شده است که با توجه به دارا بودن دو عدد پایه ایستاده می توانید به سادگی ان را در جلوی این محصول قرار داده و از ان به عنوان افتاب گیر این کالا استفاده کنید تا افتاب به طور مستقیم به داخل چادر نتابد. علاوه بر این ها این محصول دارای یک عدد پنجره نیز می باشد که این پنجره خود دارای توری می باشد و از ورود حشرات به داخل این چادر جلوگیری می کند. هم چنین داشتن هواکش نیز یکی دیگر از مزایای ساخت این کالاست که باعث شده تا جریان هوا به گردش دراید.

جنس بدنه

در رابطه با بدنه این محصول و محتویات ان باید عنوان کرد که این کالا ستون هایی از جنس فایبرگلاس مستحکم دارد که به سادگی می توانید ان ها را نصب کرده و با خیال راحت از ان ها استفاده کنید. هم چنین رویه این محصول ساخته شده از نوع پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد که به صورت ضد اب طراحی شده و از ورود اب باران به داخل چادر تا حدود بسیار زیادی ممانعت می کند.

ابعاد و وزن

این چادر به صورت کامل 12 کیلو گرم وزن دارد که نسبت به چادر های دیگر سنگین تر می باشد که این سنگینی بی دلیل نبوده و به دلیل داشتن متعلاقات اضافی و هم چنین بدنه و پایه های مقاوم این محصول است. هم چنین این کالا در ابعاد ( طول : 520 سانتی متر ، عرض : 260 سانتی متر و ارتفاع : 195 سانتی متر ) طراحی و تولید شده است. ظرفیت این چادر هم 5 نفره می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

طراحی کلی این محصول به صورت فنری شکل گرفته است که شما می توانید در مدت زمان کوتاهی به طور کامل این چادر را نصب و راه اندازی کنید. در همین ارتباط باید عنوان کرد که شما پس از خارج کردن چادر از داخل ساک حملش و قرار دادن ان بر روی زمین باید اقدام به رد کردن ستون های مستحکم این محصول از داخل محل های دوخته شده بر روی این چادر کنید. پس از رد کردن این ستون ها مشاهده خواهید کرد که این چادر به صورت سرپا و مقاوم بر روی زمین قرار می گیرد که می توانید از ان استفاده کنید.

در انتها هم می توانید با نصب کردن افتاب گیر این محصول در فصول گرما از تابش مستقیم نور افتاب به داخل جلوگیری کنید. نکته مهم در همین ارتباط این است که در صورت داشتن هر گونه مشکل در هر یک از مراحل نصب می توانید به سادگی به دفترچه راهنما موجود در بسته بندی این محصول مراجعه کرده و از ان استفاده کنید تا مشکل را بتوانید به سادگی بر طرف کنید. مراقبت از این محصول هم کار سختی نبوده و با رعایت چند نکته ساده مانند فرو نکردن اشیا نوک تیز و یا ضربه نزدن به بدنه و همین طور نپریدن بر روی این کالا از این محصول تا سالیان سال بدون افت کیفیت و اسیب دیدگی استفاده کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 5 نفره کینگ کمپ یک محصول بسیار با کیفیت می باشد که با توجه به قیمت مقرون به صرفه اش و هم چنین دارا بودن مزایای زیاد مناسب برای خرید بوده و خانواده می توانند با خیال راحت به این محصول اطمینان کنند. این چادر زیبا را پیشنهاد می کنیم هم اکنون از دست نداده و ان را از نمایندگی محصولات اینتکس در ایران با کمترین قیمت ممکن خریداری نمایید و از استراحت کردن در داخل ان لذت ببرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...