چادر مسافرتی 5 نفره کینگ کمپ

KT3030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 5 نفره کینگ کمپ یکی از بهترین و حرفه ای ترین چادر های مسافرتی برای استفاده در سفر های مختلف از جمله سفر های دور بوده که دارای کیفیت ساخت و طراحی بسیار بالایی می باشد. این کالا بدنه ای از جنس پارچه پلی استر با روکش کاملا ضد آب پلی اورتان ساخته شده و به دلیل داشتن آستری از پلی استر به خوبی در برابر فشار ناشی از آب یا برف به خوبی مقاوم خواهد بود. علاوه بر این جنس بدنه این چادر در برابر نور و گرمای آفتاب و همچنین در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید از مقاومت بالایی برخوردار خواهد بود. اما طراحی این محصول به صورت سه تکه بوده و از دو اتاقک جدا از هم و یک راهرو متصل به یکدیگر بهره مند هستند. دو اتاقکی که هر کدام دارای ظرفیت 2 نفره بوده و تا 2 نفر نیز به صورت دراز کش در قسمت راهرو جای خواهند گرفت. یکی از ویژگی های بسیار خوب این کالا داشتن سایه بان یا همان آفتاب گیر بوده که به شکل مجزا قابل نصب در مقابل درب اصلی خواهد بود. نه تنها این قسمت از چادر بلکه تمامی قسمت های مختلف بدنه توسط فریم های آلومینیومی قابل نصب و راه اندازی می باشند. درز های و کف این چادر به خوبی آب بندی شده تا از نفوذ آب و گرد و غبار جلوگیری کند. در این چادر مسافرتی یک پنجره ، هواکش و پشه بند تعبیه شده تا عمل تهویه هوا در داخل اتاقم چادر را به خوبی انجام دهد.

 نوع عصایی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 5 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها دارای روکشی از جنس پلی اورتان
 دارای دو اتاقک مجزا و راهرو
 ظرفیت دراز کش 5 الی 6 نفر
 ابعاد بسته بندی: 68 در 23 در 23 سانتی متر
 دارای هواکش و پشه بند
 دارای آفتاب گیر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 5 نفره کینگ کمپ

چادر مسافرتی 5 نفره کینگ کمپ یکی از بهترین و متفاوت ترین چادر های مسافرتی تولید شده توسط شرکت کینگ کمپ بوده که دارای ویژگی ها و امکانات بسیار خوبی می باشد. این چادر در میان حرفه ای ترین چادر های مسافرتی قرار گرفته و دارای کیفیت و دوام بسیار بالایی می باشد. چادر های مسافرتی مهمترین وسیله های سفر بوده که با توجه به قابلیت های خود برای سفر های مختلفی به کار می روند. کینگ کمپ نیز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید چادر مسافرتی اقدام به ساخت چادر های سفری کرده که برای استفاده در تمامی سفر ها به خوبی پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی کامل آن بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی چادر 5 نفره کینگ کمپ به صورت سه اتاقه بوده که به یکدیگر متصل می باشند. این چادر که دارای طول زیادی بوده از دو اتاقک در سمت راست و چپ بهره برده و قسمت میانی نیز هم به عنوان راهرو و هم به عنوان اتاق سوم برای خواب استفاده می شود. هر کدام از اتاقک ها دارای روکش توری و پشه بند بوده که توسط زیپ سرخود باز و بسته می شوند. راهرو و اتاقک اصلی نیز دارای یک درب با روکشی از جنس بدنه می باشد. طراحی داخلی بسیار بزرگ و جا دار بوده و به راحتی می تواند در آن حرکت داشت. اما در مقابل درب اصلی چادر یک سایه بان تعبیه شده که می توان به وسیله فریم های بدنه آن را راه اندازی کرد تا در نتیجه در برابر تابش مستقیم آفتاب مقاومت خوبی داشته باشد. روی بدنه اصلی یک پنجره تعبیه شده که علاوه بر داشتن روکش اصلی از پشه بند نیز برخوردار است. علاوه بر پنجره و درب های بزرگ، یک هواکش نیز برای بدنه اصلی تعبیه شده تا عمل تهویه هوای داخل چادر بهتر انجام شود.

 

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این چادر مسافرتی از نوع پارچه شمعی پلی استر با روکش پلی اورتان می باشد. بدنه ای که دارای ضخامت بالایی بوده و از ساختار دو لایه برخوردار است. بدنه ای که در لایه زیرین آن از نایلون با قابلیت تهویه هوا بهره مند بوده تا کاملا در برابر بارش باران و برف مقاوم باشد. این نوع جنس بدنه با کیفیت و ضخامت بالای خود اط انعطاف خوبی برخوردار بوده تا در انداره و حجم کمتری آن را جمع کنید. دوخت های کوت شده و بدنه واتر پروف این چادر سبب شده تا درز های آن کاملا پوشانده شود و از ورود آب و گرد و غبار جلوگیری کند. اما فریم های نصب این چادر از جنس فایبرگلاس و استیل هستند که هر دو در برابر شرایط جوی مختلف و زنگ زدگی مقاوم خواهند بود. فریم هایی که با وجود مقاومت خوب خود وزنی مناسب و قابل حمل خواهند داشت.

 

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد چادر 5 نفره کینگ کمپ برابر (طول: 210 سانتی متر ، عرض: 120 سانتی متر ، ارتفاع: 190 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده 6 الی 7 نفر نیز خواهد بود. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه می باشد. ابعاد هر کدام از اتاقک ها نیز به گونه ای بوده که می تواند به راحتی تا دو نفر را به صورت درازکش در خود جای دهد. قسمت راهرو و اتاق میانی نیز به همین صورت می باشد. ابعاد داخلی در اندازه ای بوده که به راحتی می توان از تشک های بادی و یا تخت خواب های بادی در آن استفاده شود. وزن بسته بندی این محصول 11.9 کیلوگرم بوده که شامل تمام اجزای این محصول می شود. البته برای این کالا یک ساک حمل ضد آب به طراح مستطیلی در نظر گرفته شده تا در حجم و ابعاد کوچکتری کالای سفری خود را به راحتی در هر مکانی حمل کنید.

نحوه راه اندازی چادر

راه اندازی چادر مسافرتی به صورت عصایی بوده به همین دلیل از فریم های مجزا برخوردار است. برای نصب چادر مسافرتی عصایی باید ابتدا بدنه اصلی را کاملا باز کرده و سپس با توجه به نحوه قرار گیری فریم ها، پایه ها را داخل دریچه های سرخود تعبیه شده روی بدنه اصلی قرار دهیم. این کار را باید تا زمانی ادامه دهیم که این چادر شکل کامل را به خود بگیرد. برای جمع کردن آن نیز باید بلعکس روش نصب را پیش بگیریم. با وجود اینکه نصب چادر های مسافرتی عصایی کمی زمانبر هستند اما قدرت و استحکام بیشتری را هنگام استفاده خواهند داشت.

جمع بندی

چادر مسافرتی 5 نفره کینگ کمپ از بهترین سری چادر های سفری این شرکت برای مسافرت های خانوادگی در شرایط جوی مختلف خواهد بود. یکی از ویژگی های بسیار خوب این محصول طراحی سه اتاقه با سایه بان عصایی بوده که کاملا در برابر بارش باران یا برف و همچنین در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید مقاومت بالایی خواهد داشت. محصولی که دارای ضمانت دو ساله بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...