چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس مرغوب

A.Apex-005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس مرغوب یکی از محصولاتی است که بدون واسطه و به صورت مستقیم شرکت تهران اینتکس ان را به دست مشتریان خود می رساند. این چادر مناسب برای استفاده هم زمان 6 نفر می باشد که باعث شده تا یک محصول جادار و مناسب برای خانواده ها باشد. این ظرفیت به این صورت است که 5 الی 6 نفر بزرگسال به صورت هم زمان و دراز کش می توانند در داخل این محصول به استراحت بپردازند. دیگر ویژگی خوبی که این چادر مسافرتی داراست ابعاد کوچک این محصول قبل از راه اندازی می باشد که در کنار دارا بودن یک عدد کیف حمل سبب شده تا بتوانید با خیال راحت ان را در صندوق عقب خودرو خود جای داده و به دامان طبیعت سفر کنید.

این چادر سفری برای استفاده در کمپینگ خصوصا در فصول گرم سال فوق العاده ایده ال خواهد بود زیرا تمامی درب ها و پنجره های این محصول دارای پشه بند می باشد و همین مورد نیز باعث شده تا خیالتان از داشتن این محصول راحت بوده و در صورت گرم شدن هوا بتوانید با باز کردن این موارد بدون مزاحمت حشرات مضر در داخل این چادر به استراحت بپردازید. بهره مندی از رنگ یکدست مشکی این محصول هم باعث شده تا رویه اصلی این محصول به سادگی کثیف نشود که قطعا یک ویژگی خوب این چادر مسافرتی به شمار می رود.

نوع مسافرتی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 6 نفر
 ابعاد بسته بندی: 70 در 70 در 15 سانتی متر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس مرغوب

چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس مرغوب بهترین نوع چادر مسافرتی با وزنی کم و ساختاری پرتابل بوده که می تواند اوقات فراغتی در کنار خانواده برای شما فراهم کند. این چادر مسافرتی ساخت ایران بوده که توانسته با طول عمر بالای خود در میان علاقمندان به سفرهای طبیعت گردی و کمپینگ دست یابد. این چادر بازی نیاز شما برای زمان خوابیدن در فضای باز برطرف کرده و کیفیت بدنه بالایی دارد. این قسمت نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد دست یابیم. پس برای آشنایی با این محصول زیبا و خرید چادر مسافرتی برای خانواده می توانید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی ظاهری چادر مسافرتی

این چادر مسافرتی ارگونومی ساخت بدنه مربع شکل داشته که لبه های آن انحنای زیبایی دارد. سازه های محصول از نوع فنری طراحی و تولید شده اند. پس برای راه اندازی این محصول در فضای باز و طبیعت نیاز به صرف انرژی و وقت زیادی وجود ندارد. در ابتدای چادر مسافرتی یک درب مستطیلی تعبیه شده که از سطح زمین کمی ارتفاع دارد. این ارتفاع کمک می کند در زمان بارندگی اب باران به فضای داخلی وارد نشود.

شیب بدنه چادر که از بخش سقف آن اغاز شده موجب می شود همنگان بارش باران آب بر روی سقف محصول تجمع نداشته باشد. این محصول دارای یک ساک حمل گرد بوده تا بتوانید در زمان سفر به راحتی آن را در داخل خودروی خود قرار داده و به همراه ببرید. دو دیواره کناری چار مسافری از پنجره هایی نیم دایره برخوردار است. این پنجره ها و درب ورودی محصول از طریق زیپ باز شده و با استفاده از بند به سمت بالا جمع اوری می شود. لازم به ذکر بوده تمامی این مناطق دارای توری نیز هستند. در زمان گرما می توانید این توری ها را باز کرده و به تهویه مطبوع هوای داخلی محصول کمک کنید. به علاوه وجود این توری از ورود حشرات به داخل چادر مسافرتی جلوگیری خواهد کرد.

کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

مرغوبیت جنس بدنه چادر مسافرتی موجب خواهد شد تا افراد بدون دغدغه از آسیب های احتمالی بتوانند از محصول استفاده کنند. به همین دلیل این تولیدی چادر مسافرتی برای روکش بدنه محصول از بهترین نوع پارچه پلی استر استفاده کرده است. این روکش بدنه ضدآب و مقاوم بوده و در برابر وزش باد و بارندگی کاملا مقاوم باقی می ماند. سازه های محصول از نوع فایبرگلاس هستند. این نوع جنس سازه نرم و سبک بوده و علاوه بر دوام بالا دارای ساختاری انعطاف پذیر هستند. شما می توانید از این چادر مسافرتی در تمامی شرایط آب و هوایی به راحتی استفاده کنید.

ابعاد و وزن چادر مسافرتی

ارگونومی ساخت بدنه چادر مسافرتی مربع شکل بوده که طول و عرضی همسان و برابر 240 سانتی متر دارد. ارتفاع چادر مسافرتی با بالاترین بخش سقف آن بالغ بر 190 سانتی متر بوده که موجب می شود هر فردی با هر قد بتواند به راحتی به داخل محصول رفت و آمد داشته باشد. ظرفیت داخلی چادر مسافرتی برای نشستن 6 نفر مناسب بوده و در زمان خواب برای استفاده همزمان 3 الی 4 نفر ایده آل است. وزن بدنه محصول کمتر از 5 کیلوگرم بوده به همین دلیل حمل آسانی دارد.

راه اندازی و روش های مراقبت از چادر مسافرتی

همانطور که پیش تر گفته شد این چادر مسافرتی سازه هایی فنری دارد. در این نوع طراحی بدنه ، روکش بدنه به طور کامل به سازه های متصل می شود. پس برای استفاده از محصول تنها لازم بوده آن را از ساک حمل خارج کرده و در محل صاف مورد نظر خود قرار دهید. خواهید دید محصول بدون دخالت دست آماده استفاده می باشد. محصول مجهز به میخ و طناب نصب است. با استفاده از این تجهیزات می توانید موقعیت چادر مسافرتی را بر روی سطح زمین تثبیت کنید.

برای مراقبت از محصول توجه داشته باشید روکش پلی استر قابل اشتعال بوده پس هرگز آتش و یا حرارت بالا را به آن نزدیک نکنید. همچنین از فرو کردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه خودداری نمایید. در نهایت هرگز ضربه و یا فشار بالا به سازه ها وارد نسازید.

خرید چادر مسافرتی

فروشگاه مرکزی تهران اینتکس نمایندگی انحصاری فروش و عرضه انواع چادر مسافرتی در ابعاد و انواع گوناگون می باشد. برای خرید چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس نیز می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از یکی از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...