چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس

A.Apex-001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس محصولی مناسب برای استفاده در کمپینگ ها می باشد که با بهره مندی از ساختار استاندارد و عالی که دارا می باشد باعث شده تا یک چادر مسافرتی کامل را از این نظر شاهد باشیم. این محصول دارای گنجایش 5 تا 6 نفره می باشد که این افراد به صورت دراز کش و هم زمان می توانند در داخل این چادر به استراحت بپردازند. مسئله بعدی در خصوص این چادر مسافرتی به بحث جنس بدنه و کیفیت ان تعلق می گیرد که اولین نکته مقاومت این محصول در برابر بارش باران می باشد. این عامل باعث شده تا در برابر بارش باران ، فضای داخلی چادر به هیچ عنوان خیس نشود و از این بابت خیالتان راحت باشد. هم چنین رویه این چادر از نوع پلی استر شکل گرفته است. البته گفتنیاست که این محصول در برابر طوفان مقاومت ندارد و باید این نکته را مورد توجه قرار دهید. دارا بودن یک عدد درب و هم چنین سه عدد پنجره هم خصوصیات ظاهری این چادر مسافرتی را تکمیل کرده است. البته گفتنی است که با دارا بودن پشه بند بر روی تمامی درب ها و پنجره های این محصول خیال شما در فصول گرم سال بسیار راحت خواهد بود.

وع مسافرتی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 6 نفر
 ابعاد بسته بندی: 77 در 19.5 در 19 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس

چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس یک محصول پر فروش و در عین حال با کیفیت و ایده ال برای خانواده هاست که با توجه به مزایا ، ویژگی ها و هم چنین طراحی صورت گرفته در این چادر مسافرتی باعث شده تا در مدت زمان بسیار کوتاهی این محصول در صدر جدول فروش چادر های مسافرتی ایرانی قرار بگیرد. با توجه به این موارد و با در نظر گرفتن تمامی این ویژگی ها حال قصد داریم تا باز هم این محصول را به صورت کامل برای شما شرح دهیم تا بتوانید با اطمینان خاطر این محصول را خریداری کرده و پس از انجام این فرایند ازکار خود پشیمان نشوید...

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین ویژگی و صحبتی که باید در خصوص این محصول انجام شود بحث نوع طراحی و چگونگی شکل گیری این چادر مسافرتی می باشد که با توجه به این مورد بسیاری از افراد اقدام به خرید این محصول می کنند. اولین نکته هم در این بخش به رنگ بندی این چادر مسافرتی تعلق می گیرد که بخش اصلی رویه این محصول را رنگ قرمز و بخش سقف و بخش های پوششی درب و پنجره های این محصول نیز سبز رنگ می باشد. در کنار این موارد اگر نگاهی دقیق تر به این چادر مسافرتی بیندازید متوجه می شوید که این کالا دارای بخش های انعطاف پذیری به عنوان ستون های این محصول می باشد که دقیقا با رنگ روشن بر روی این چادر مسافرتی به وفور قابل رویت بوده و از همین نقطه است که می توانید این کالا را راه اندازی کرده و در زمان عدم استفاده ان را تا کرده و کنار بگذارید. هم چنین چهار گوشه این چادر مسافرتی هم به صورت ساده و با همان جنس اولیه رویه این محصول قابل رویت است که می توانید در زمان هایی که در داخل این چادر مسافرتی قرار دارید وسایل اضافی خود را هم در این بخش ها قرار دهید.

کیفیت و جنس بدنه

بحث دیگر هم در خصوص این چادر مسافرتی به کیفیت این محصول تعلق می گیرد که قطعا نکته بسیار مهمی در خصوص این محصول خواهد بود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این چادر مسافرتی با توجه به انعطاف پذیری خوبی که دارد ، پایه های ان تولید شده از نوع فایبرگلاس می باشد که قطعا این محصول را می توانید به بهترین شکل ممکن جمع کنید. هم چنین رویه اصلی این محصول را هم پلی استر شکل داده است که یک جنس با دوام و با کیفیت بوده و باعث شده تا این چادر مسافرتی به صورت ضد اب روانه بازار شود.

ابعاد بسته بندی و راه اندازی شده محصول

دیگر عامل در خصوص این چادر مسافرتی هم به ابعاد این کالا پس از راه اندازی و حتی قبل از ان تعلق می گیرد که یک نکته مهم دیگر برای افرادی است که قصد دارند زیاد این محصول را با خود حمل و نقل کنند. در همین خصوص هم باید عنوان کرد که این چادر مسافرتی با بهره گیری از طول و عرض 210 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 130 سانتی متر پس از راه اندازی باعث شده تا یک کالای مناسب برای استفاده 6 نفر به صورت دراز کش به شمار رود. هم چنین این محصول در بسته بندی با ابعاد 77 در 19.5 در 19 سانتی متر تولید و عرضه شده است.

شیوه راه اندازی محصول

این چادر مسافرتی همان طور که می دانید قابلیت راه اندازی به صورت اتوماتیک را دارا می باشد که همین عامل باعث شده تا شما بتوانید پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی به سادگی هر چه تمام تر و با باز کردن پایه ها وفریم های این محصول ان را به صورت کامل شکل دهید. این کار مدت زمان کمی را می خواهد و شاید در زمان جمع اوری این چادر مقداری زمان بر باشد که اگر شکل صحیح ان را هم بیاموزید قطعا کار راحتی در پیش خواهید داشت.

نحوه خرید

برای خرید این محصول هم شما هم اکنون می توانید با چند کلیک ساده ان را به سبد خرید خود افزوده و سپس خرید خود را از طریق فروشگاه اینتکس نهایی نمایید تا در اسرع وقت ان را تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...