چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس اصل

A.Apex-006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,980,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس اصل محصولی با ارگونومی ساخت بی نظیر و استاندارد می باشد که ساختار اصلی ان مربعی شکل خواهد بود. این محصول از دو رنگ آبی و قرمز شکل گرفته است که کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ کل بخش های این چادر مسافرتی را شکل داده است و باعث شده تا با خیال راحت بتوانید این چادر مسافرتی را انتخاب نمایید. البته شرکت سازنده این چادر سعی کرده تا رنگ های مختلفی از این محصول را تولید کند که تنوع این رنگ بندی دست شما را برای انتخاب محصول مورد نظر شما باز گذاشته است. مسئله بعدی در خصوص این محصول بحث کیفیت این چادر است که قطعا عامل مهمی خواهد بود و در همین مورد نیز باید عنوان کنیم که این محصول از رویه ای با جنس پلی استر شکل گرفته و ضد آب می باشد. همین امر سبب شده تا استفاده از این محصول برای کمپینگ بسیار پیشنهاد گردد. نوع دوخت این محصول کاملا تضمینی بوده و با کیفیت عالی شکل گرفته است. هم چنین دارا بودن جیب داخلی برای قرار دادن وسایل شما ، تعبیه شدن آویز در بخش بالایی این چادر برای اویزان کردن چراغ و وسایل مرتبط دیگر و هم چنین بهره مندی از پشه بند  بر روی درب و پنجره های این چادر همگی از مهم ترین خصوصیات جانبی این چادر مسافرتی به شمار می رود که پس از خرید می توانید به صورت اتومات و در مدت زمان بسیار کمی این چادر را باز کرده و از ان استفاده نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 190 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 6 نفر
 ابعاد بسته بندی: 70 در 70 در 15 سانتی متر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس اصل

چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس اصل بهترین نوع چادر مسافرتی اقتصادی برای خانواده ها در زمان طبیعت گردی و کمپینگ بوده که ساخت ایران می باشد. این محصول طول عمر بالا و وزن کمی داشته که موجب سهولت جا به جایی آن شده و رفت و آمد شما را در زمان سفر کند نخواهد کرد. شما می توانید از این محصول در تمامی شرایط جوی استفاده کنید. در این قسمت می خواهیم با نقد و بررسی چادر مسافرتی به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای آشنایی با این محصول و خرید چادر مسافرتی مناسب پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی ظاهری چادر مسافرتی

اغلب افراد در زمان خرید در نگاه اول جذب محصولی با ظاهری زیبا و شاد شده و تمایلی به خرید محصولات مشابه با طراحی و ظاهر تکراری ندارند. به همین دلیل تولید کننده در فرایند طراحی نیاز به خلاقیت بالایی دارد. از طرفی محصولات کمپینگ را بر اساس استاندارد های موجود طراحی کرده تا سلامتی و ایمنی شما را در زمان استفاده حفظ کند. تولید کننده داخلی بر همین اساس چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس اصل را به بازار معرفی کرده است. این چادر مسافرتی طراحی بدنه مربع شکل داشته و رنگ بدنه آن ترکیبی از آبی و قرمز انتخاب گردیده تا تضادی زیبا را به نمایش بگذارد. این محصول ظاهری ساده داشته به همین دلیل برای استفاده تمامی سلیقه ها مناسب می باشد. محصول دارای یک درب و دو عدد پنجره بوده که همگی مجهز به توری هستند. وجود توری یک مزیت بزرگ بوده زیرا از ورود حشرات به فضای داخلی چادر جلوگیری می کند. این چادر مسافرتی مجهز به یک ساک حمل بوده تا بتوانید به راحتی آن را به همراه خود در سفر داشته باشید.

کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

تمامی افراد در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت محصولی با طول عمر بالا دارند. با توجه به تاثیر مستقیم این کیفیت بدنه با طول عمر محصول شرکت سازنده بدنه این چادر مسافرتی را از بهترین نوع پارچه پلی استر طراحی و تولید کرده است. زیرا این نوع روکش بدنه ضداب و مقاوم بوده و در برابر باران و وزش باد ایمن باقی می ماند. سازه های محصول از موادر حساس در بدنه چادر مسافرتی بوده از نوع فایبرگلاس می باشد. زیرا این نوع سازه وزن کمی داشته اما ساختاری منعطف و بادوام دارد. شما می توانید از این محصول در تمامی سفر ها و شرایط آب و هوایی استفاده کنید.

ابعاد و وزن چادر مسافرتی

وزن بدنه این محصول کمتر از 5 کیلوگرم بوده به همین دلیل استفاده از آن در زمان سفر مشکلی ندارد. ابعاد و ارگونومی ساخت بدنه محصول مربع شکل بوده که طول و عرضی همسان دارد. این طول و عرض یکسان برابر با 240 سانتی متر است. ارتفاع چادر مسافرتی 190 سانتی متر بوده که موجب می شود تمام اعضای خانواده رفت و آمدی راحت به داخل محصول داشته باشند.

راه اندازی و روش های مراقبت از چادر مسافرتی

این چادر مسافرتی از نوع فنری می باشد. یعنی روکش بدنه در داخل کارخانه به طور کامل به سازه های محصول متصل شده و به راحتی راه اندازی می شود. در ابتدا محصول را از داخل ساک حمل خارج کرده سپس در فضای مدنظر باز کنید. خواهید دید محصول بدون دخالت دست برای استفاده شما مهیا می باشد. برای تثبیت موقعیت محصول بر روی سطح زمین از میخ و طنابی که همراه محصول بوده استفاده کنید.

برای مراقبت از محصول بدنه آن را از اجسام نوک تیز دور نگه دارید.همچنین بر روی سازه های آن وزن و فشار بالا وارد نسازید. به همین سادگی محصول برای سال های سال مناسب استفاده شما خواهد بود

خرید چادر مسافرتی

برای خرید چادر مسافرتی مناسب روش های مختلفی وجود دارد. در قدم اول می توانید به نمایندگی انحصاری چادر مسافرتی و یا همان فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه نمایید. و یا از یکی از شماره های داخل سایت استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...