چادر مسافرتی 6 نفره اتاق دار بست وی

Bestway 68095

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره اتاق دار بست وی ، طول : 490  سانتی متر ، عرض : 380 سانتی متر ، ارتفاع : 195 سانتی متر ، وزن :  16.5 کیلو گرم ، جنس بدنه : پلی استر 190T با رویه PU ، جنس پایه : فایبرگلاس

چادر مسافرتی 6 نفره اتاق دار بست وی از چادر های مسافرتی خانوادگی با طراحی حرفه ای برند بست وی می باشد که برخلاف بسیاری از چادر های مسافرتی رایج در بازار ، این چادر مسافرتی دارای اتاق مجزا بوده که می تواند به عنوان یک خانه عالی برای مسافرت های شما کاربرد داشته باشد . چادر مسافرتی 6 نفره اتاق دار بست وی مدل Family Dome6 دارای طول 490 سانتی متر و با عرض 380 سانتی متر می باشد که ارتفاعش نیز به 195 سانتی متر می رسد . در تصاویر قرار داده شده از محصول شما می توانید بخش داخلی چادر را که شامل یک اتاق و یک پذیرایی یا نشیمن مجزا می باشد را مشاهده کنید . این چادر شامل دو درب بزرگ و سه پنجره در اطراف خود می باشد که نورگیری را بسیار عالی کرده است و رفت آمد به آن آسان تر شده است . برای ساخت بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر استفاده شده و رویه آن نیز از پلی اورتان است . همچنین از نایلون نیز در برخی از بخش های چادر مسافرتی استفاده شده است . این چادر دارای ساک حمل بوده که جابجایی را برای شما ساده و راحت تر خواهد کرد . وزن کلی چادر مسافرتی 16.5 کیلوگرم بوده و شامل 27 عدد گیره می باشد که می توانید با استفاده از آن ها چادر را به صورت کامل باز کرده و آن را به زمین متصل کنید . برای ساخت پایه های چادر مسافرتی 6 نفره اتاق دار بست وی همچنین از فایبرگلاس استفاده شده است . برای کسب اطلاع از موجودی و قیمت چادر مسافرتی می توانید با فروشگاه intex تماس بگیرید . 

  • چادر مسافرتی 6 نفره اتاق دار بست وی
  • طول : 490  سانتی متر
  • عرض : 380 سانتی متر
  • ارتفاع : 195 سانتی متر
  • وزن :  16.5 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پلی استر 190T با رویه PU
  • جنس پایه : فایبرگلاس
  • دارای دو درب ورودی
  • دارای سه پنجره بزرگ
  • دارای یک اتاق خواب بزرگ
  • یک اتاق پذیرایی بزرگ
  • دارای ساک حمل
  • 27 عدد گیره همراه
  • کد محصول : Bestway 68095

چادر مسافرتی 6 نفره اتاق دار بست وی یک چادر مسافرتی بسیار خوب و دوست داشتنی است که دارای ویژگی های بسیار عالی و منحصر به فرد است و همین ویژگی ها باعث شده است تا دوست داران چادر های مسافرتی خانوادگی ، این چادر مسافرتی بزرگ و بسیار جادار را انتخاب و از آن استفاده کنند . تنوع در چادر های مسافرتی به ویژه در شرکت بست وی بسیار زیاد بوده و مدل های جدید این برند همچون چادر مسافرتی 6 نفره اتاق دار بست وی که در سال 2022 تولید شده است ، کیفیت ساخت بسیار عالی داشته و به همین منظور فروشگاه اینتکس این مدل را نیز موجود کرده تا دوست داران مسافرت که قصد استفاده از چادر را دارند ، بتوانند با در نظر داشتن ویژگی ها و خصوصیات چادر مسافرتی 6 نفره اتاق دار بست وی ، آن را تهیه کرده و در سفر های خود در طبیعت و ... کمپ زده و لحظه های خوشی را برای خود رقم بزنند . 

همانطور که اشاره شد چادر مسافرتی 6 نفره اتاق دار بست وی یکی از بزرگترین چادر های طراحی شده می باشد که دارای طول 490 سانتی متری بوده و عرض آن نیز 380 سانتی متر است و در واقع یک چادر مستطیلی بزرگ بوده که حتی ارتفاع بلند و 195 سانتی متری دارد ، به همین علت در داخل چادر شما می توانید به راحتی تردد کرده و حتی به صورت ایستاده در آن قرار بگیرید . از ویژگی های بسیار خوبی که می توان در رابطه با چادر مسافرتی 6 نفره اتاق دار بست وی اشاره کرد ، همان اتاق دار بودن چادر است که در نام محصول نیز ذکر شده است . معمولا چادر های بزرگ این ویژگی و قابلیت را دارند و شرکت بست وی نیز به خوبی این طراحی را انجام داده و موجب شده است تا بتوانید چادر هایی با اتاق های بزرگ برای خوابیدن داشته باشید . 

این چادر اگرچه ابعاد بزرگی دارد ولی بسته بندی آن کوچک است و شما می توانید آن را به راحتی حمل کنید . توجه داشته باشید که این چادر مسافرتی بیشتر با ماشین حمل می شود و مناسب برای قرار گیری در کوله نبوده و دلیل آن نیز مصرف خانوادگی چادر مسافرتی می باشد ، به همین علت است که شما می توانید به راحتی چادر مسافرتی خانوادگی خود را برداشته و با خود به مسافرت ها ببرید . توجه داشته باشید که وزن چادر مسافرتی 6 نفره اتاق دار بست وی همچنین 16.5 کیلوگرم می باشد . اگر شما به دنبال چادر های مسافرتی فوق سبک برای کوهنوردی هستید ، بایستی به سراغ چادر های تک نفره و یا دو نفره مخصوص کوهنوردی بروید که با کوله پشتی نیز قابل حمل خواهند بود . 

چادر مسافرتی 6 نفره اتاق دار بست وی کاملا ضد آب است و بدنه آن برای اینکه در برابر رطوبت عایق بسیار خوبی باشد از پلی استر برای ساخت بدنه اصلی استفاده شده است و برای محصول یک رویه از جنس پی یو نیز قرار داده شده است که می تواند به خوبی چادر مسافرتی 6 نفره اتاق دار بست وی را در برابر بارش های شدید باران نیز مقاوم کند . البته پایه های چادر نیز ضد آب است و از فایبرگلاس ساخته شده است . استفاده از این جنس باعث شده است تا وزن چادر بسیار کاهش یابد . به همین دلیل است که یک چادر 5 متری تنها 16 کیلوگرم وزن دارد و شما می توانید از این ویژگی بسیار خوب استفاده کرده و به سادگی چادر را جابجا و از آن در سفر های خود استفاده کنید . 

برای چادر مسافرتی 6 نفره اتاق دار بست وی دو درب ورودی بزرگ طراحی شده است که شما می توانید از هر طرف وارد چادر مسافرتی خود شوید . همچنین می توانید یکی از آن ها را ببندید . از طرف دیگر این چادر مسافرتی دارای سه پنجره بزرگ نیز می باشد که قابلیت بسیار خوبی را به چادر مسافرتی بخشیده است و باعث شده تا این چادر مسافرتی بسیار نورگیر و عالی باشد ، همچنین شما می توانید به اطراف خود دید کافی داشته باشید و در صورت نیاز با باز گذاشتن پنجره ها تهویه های بسیار خوبی را داشته باشید . برای این چادر مسافرتی یک اتاق پذیرایی بزرگ و یک اتاق خواب بزرگ در نظر گرفته شده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...