چادر مسافرتی 6 نفره اتوماتیک

F.I.T AT3

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره اتوماتیک F.I.T tent از محصولات , و بهترین مارک چادر مسافرتی با برند معروف اف آی تی نیز می باشد . این چادر ظرفیت 6 نفر را دارد گزینه ی بسیار مناسبی برای سفرهای خانوادگی و یا سفر با دوستان در طبیعت می باشد تا خستگی روزهای کاری هفته را از تن شما به دور نگه دارد . یکی از ویژگی های خوب این چادر مسافرتی دوپوش بودن آن می باشد ، به این معنی که علاوه بر لایه تشکیل دهنده ی بدنه ی چادر یه لایه دیگر نیز از جنس پلی استر بر روی چادر کشیده می شود تا در شرایط جوی نامساعد مثل بارش برف و باران از نفوذ آب به داخل چادر خیال شما را راحت کند . ستون های بکار رفته در این چادر از مقاومت قابل قبولی برخوردار است و به صورت اتوماتیک نیز باز می شود که این امر باعث راحت تر بر پا کردن این چادر می شود . همچنین در این چادر مسافرتی پنجره هایی نیز تعبیه شده است که تهویه هوای داخلی چادر را به خوبی انجام می دهد و فضای مطبوعی را برای شما فراهم می کند . همچنین این پنجره ها توسط توری پشه بند نیز محافظت می شوند که خیال شما را از بابت ورود حشرات به داخل چادر راحت می کند . چادر مسافرتی 6 نفره برند اف آی تی با بهترین کیفیت و قیمت نیز در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد .

نوع مسافرتی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 6 نفر
 ابعاد بسته بندی: 77 در 19.5 در 19 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 6 نفره اتوماتیک F.I.T tent یکی از تولیدات جدید این شرکت می باشد که از طراحی زیبا و همین طور کیفیت قابل قبولی بهره می برد. این محصول به صورت دو پوش تولید گردیده است که از ورود اب باران به طور کامل به داخل چادر جلوگیری می کند. هم چنین این محصول به صورت اتوماتیک راه اندازی می گردد که بسیار با کیفیت است. در ادامه این مطلب به بررسی کامل این چادر مسافرتی خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از خصوصیات خوب این محصول که ان را از سایر چادر های مسافرتی متمایز کرده است نوع طراحی و رنگ های شاد استفاده شده در ان است که باعث شده تا این محصول به یکی از پر فروش ترین کالا های موجود در بازار تبدیل شود. در همین ارتباط باید عنوان کرد که رویه اصلی این محصول ساخته شده از رنگ سورمه ای بوده و لبه های کناری ان نیز زرد رنگ است. هم چنین بخش پایینی و لبه زیرین این کالا هم یکدست قهوه ای رنگ طراحی و تولید شده است. پوش دوم این محصول هم به صورت کامل قسمت بالایی تا نزدیکی های پایین این محصول را تحت حمایت خود قرار می دهد که فوق العاده با کیفیت است. این محصول دارای پنجره نیز می باشد که باعث به جریان افتادن بهتر هوا در داخل چادر شده است. هم چنین درب وزود این محصول نیز در جلوی ان قرار گرفته است که ورود و خروج به سادگی از طریق ان صورت می گیرد. تمامی این موارد باعث شده تا یک محصول با کیفیت را شاهد باشیم.

جنس بدنه

جنس بدنه خصوصیت مهمی است که در هنگام خرید توجه ویژه ای به ان می شود. در ارتباط با این محصول هم باید عنوان کرد که بدنه اصلی این چادر ساخته شده از نوع پلی استر می باشد که بسیار با کیفیت بوده و به صورت ضد اب نیز طراحی شده است. علاوه بر این ها پایه های این محصول هم همگی از نوع فایبرگلاس ساخته شده اند که فوق العاده انعطاف پذیر و مقاوم است.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن نیز از دیگر مواردی است که در ارتباط با این چادر باید به ان پرداخت. طول این چادر همانند عرض این محصول 210سانتی متر است و ارتفاع ان نیز 130 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این چادر در بسته بندی با ابعاد 77 در 19.5 در 19 سانتی متر تولد و ارائه شده است که جای کمی را اشغال می کند. هم چنین این محصول دارای ظرفیت 6 نفره بوده و تنها 4.7 کیلو گرم وزن دارد که بسیار مناسب است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این چادر مسافرتی اتوماتیک طراحی و تولید شده است. این بدین معناست که شما به سادگی می توانید پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی و قرار دادن ان به راحتی این محصول را باز کرده و بر روی زمین قرار دهید تا شکل کامل را به خود بگیرد. این عمل در کمتر از چند ثانیه انجام می پذیرد که جزو مزایای این کالا به شمار رفته و در وقت شما بسیار صرفه جویی می شود. علاوه بر این ها به همین سرعت هم می توانید این محصول را جمع اوری کرده و ان را داخل ساک حمل خود قرار دهید. برای مراقبت از این محصول هم باید از ضربه زدن به بخش های مختلف این محصول جلوگیری کرده و همین طور اشیا نوک تیز را به بدنه این چادر فرو نکنید چون این کار باعث افت کیفیت این کالا می گردد.

جمع بندی

چادر مسافرتی 6 نفره F.I.T tent محصولی با کیفیت می باشد که بدنه ای از جنس پلی استر داشته و به صورت ضد اب طراحی و پیاده سازی شده است. علاوه بر این ها این کالا دارای هوا کش و پشه بند نیز می باشد. می توانید هم اکنون این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...